Przeżywasz kryzys zdrowotny na koniec lata? Oto jak się z tego wydostać

Pumpkin Spice Latte Starbucks powraca 30 sierpnia. To może oznaczać tylko jedno: lato się zbliża. I pożegnanie z muśniętą słońcem skórą, wyluzowaną atmosferą i szczytem sezonu gorących dziewczyn to ciężka pigułka do przełknięcia. Jeśli jesteś taki jak ja i doświadczasz tak zwanego “sierpniowego bluesa” (pomyśl: “niedzielne Strachy”, ale trwające miesiąc), gdy lato dobiega końca, pojawiają się uczucia smutku i niepokoju. Twoja rutyna odnowy biologicznej jest nigdzie nie można znaleźć,a Ty jesteś w środku funk. Brzmi znajomo?

Bez względu na to, czy są to letnie dni psa (ekstremalne upały i wilgoć, które pozostawiają cię wyczerpanym), Twoje letnie nawyki wychodzenia i picia, czy przekonanie, że wszyscy inni są na europejskiej wycieczce, gdy jesteś w pracy, sierpniowy Blues jest prawdziwy. Pozytywna strona? Istnieją proste sposoby na zmotywowanie się i uniemożliwienie grania w Lanę Del Rey Summertime Sadness powtarzam. Przed nami Siedem porad, które pomogą Ci wydostać się z kryzysu zdrowotnego pod koniec lata i zacząć z niecierpliwością czekać na jesień (Czytaj: Pumpkin spice everything). 

 

1. Priorytet zdrowia psychicznego 

Jeśli chodzi o zdrowie, często myślimy tylko i dbamy o aspekt fizyczny. Ale jeśli ostatnie kilka lat czegoś nas nauczyło, to jak równie ważne jest priorytetowe traktowanie naszego zdrowia psychicznego. Jest rzeczą oczywistą, że nie ma uniwersalnego podejścia do zdrowia psychicznego, więc zsynchronizuj się ze swoim umysłem i ciałem i słuchaj tego, czego naprawdę potrzebujesz. Być może wygląda to na szukanie pomocy u terapeuty, dotarcie do członka rodziny lub spacer z przyjacielem. Podsumowując: zamiast izolować się w kryzysie, zwróć się do swojego systemu wsparcia. 

 

 

2. Wyznacz nowe cele 

Wiesz, że ekscytacja, jaką daje Ci coś nowego-zestaw treningowy, mieszkanie, związek, organizer na Biurko (#adulting)? Cele nie powinny być inne. Powiedzmy, że Twoja rutyna zdrowotna wyszła za okno (i to jest w porządku)–zacznij od nowa, opracowując nowy zestaw małych celów, do których należy dążyć. Jeśli twoje nawyki żywieniowe sprowadzają Cię na dół, zrób to punkt do sklepu spożywczego i przygotowywania posiłków w weekend, abyś miał gotową zdrową taryfę na tydzień. Może twój kalendarz towarzyski jest tak zapakowany, że nie masz czasu dla siebie. Zaplanuj randkę miłości własnej co tydzień, gdzie spróbujesz nowego hobby, wolontariusza lub ponownie przeczytasz ulubioną książkę. 

 

3. Twórz plany na przyszłość, które przyniosą Ci radość

Kiedy masz na co patrzeć, patrzysz w przyszłość zamiast zastanawiać się nad tym, co było lub powinno być. Więc czy to rezerwacja wymarzonych wakacji (lub pobyt), spotkanie z przyjacielem na długo zaległe nadrobienie zaległości, czy zdobycie biletów na koncert Harry ‘ ego Stylesa, ołówek w najbliższej przyszłości, które dadzą ci zastrzyk dobrej energii. Cokolwiek zaplanujesz, upewnij się, że to z czystej radości, a nie z obowiązku lub FOMO. Innymi słowy, bądź świadomy swojego czasu i wypełnij go tym, co cenisz. Wynik? Będziesz miał tylko plany, z których jesteś podekscytowany, a sierpniowy Blues będzie odległym wspomnieniem. 

