Nieoczekiwany trening nie mamy dość RN

Jestem gotowy zaśpiewać to z dachów: w końcu znalazłem formę ćwiczeń, z którą się trzymam i którą naprawdę lubię. Nie jest zbyt męczący—ale spala dla mnie wystarczającą ilość kalorii, sprawia, że czuję się dobrze i łatwo dopasowuje się do mojej rutyny. Więc o co chodzi? Chodzę. Tak, to jest to: po prostu idę na miły długi spacer. Od dawna słyszałem o korzyściach płynących z chodzenia (i oczywiście chodziłem na spacery tu i tam w przeszłości), ale do niedawna nie miałem regularnej rutyny.

Zawsze byłem kimś, kto reaaaally stara się znaleźć motywację do treningu, a ja również zmagałem się ze znalezieniem rodzaju treningu, który naprawdę lubię. Miałam małe wybuchy wchodzenia w rutynę i wykonywania jednego konkretnego treningu kilka razy w tygodniu, ale zawsze kończy się to znudzony, a następnie traci motywację do pracy w ogóle. 

W zeszłym roku zainspirował mnie trend” Hot Girl Walk ” na TikTok (jeśli go nie widziałeś, to po prostu włączanie muzyki sprawia, że czujesz się pewnie, Używanie czasu na manifestację dla siebie i chodzenie kilka mil), aby zainwestować w dobrą parę butów do chodzenia i saszetkę i naprawdę zaangażować się. Teraz, za każdym razem, gdy idę na spacer, wracam do mojego mieszkania czując się o wiele lepiej i jakbym zrobił coś wspaniałego, nie tylko dla mojego zdrowia fizycznego, ale także dla mojego zdrowia psychicznego. 

 

 

Jakie są korzyści z chodzenia?

Według Mayo Clinic, codzienne chodzenie może pomóc w ogólnym zdrowiu fizycznym, ponieważ może poprawić sprawność sercowo-naczyniową, pomóc w utrzymaniu zdrowej wagi i wzmocnić kości, mięśnie i wytrzymałość. Regularne chodzenie ma również wiele korzyści dla zdrowia psychicznego: może zwiększyć poziom energii, poprawić koordynację, wzmocnić układ odpornościowy i zmniejszyć stres. Może również poprawić nastrój, poznanie, pamięć, oraz śpij. Poważnie, czego tu nie kochać? Eksperci z Kliniki Mayo mówią również, że powinieneś chodzić co najmniej 30 minut dziennie, aby naprawdę cieszyć się wszystkimi korzyściami chodzenia. Można również wziąć go wycięcie przez dodanie ciężarów lub za pomocą funkcji interwału lub nachylenia na bieżni.

Ale czy chodzenie jest wystarczająco dobre samo w sobie? Stephanie Mansour, certyfikowany trener osobisty, instruktor jogi i Pilates oraz trener odchudzania dla kobiet, mówi bez wątpienia, tak. “Chodzenie często dostaje zły rap, ponieważ nie jest wystarczająco intensywne, aby stworzyć prawdziwą zmianę lub wyeliminować z bardziej skutecznych form ćwiczeń. Oba są całkowicie fałszywe!”napisała na TODAY.com. w rzeczywistości, wielu ekspertów przysięgać chodzenie jest najlepsze ćwiczenia i powinny być traktowane priorytetowo niż chodzenie na siłownię lub intensywna sesja HIIT. W podcastie Blonde Files trener gwiazd Harley Pasternak wyjaśnił, że jeśli masz tylko 40 minut dziennie, aby poświęcić się fitness, powinieneś skupić się na chodzeniu. Jeśli chodzi o osiągnięcie jakiegokolwiek celu zdrowotnego, powiedział: “sen i jedzenie są na pierwszym miejscu, potem chodzenie, a następnie trening oporu.”

 

 

Szczegóły mojej rutyny chodzenia

 

Co mam w słuchawkach?

