Podnieś Swoją Poranną Rutynę Dzięki Ulubionemu Śniadaniu Celebrytów

Od soków tłoczonych na zimno do puddingu z nasion chia do bezglutenowych tostów z masłem migdałowym, próbowałem każdego śniadania pod słońcem. Godzinę po jedzeniu, znalazłem się głodny ponownie i licząc minuty do lunchu lub posiłek nie był wystarczająco smaczne, aby poczuć satysfakcję. Wszystko się zmieniło, gdy odkryłam holistyczną dietetyczkę Kelly LeVeque podczas przeglądania konta Jennifer Garner na Instagramie, a moja poranna rutyna nigdy nie smakowała ani nie czuła się lepiej. 

Kelly współpracuje z takimi gwiazdami jak Jessica Alba, Jennifer Garner i Emmy Rossum. Jest również autorką bestsellerowej książki Miłość Ciała Każdego Dnia i twórca smakowitego Smoothie Fab 4. W 2018 roku na Instagramie Jennifer Garner przysiągła na poranną miksturę, pisząc, że miała ją codziennie od czasu pracy z Kelly. Oglądanie nadludzkiej Atletyki Jennifer w jej niedawnym filmie TikTok wystarczyło, abym pomyślał: “będę miał to, co ona.”Postanowiłem więc zamienić moje typowe śniadanie na Smoothie Fab 4. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak zrobić odżywczy napój i dlaczego jest to zdrowsze śniadanie niż typowy napój z soku.

 

 

Co To jest Smoothie Fab 4 i dlaczego jest tak dobry dla Ciebie?

Smoothie Fab 4 jest tak prosty, jak się wydaje. Składa się z Formuły czterech kluczowych składników: tłuszczu, błonnika, białka i zieleni. To, co zaczęło się jako eksperyment śniadaniowy, szybko stało się moim porannym posiłkiem. W dniach miałem Fab 4 Smoothie, byłem Pełny przez wiele godzin i nie czułem, jak mój żołądek marudzi do popołudnia-ogromne osiągnięcie dla dziewczyny, która miała przekąskę codziennie o 10 rano i lunch o 11 rano, ale jaki jest sekret smoothie, który utrzymuje mnie pełną i daje Jennifer Garner energię, aby zmiażdżyć trening skoku pudełkowego? 

Okazuje się, że składniki Fab 4, które tworzą bazę smoothie, pomagają utrzymać nasycenie i ustabilizować poziom cukru we krwi. W przeciwieństwie do ekstremalnych i ograniczonych kalorycznie Diet, Kelly LeVeque chce, aby kobiety czuły się pełne i pełne energii. Zagłębimy się w każdy z czterech składników, aby dowiedzieć się, dlaczego są one kluczem do zbilansowanego posiłku. 

 

Tłuszcz

Ludzie demonizują tłuszcze od lat 90., ale w ciągu ostatnich kilku lat społeczność Zdrowia uznała ten makroskładnik za jeden z podstawowych składników zdrowej diety. Badania pokazują, że zdrowe tłuszcze (pomyśl: oliwa z oliwek, awokado, orzechy, nasiona, tłuste ryby) mogą pomóc zmniejszyć insulinooporność, dzięki czemu jesteś mniej głodny. Tłuszcze również dłużej trawią niż białko lub węglowodany, dzięki czemu dłużej będziesz pełniejszy. Kilka źródeł tłuszczu Kelly zasugerował dla Fab 4 Smoothie są masło orzechowe, awokado, i olej kokosowy. Jako Fanatyk masła orzechowego, wybieram niesłodzone masło migdałowe lub masło orzechowe w moich koktajlach. 

 

Błonnik

Jeśli chodzi o superfoods, nie sądzę, że błonnik dostaje wystarczająco dużo miłości. Nie tylko zapewnia masę, aby pomóc ci pozostać pełnym, ale także spowalnia trawienie węglowodanów i wchłanianie cukru. Zapobiega to wzrostowi i upaść cukru we krwi po jedzeniu, eliminując przerażający popołudniowy spadek. Kilka źródeł błonnika Kelly zasugerowała to nasiona lnu, nasiona chia i łuska psyllium, a ona zaleciła dążenie do co najmniej 10 gramów błonnika. Moim ulubionym jest Nasiona chia, ponieważ dodają przyjemnej tekstury do twojego napoju.

 

Białko

Jeśli kiedykolwiek ćwiczyłeś na komercyjnej siłowni, prawdopodobnie widziałeś jacked gym bros, który tłucze po treningu białko shakes. Podczas gdy ich Etykieta podnoszenia ciężarów jest subpar, nie są całkowicie błędne, jeśli chodzi o białko. Oprócz pomagania w budowaniu silnych mięśni, białko pomaga w utrzymaniu głodu cukru na dystans, ułatwiając dokonywanie zdrowych wyborów żywieniowych. Jeśli chodzi o uzyskiwanie białka w koktajlach, kluczem jest rozpoczęcie od proszku białkowego, który kochasz.

 

Zieloni

Zielenie liściaste są wściekłe i nie bez powodu. Warzywa takie jak jarmuż i szpinak są niesamowitym źródłem witamin i minerałów. Na przykład jedna filiżanka surowego jarmużu zawiera wysoki poziom przeciwutleniaczy i witamin, takich jak witaminy A, K i C. te składniki odżywcze są niezbędne do zapewnienia optymalnego funkcjonowania organizmu. Jeśli chodzi o Smoothie Fab 4, możesz użyć dowolnej zieleni liściastej, ale zazwyczaj idę ze szpinakiem, ponieważ nie wpływa to na smak smoothie.

 

Opcjonalne dodatki:

Podczas gdy cztery kluczowe składniki są głównymi składnikami Smoothie Fab 4, Kelly zaleca również dodanie jednej czwartej filiżanki owoców dla odrobiny słodyczy i więcej błonnika i przeciwutleniaczy. Odkryłem również, że dodanie wzmacniaczy smaku, takich jak cynamon lub cytryna, natychmiast sprawia, że smoothie smakuje jak deser bez dodatku cukru. 

 

 

Przepisy, aby spróbować Fab 4 Smoothie dla siebie

Istnieje nieskończona liczba kombinacji, które można wykonać za pomocą formuły Fab 4. Jeśli nie masz pewności, od czego zacząć, poniżej wypróbuj Moje ulubione przepisy: 

 

Próbowałam ulubionej sałatki Jennifer Aniston – oto moje przemyślenia