Sześć Hacki Dua Lipa robi każdego dnia, aby zwiększyć jej zdrowie psychiczne

Lewitujący ze sceny w niestandardowym czarnym body ozdobionym 120 000 kryształów (zobacz Nostalgia Przyszłości tour), Dua Lipa z pewnością wie, jak dowodzić pokojem. Oczywiście, ma pomoc Świateł Scenicznych, efektów specjalnych i jej głosu, oczywiście, ale bądźmy szczerzy: może mieć na sobie dżinsy i koszulkę i nadal zwracać uwagę.

Dzięki Vogue ‘ owi Prawdziwa Dua Lipa historia, mam dogłębne, BTS przyjrzeć się życiu dwukrotnej zdobywczyni Grammy, 26-letniej gwiazdy pop. Dua jest zagorzałym zwolennikiem grup uchodźców, praw osób LGBTQ i Sprawiedliwości rasowej. Jest również joginką, dobrą kucharką, przytulanką, fanką gwiazd i ogólnie szefową (AKA my new girl crush).

Jakbyśmy potrzebowali więcej powodów, by ją adorować, była otwarta na własne zmagania ze zdrowiem psychicznym. W odcinku Gurls Talk Podcast z gospodarzem Adwoa Aboah, Dua podzieliła się tym, jak priorytetowo traktowała swoje samopoczucie podczas pandemii. Oczywiście, robiłem notatki. Czerpiąc inspirację z innego artykułu Vogue, zebrałem sześć wskazówek Dua, jak dbać o zdrowie psychiczne z jej gościnnego występu w podcast. Ostrzegam, będziesz chciała być jej najlepszą przyjaciółką.  

 

 

1. Pozostań w kontakcie z bliskimi

Jeśli jest coś na wynos z ostatnich kilku lat, to znaczenie połączenia. Wszyscy jesteśmy winni odkładania dzwonienia do naszych matek lub ponownego nawiązywania kontaktów z naszymi licealnymi koleżankami. Ale Dua zachęcał Gurls Talk Podcast‘s słuchaczy, aby znaleźć czas, aby połączyć się z ich sieci do wspierania poczucia wspólnoty. Przypisała czaty grupowe i treningi FaceTime z przyjaciółmi, aby utrzymać ją przy zdrowych zmysłach podczas kwarantanny (gdybym tylko mógł być muchą na ścianie). Teraz, gdy wróciliśmy do normalności, interakcje IRL nigdy nie były lepsze ani bardziej wartościowe dla utrzymania naszego zdrowia psychicznego(ale nadal nie można pomylić się z odbieraniem telefonu, niezależnie od tego, czy jesteśmy w środku pandemii, czy nie). 

 

2. Miej rutynę dziennikarską (która działa najlepiej dla ciebie)

Nie jest tajemnicą, że zapisujemy stans w Everygirl, a Dua dałaby nam główne rekwizyty do uczynienia praktyki częścią naszych procedur (to praktycznie czyni nas najlepszymi, prawda?).  Podczas gdy pisanie piosenek jest główną formą dziennikarstwa Dua, zasugerowała, aby pisać o swoich uczuciach i nie bać się swoich myśli i odkładać je na papier (w jakikolwiek sposób będzie dla Ciebie najlepszy). Niezależnie od tego, czy jest to wpis do pamiętnika, wiersz, krótki esej, czy tylko kilka punktów o tym, jak się czujesz, Dua powiedział journaling naprawdę pomaga przynieść zdrowie psychiczne a-game. Aby było to jeszcze prostsze, zaleciła chwycenie kawałka papieru i bazgranie tego, co myślisz-to nie musi mieć sensu i możesz to podrzeć po wszystkim, co zostało powiedziane i zrobione. Zostaw to Dua Lipie, aby Dziennikarstwo było jeszcze chłodniejsze. 

 

 

3. Spróbuj pozytywnego eskapizmu

Chęć oderwania się od trudnych emocji (pomyśl: rozstanie, presja w pracy, strach przed zdrowiem) jest normalna. Chociaż chwilowo, daje nam to szansę odłączenia się i oderwania umysłu od naszych okoliczności, abyśmy mogli się zresetować i być w lepszej przestrzeni do pokonywania przeszkód. Forma eskapizmu Dua? Zgadłeś: muzyka. Czasami wszystko, czego potrzebujemy, to dobry płacz lub solowa impreza taneczna do naszych piosenek, aby otrząsnąć się z rzeczy. Ale innym razem wymaga to więcej wysiłku.