Kiedy po raz pierwszy zdecydowałem, że naprawdę zamierzam zaangażować się w jak najlepsze wykorzystanie moich spacerów, zdecydowałem się na przestrzeganie zasad Hot Girl Walk i słuchanie muzyki, która pomogła zwiększyć moją pewność siebie lubistening do podcastu. Podcast działa naprawdę dobrze, ponieważ motywuje mnie do wysłuchania przynajmniej jednego całego odcinka, zapewniając, że chodzę po ponad 30-minutowym dziennym celu. 

Nie próbowałem jeszcze treningu z przewodnikiem, ale jestem bardzo zaintrygowany nimi i zdecydowanie chcę go wypróbować. Oferuje je wiele ulubionych aplikacji fitness, a Apple Fitness + oferuje nawet treningi chodzenia opowiadane przez gwiazdy (w tym Dolly Parton, Nick Jonas, Misty Copeland i wiele innych). 

Moje ulubione playlisty i podcasty:

 

 

Czas i odległość

Nie skupiam się wyłącznie na liczbach; zamiast tego staram się chodzić tak długo, jak to sprawia, że czuję się najlepiej. Powiedziałbym, że normalnie chodzę co najmniej dwie lub trzy mile, głównie dlatego, że naprawdę mi się to podoba. Jeśli słucham podcastu, moje spacery trwają zwykle co najmniej 45 minut, ale czasami chodzę nawet do godziny.

Na początku myślałem, że nie mam wystarczająco dużo czasu w ciągu dnia, aby chodzić bardzo długo, ale im więcej to robiłem, tym dłuższe były moje spacery. Zacząłem kochać chodzenie po nowych trasach, znajdowanie nowych list odtwarzania i nadrabianie zaległości w moich ulubionych podcastach podczas chodzenia. 

 

Jak wpasowuję to do mojej rutyny

Włączenie regularnych ćwiczeń działa najlepiej dla mnie, gdy nie zmuszam się do trzymania się określonego harmonogramu. Wiem, że posiadanie zestawu rutynowych działa naprawdę dobrze dla niektórych osób, ale osobiście potrzebuję elastyczności, aby dopasować go, kiedy tylko mogę, w zależności od dnia. Często stwierdzam, że jeśli staram się trzymać czegoś konkretnego (na przykład codziennie wstawać przed pracą i ćwiczyć), męczę się i czuję się pokonany i mniej zmotywowany, gdy Tęsknię za dniem. 

Zamiast tego, robię wszystko, na co pozwala mój dzień. Sometimes I do wstań wcześnie i zmieść się na spacerze przed pracą, czasami robię sobie przerwę od pracy w domu i idę na spacer w ciągu dnia, a czasami nie chodzę do zmierzchu (myślę, że spacery o zachodzie słońca są niedoceniane). Słucham swojego ciała, a ponieważ chodzenie naprawdę zmniejsza mój poziom stresu i niepokoju, chodzę, kiedy czuję, że przyniesie mi to najwięcej korzyści. 

Ważne jest również, aby pamiętać, że zacząłem chodzić regularnie wczesną wiosną i mieszkam w Chicago, więc pogoda była nieprzewidywalna. Jeśli pada deszcz lub jest za zimno, chodzenie po bieżni w domu jest również świetne! Używam tych czasów, aby zmierzyć się z różnymi poziomami nachylenia i treningami interwałowymi.

 

 

Dlaczego to działa dla mnie

Chociaż chodzenie jako trening może wywoływać wibracje starszej pani w klubie chodzenia, naprawdę uważam, że przyniosło mi to więcej korzyści niż jakiekolwiek inne ćwiczenia, które próbowałem. Długi spacer sprawia, że czuję się mniej zestresowany, zwiększa moją energię i nastrój, oczyszcza umysł i spala sporą liczbę kalorii.

Czasami trudno mi wyjść za drzwi (jak w przypadku każdego treningu), ale po powrocie do mieszkania czuję się 10 razy lepiej niż kiedy wychodziłem. Lubię też czas dla siebie, aby przemyśleć wielkie decyzje lub stresujące punkty w moim życiu, ćwiczyć wdzięczność, manifestować pozytywne zmiany dla siebie i na chwilę się rozłączyć. Obserwowanie ludzi i psów jest zawsze przyjemne. 

