Zmęczony uczuciem zmęczenia? Oto 6 sposobów na lepszy sen do jutra

Jedno jest prawdziwe: uwielbiam spać. Kto nie lubi? To nowa samoopieka. Ale kiedy jestem w pasmie nie śpi dobrze, naprawdę zaczynam gardzić snem, ponieważ zakładam, że spowoduje to częste budzenie się, podrzucanie i obracanie, a ostatecznie nie bycie tak jasnookim i krzaczastym ogonem, jak chcę być rano. Czytaj: budzę się spuchnięty i rozdrażniony. Niestety, żaden wałek lodowy, którego próbowałem, nie był w stanie naprawić obrzęku twarzy pozbawionego snu przez tydzień, więc postanowiłem przeprowadzić badania nad tym, jak obudzić się bardziej wypoczętym, co spowodowało, że wypróbowałem kilka popularnych wskazówek, jak uzyskać lepszy sen. Tak jak wszystko, niektóre działały, a niektóre zdecydowanie nie, więc dzielę się 10 sposobami, które faktycznie działają i mogą pomóc ci lepiej zasnąć do jutra.

 

1. Weź CBD przed snem

Wiesz, jak bardzo kochamy CBD za lęk, wydajność i nastrój, ale uwielbiamy również, jak skuteczny jest podczas snu. Według Equilibria, naszego źródła wysokiej jakości produktów CBD, ” CBD współpracuje z systemem endokannabinoidowym (ECS), aby wspierać homeostazę, co z kolei może zrównoważyć inne obszary dobrego samopoczucia, takie jak utrzymanie zdrowego snu i cykli czuwania.”Mówiąc najprościej, może pomóc Ci poczuć się spokojniej i swobodnie podczas likwidacji, co z kolei może skutkować lepszym snem.

Żelki senne Equilibria są naszymi ulubionymi, ponieważ są formułowane z wysokiej jakości CBD wraz z CBN i botaniczną mieszanką rumianku i L-teaniny, które pomagają kobietom zwalczać niepokój i niepożądane myśli w nocy. Porozmawiaj o totalna Zmiana gry. Wypróbuj je dla siebie i użyj kodu THEEVERYGIRL za 20% zniżki na pierwsze zamówienie w Equilibria!

Equilibria

Śpiące Żelki

Żelki do spania są formułowane z CBD, CBN, rumianku i L-teaniny, więc zasypianie oraz łatwiej jest spać.

Użyj kodu THEEVERYGIRL za 20% zniżki na pierwsze zamówienie w Equilibria!

 

2. Włącz pracę oddechową lub medytację

Czy czujesz, że twój umysł zawsze pędzi, gdy głowa uderza w poduszkę? Nie jesteś sam. Czasami trudno otrząsnąć się ze stresu dnia! Jednym ze skutecznych sposobów na relaks umysłu i ciała przed snem (lub naprawdę o każdej porze dnia) jest włączenie ćwiczeń oddechowych i/lub medytacji. Według Sleep Foundation, badania pokazują, że medytacja i praca oddechowa ” mogą pomóc poprawić bezsenność, a nawet poprawić jakość snu.”Nie wiesz od czego zacząć? Pobierz aplikację! Istnieje tak wiele opcji, które możesz wypróbować w zależności od tego, która metoda Cię najbardziej interesuje.

Breathwrk

Aplikacja Guided Breathing

Aplikacja Breathwrk jest # 1 aplikacja oddychania z ponad 1 milion użytkowników na całym świecie. Oferują ćwiczenia oddechowe z przewodnikiem dla zasypiania, łagodzenia niepokoju i budzenia się.

Headspace

Mindful Meditation App

Headspace oferuje Medytacje na sen, stres i uważność. Z ponad 70 milionów członków i 600k + recenzje, to”jeden z najlepszych.

 

3. Ćwiczenia w ciągu dnia 

Wiem, co sobie myślisz.: Muszę? Ale wysłuchaj mnie. Dobrą wiadomością jest to, że nie musisz biegać maraton w imię uzyskania dobrej nocy odpoczynku. Nawet angażowanie się w zaledwie 30 minut aktywności tlenowej w ciągu dnia może prowadzić do bardziej powolnego snu (Czytaj: głęboki sen) w nocy i może pomóc w dekompresji, dzięki czemu gdy nadejdzie czas snu, będziesz miał łatwiejszy czas zasypiania. Więc rozwiń matę do jogi, włóż te kroki lub weź lekki zestaw ciężarów-podziękujesz mi jutro rano.