 

 

4. Nadrabiaj zaległości Zzzs

Nie bez powodu nazywa się to snem piękności. Niespokojna noc lub brak snu może prowadzić nie tylko do przerażających cieni, ale także do wahań nastroju i niepokoju. I spójrzmy prawdzie w oczy: lato ma sposób na wprowadzenie nas w tryb wakacyjny (nawet jeśli technicznie nie jesteśmy) i kepodsycanie nas później w nocy, co utrudnia uzyskanie jakości. Co ma robić dziewczyna?! Na początek, wykonaj ostatni telefon na alkohol lub jedzenie 2-3 godziny przed uderzeniem w siano i odetnij kofeinę w porze lunchu. Jeśli twój harmonogram snu jest z walnięcie (sam), spróbuj ustanowienia rutynowego snu, kładąc się do łóżka i wstając o tej samej porze każdego dnia. Na koniec Zachowaj spokój-Twoja sypialnia. Temperatura sweet spot wynosi od 65-72 stopni.

 

5. Ruszaj się. 

Gdyby istniało coś takiego jak lekarstwo-wszystko, byłby to ruch. Od poprawy nastroju i promowania lepszego snu do dawania życia seksualnego trochę oomph, mogę iść i na temat korzyści z ćwiczeń (oszczędzę ci). Więc odkurz swoje buty gimnastyczne i uzyskać te endorfiny będzie ponownie z treningu wyboru. A jeśli chodzi o punkty bonusowe, zrób to na zewnątrz(równie dobrze możesz skorzystać z ciepłej pogody, gdy ją mamy). Wybierz się na ulice na gorący spacer z dziewczyną, Skieruj swoją wewnętrzną dziewczynę do Pilates lub przekonaj się, o co chodzi z pickleball. 

 

 

6. Użyj swojego WOM 

Czasami wystarczy oderwanie się od codzienności lub zmiana scenerii, aby wyjść z kryzysu. Panie, nadszedł czas, aby przesunąć, “wezmę mój WOM w przyszłym roku, gdy sprawy zwolnią” lub “oszczędzam mój WOM na dużą podróż”, na bok i wziąć trochę bardzo potrzebnego i zasłużonego czasu wolnego. Poświęć jeden dzień, aby nadrobić zaległości w opiece nad sobą lub kilka dni, aby odwiedzić starego przyjaciela z college ‘ u. Tak czy inaczej, naciśnięcie resetu pomoże uniknąć wypalenia, zwiększy produktywność i zmniejszy stres. W rzeczywistości, według badania opublikowanego przez American Psychological Association, wakacje mogą poprawić nastrój i zmniejszyć stres, usuwając ludzi z działań i środowisk, które kojarzą się ze stresem i lękiem. Nie musisz brać tygodniowej podróży-wykazano, że nawet trzydniowe wytchnienie obniża poziom hormonu stresu kortyzolu. Jeśli nie możesz wziąć wolnego od pracy, poświęć swój dzień na oderwanie się od codzienności i zrobienie czegoś, co wypełni twój kubek. 

 

7. Odśwież swój dom i wygląd

Czuję się jak nowa osoba, kiedy robię włosy (kto jest ze mną ?). W tym samym duchu mój dom ma odnowioną energię po tym, jak dałem mu dobre czyste lub ozdobione nowym dziełem sztuki. Aby uzyskać mini-metamorfozę i poprawę nastroju w jednym, wybierz fryzurę, na którą patrzysz, zaktualizuj swoją garderobę, Zmień pościel lub Dodaj do mieszanki roślin doniczkowych. A jeśli masz napięty budżet lub zrównoważony rozwój to twoje drugie imię, zdziwiłbyś się, jaką różnicę może zrobić małe zakupy przesyłek i przestawianie mebli. 

 

6 strojów na koniec lata, gdy jesteś w upale