I try to supplement moje spacery z innych treningów, jak również, kiedy mogę-takich jak trening siłowy, pilates, lub joga-ale jak już wspomniano, nie zmuszam się do niczego w szczególności. Myślę, że elastyczność w tej rutyny i moje zaangażowanie, aby naprawdę słuchać mojego ciała pomogły mi rzeczywiście cieszyć się ćwiczeniami.

Więc jeśli jesteś taki jak ja i zmagasz się ze znalezieniem treningu, który Ci się podoba, Wyzywam cię, abyś zasznurował te trampki, włożył słuchawki, założył saszetkę i zaczął chodzić przez co najmniej 30 minut dziennie. Korzyści wykraczają daleko poza tylko fizyczne, więc możesz po prostu znaleźć swoją nową ulubioną aktywność. 

 

Produkty, które podniosły moje spacery

Amazonka

Torba Na Pasek

Torby z paskiem są tak popularne i nie bez powodu. Pasują do wszystkiego, czego potrzebujesz na długi spacer, ale nie są zbyt nieporęczne. Dodatkowo dodają odrobinę szyku do stroju do chodzenia.

Dostępne 19 kolorów

Dagne Dover

Mara Phone Sling

Uwielbiam tę torbę, gdy naprawdę nie muszę dużo chodzić. Jest zaprojektowany tak, aby pasował do Twojego telefonu komórkowego, a następnie ma gniazda na karty, dzięki czemu możesz nosić tylko podstawowe rzeczy. Ma nawet pętlę pomadkową, co naprawdę doceniam.

Dostępne 7 kolorów

Hoka One One

Sneaker Bondi 8

Po długich namysłach zdecydowałam się na zakup tych butów. Były dla mnie inwestycją, ale na pewno się opłaciły. Trampki Hoka One One są przeznaczone do biegania i chodzenia, a ta konkretna para jest wyjątkowo amortyzowana i tak wygodna. Czy to szalone powiedzieć, że dosłownie motywują mnie do treningu?

Dostępne 6 kolorów

Ryka

Aktywuj Sneaker

Jeśli potrzebujesz bardziej przyjaznej dla budżetu pary trampek, są to świetne rozwiązanie. W przeszłości posiadałam buty Ryka i dobrze mnie traktowały. Poza tym, jak ładna jest ta kolorystyka?

Dostępne 5 kolorów

New Balance

Athletic Cushion Comfort Quarter Socks

To może wydawać się dziwne, ale zaufaj mi: potrzebujesz odpowiedniej pary skarpet na długi spacer. Uwielbiam je, ponieważ są amortyzowane, ale nie sprawiają, że moje stopy się pocą, a ćwierćdługość zapobiega ocieraniu się z tyłu buta.

7 dostępnych stylów

Bransoletki Obé x Bala

Bransoletki Obciążone Kostką / Nadgarstkiem

Jeśli naprawdę chcesz uzyskać jak najwięcej z treningu chodzenia, kostki wagi dodać, że trochę dodatkowe coś, co przenosi go do następnego poziomu. Poza tym, naprawdę nie mogę się pogodzić z tym, jak słodkie są te bransoletki Obé x Bala!

irl-6.jpeg” alt=”” / >

Quay Australia

Okulary PSA Square

Kupiłam Te okulary na początku lata i są naprawdę jedynymi, które nosiłam. Są idealne na spacery z dwóch powodów: 1) nie utkną Ci we włosach, gdy założysz je na głowę i 2) nikt nie widzi przez nie twoich oczu (co oznacza, że są idealne do obserwowania ludzi).

Amazonka

Etui Silikonowe AirPods z brelokiem Rosegold

Ta obudowa AirPods jest nie tylko urocza ,ale uważam, że jest niezwykle funkcjonalna(i pomaga nie mieszać słuchawek AirPods ze współlokatorem lub partnerem). Wcześniej posiadałem etui bez breloka, ale stwierdziłem, że chciałem być w stanie podłączyć go do rzeczy. To jest idealne do zaczepiania do mojej torby na pasek.

Dostępne 30 + kolorów

 

The Hot Girl Walk Essentials Nasi Redaktorzy Przysięgają