 

4. Obniż temperaturę ciała

Gardzę byciem zimnym-tak jakbym się denerwował, gdy jest mi chłodno-ale nie mogę zaprzeczyć, że czuję, że lepiej śpię, gdy jestem trochę zimniejszy. Przewodnik po termoregulacji Sleep Advisor opisuje, jak działa regulacja temperatury ciała podczas snu i rzuca światło na to, jak spadek temperatury ciała może pomóc ci szybciej zasnąć i poprawić jakość snu REM. Aby czerpać z tego korzyści, należy obniżyć termostat do 65 stopni przed rozpoczęciem likwidacji lub zainwestować w pościel, która ma technologię chłodzenia.

Brooklinen

Zestaw Pościeli Chłodzącej

Prześcieradła perkalu sprawiają, że całe łóżko czuje się jak” chłodna strona poduszki”, według Brooklinen. * Dodaj do koszyka*

 

5. Zamień czas ekranu z odczytem

Muszę przyznać, że nie jestem dumny z tego, że jestem #winny przewijania mojego kanału na Instagramie lub oglądania odcinków Potok schitta dopóki nie zamknę oczu. Ale szczerze mówiąc, większość z nas jest. Wszyscy słyszeliśmy o negatywnych skutkach niebieskiego światła, ale jednym z głównych powodów ograniczenia czasu ekranu (zwłaszcza przed snem) jest wpływ, jaki ma na naszą produkcję melatoniny. Mając to na uwadze, Narodowa Fundacja snu zaleca unikanie elektroniki w godzinach poprzedzających sen.

Zamiast tego spróbuj podnieść książkę i usypiać się do snu z lekkim czytaniem. Jeśli jesteś zdenerwowany przed snem lub nie jesteś gotowy na sen, czytanie może pomóc w promowaniu bardziej zrelaksowanego i spokojnego stanu umysłu. W badaniu online 2021 czytanie przed snem było związane z poprawą jakości snu, co jest dobrym argumentem do zamiany czasu ekranu na czytanie. Oto kilka lekkich lektur, które nasz zespół ostatnio uwielbiał:

Taylor Jenkins Reid

Siedmiu mężów Evelyn Hugo

Ten jest ulubionym edytorem z wielu powodów, ale nasz edytor treści marki Ashley uwielbiał czytać ten przed snem. Fabuła jest czarująca, postacie są złożone, a rozdziały są krótkie, co sprawia, że jest to świetna lektura, aby uciec i odłożyć po przejęciu Zzzz.

Emily Henry

Ludzie, których spotykamy na wakacjach

Wielu członków naszego zespołu trzyma tę lekturę blisko serca i nie bez powodu. Ten romans przyjaciół-kochanków służy wszystkim eskapizmowi i wędrówkom, których pragną nasze serca, ale jest na tyle niski, że nie utrzyma nas do 2 w nocy z obgryzającymi paznokcie klifami.

 

6. Unikaj jedzenia późno w nocy

Podczas gdy pomysł na nocną przekąskę może być przytłaczająco kuszący, według Alexis Supan, zarejestrowanego dietetyka z kliniki Cleveland, jedzenie późno w nocy jest bezpośrednio sprzeczne z rytmem dobowym naszego organizmu. “Najlepiej przestać jeść około trzech godzin przed pójściem spać” – zauważyła. “To pozwala organizmowi dużo czasu na trawienie ostatniego jedzenia, które zjadłeś, więc nie zakłóca snu, ale pozostawia wystarczająco małe okno przed snem, abyś nie poszedł spać z głodem.”W ten sposób, gdy przechodzimy do trybu uśpienia, nasz układ trawienny może odpoczywać wraz z resztą naszego umysłu i ciała.