Jeśli mógłbyś użyć actual fizyczna Ucieczka na, powiedzmy, prywatną wyspę, ale nie jest w budżecie (jeśli tylko), zaplanuj weekendowy wypad lub pobyt, na który czekamy. A kiedy plany na przyszłość po prostu tego nie wyciąć, osiedlić się w dobrej książce, odebrać nowe hobby, lub zgubić się w filmie lub serialu. Wyobrażając sobie siebie jako Prawdziwe Gospodyni (wybierasz lokalizację) nie rozwiąże twoich problemów, może zapewnić przestrzeń, której potrzebujesz, aby uzyskać perspektywę i zmienić sposób myślenia.

 

4. Weź przerwę w mediach społecznościowych

Wszyscy byliśmy w króliczej norze nieustannego przewijania przez filtrowane i edytowane życie przyjaciół i wpływowych osób-następną rzeczą, którą wiesz, porównujesz siebie i swoje życie z ich życiem. Dua Lipa powiedziała Adwoa, że był moment, w którym krytyka online powstrzymywała ją od poczucia dumy ze swoich osiągnięć. “Nie sądzę, że mógłbym zrobić moją drugą płytę, gdybym nie zrobił kroku wstecz od mediów społecznościowych” “Powinieneś zawsze usuwać się z rzeczy, które mają negatywny wpływ na twoje zdrowie psychiczne. Zostaw wszelkie dobre rzeczy, które Cię inspirują, pobudzają i sprawiają, że jest zabawnie.” 

Korzystając z porad Dua, Ustaw granice wokół korzystania z mediów społecznościowych. Ogranicz ilość czasu spędzanego na TikTok każdego dnia, zaplanuj dni wolne od mediów społecznościowych lub weź miesięczny oddech od niektórych aplikacji. Jeśli potrzebujesz bardziej przekonującego, rozważ to: badanie 2021 wykazało, że większość uczestników zgłosiła pozytywną zmianę nastroju, zmniejszył lęk i poprawił sen podczas i bezpośrednio po przerwie od mediów społecznościowych. 

 

 

5. Regularnie praktykuj życzliwość

Dua ‘ s MO w skrócie? “Pracuj ciężko i bądź miły”, podzieliła się z Adwoa (zmieniając mój status na fana #1). Siła życzliwości wykracza poza sprawienie, aby osoba przyjmująca czuła się dobrze (chociaż to wystarczy!). Według Amerykańskiego Towarzystwa Psychologicznego, akty dobroci zwiększają szczęście i dobre samopoczucie, a nawet są powiązane z korzyściami dla zdrowia fizycznego. Wykazano, że nawet obserwowanie lub oglądanie się wstecz na czyny dobroczynne zwiększają samopoczucie. Więc uśmiechaj się do każdego nieznajomego, poczęstuj przyjaciela kawą lub Zapłać innym komplement, ponieważ możesz zacząć Efekt domina. Ponadto zasługujesz na okazanie sobie życzliwości. “Pomyśl o tym, co mówisz do siebie, ponieważ mówisz do siebie najbardziej … bądź dla siebie miły” – stwierdził Dua. Lepiej bym tego nie powiedział. 

 

6. Oddać

Jeśli kiedykolwiek zgłosiłeś się na ochotnika do organizacji, przekazałeś pieniądze na rzecz, w którą wierzysz, lub użyłeś swojego głosu, aby pomóc innym,robisz również swoje zdrowie psychiczne. Poza wspieraniem organizacji charytatywnych (ściśle współpracuje z UNICEF i UNHCR), Dua przysięga, że wspieranie przyjaciół i rodziny jest nie tylko ważną rzeczą do zrobienia, ale także hack wellness. Niezależnie od tego, czy jest to tak małe, jak wysłanie pozytywnej wiadomości tekstowej do swojej koleżanki, czy zrobienie kolacji dla rodziców, pokazanie altruizmu to coś więcej niż tylko przyjemne chwile. Badania pokazują, że oddawanie jest najbliższe magicznej pigułce, wypełniającej nasze mózgi dopaminą, endorfinami i oksytocyną. Innymi słowy, przynieś szczęście!

 

Porady ekspertów, aby uzyskać najlepszy sen w swoim życiu

Bo nawet Beyoncé ma problemy ze snem