 

7. Użyj niebieskich okularów blokujących światło

Jeśli unikanie ekranów w nocy nie zawsze jest dla Ciebie opcją, ponieważ studiujesz lub pracujesz do późna (lub lubisz czytać na Kindle), upewnij się, że korzystasz z trybu nocnego i/lub nosisz niebieskie okulary blokujące światło. Na większości urządzeń można dostosować ustawienia wyświetlania, aby ekran miał żółtawy odcień, co jest znacznie łatwiejsze dla oczu i ma niewielki lub żaden wpływ na rytm dobowy. W rzeczywistości mam ustawiony tryb nocny, który ma być włączony przez cały dzień zarówno na komputerze, jak i telefonie, i codziennie noszę niebieskie okulary blokujące światło. Bardzo, bardzo polecam to i to!

 

8. Ogranicz spożycie kofeiny

Wiem, co sobie myślisz, ale posłuchaj mnie: dasz radę. Nie mówię całkowicie zrezygnować z kawy i herbaty (nigdy bym ci tego nie zrobił), ale sugeruję, że ograniczenie spożycia kofeiny może poprawić sen. Kofeina może mieć destrukcyjny wpływ na sen i skrócić całkowity czas snu, zgodnie z Amerykańską Akademią medycyny snu, dlatego zaleca się unikanie kofeiny w drugiej połowie dnia. Zdecyduj się na herbatę bezkofeinową lub kawę bezkofeinową, jeśli chcesz się czegoś napić, ale nadal chcesz poczuć się wypoczęty, a sięgnij po senną herbatę w nocy.

Niebiańskie Przyprawy

Herbata Sen

Jest tak wiele sennych herbat w sklepach spożywczych i online, ale to jedna z moich ulubionych. Jeśli lubisz miętę, pokochasz tę organiczną herbatę z melatoniną.

 

9. Limit drzemek w ciągu dnia

Słuchaj, uwielbiam dobrą drzemkę tak samo jak następna dziewczyna, ale rzeczywistość jest taka, że gdy drzemki w południe są długotrwałe lub częste, może to mieć negatywny wpływ na nocny sen. Następnym razem, gdy walczysz ze spadkiem w środku dnia, po lunchu, spróbuj oprzeć się pokusie przytulenia się i ucieczki przed dniem, pijąc lodowatą szklankę wody, wykonując lekki trening, uzyskując trochę światła słonecznego, wychodząc na zewnątrz lub używając lampy do terapii światłem.

 

10. Zmaksymalizuj środowisko snu

Jeśli jest jeden obszar, nad którym masz największą kontrolę, jeśli chodzi o lepszy sen, jest to maksymalizacja środowiska, w którym drzesz. Według CDC” dobre ” środowisko snu to takie, które jest ciemne, chłodne, wygodne i ciche. I chociaż nie zawsze możesz kontrolować rozmieszczenie lamp ulicznych za oknem sypialni lub pociągu, który może przejechać w nocy, możesz dostosować swoją przestrzeń, aby niech to będzie oaza snu. Rozważ zdobycie maski do snu lub zasłon zaciemniających, aby promować ciemność i maszynę do hałasu lub zatyczki do uszu, aby zachować ciszę. Obiecujemy: nigdy nie pożałujesz inwestowania w przestrzeń do spania.

Nicetown

Zasłony Zaciemniające

Nasza pielęgniarka, która została przełożoną, przysięga na zasłony zaciemniające za najgłębszy sen wszech czasów. Kiedy pracowała nocami jako pielęgniarka doraźna, zasłony te oszczędzały życie, sprawiając, że nawet najjaśniejsze dni czują się jak w nocy.

S SALEIOV

3-Paczka masek do spania

Ponieważ nie zawsze możesz mieć zasłony zaciemniające w podróży, te lekkie maski do spania są idealnym rozwiązaniem do blokowania światła podczas podróży lub z dala od domu. Nie śpisz przez światło mikrofalówki? To nie my.

Marpac

White Noise Machine

Jeśli próbujesz zagłuszyć zewnętrzne odgłosy, które mogą Cię obudzić ze snu (patrzymy na Ciebie, w środku nocy ciuch-ciuch-pociąg), to absolutnie potrzebujesz Maszyny do białego szumu w swoim życiu. Ten od Marpac jest wypróbowanym ulubieńcem zespołu i jest również przenośny, dzięki czemu możesz go zabrać ze sobą, gdziekolwiek jesteś.

 

Nawet Beyoncé ma problemy ze snem: 7 porad ekspertów, aby uzyskać najlepszy sen w swoim życiu

 

Ten post zawiera sponsorowany wpis, ale wszystkie opinie w nim zawarte są opiniami redakcji Everygirl.