Nasi Redaktorzy Rozlewają Swoje Ulubione Miejsca Wypoczynku

Nie jest tajemnicą, że w Everygirl uwielbiamy podróżować. Ciągle rozmawiamy o tym, co i jak pakujemy się na wakacje, a zdjęcia z naszych podróży cały czas pojawiają się w postach. (Myślę, że wszyscy śliniliśmy się trochę patrząc na zdjęcia z ostatnich 12-dniowych wakacji na plaży Ashley.) Podzieliliśmy się hasłami, które prowadzą nas przez długie podróże i niezbędnymi rzeczami, bez których nie możemy opuścić domu, ale nadal możesz zastanawiać się nad jednym kluczowym szczegółem: gdzie właściwie jedziemy na wakacje? Cieszę się, że pytasz. Nasi redaktorzy mają wiele do powiedzenia na temat swoich ulubionych miejsc wakacyjnych,więc podsumowaliśmy poniżej najważniejsze informacje. Jeśli szukasz nowego miejsca do dodania do swojej listy życzeń, te miejsca nie zawiodą.

Santorini, Grecja

Źródło: Unsplash / @ taniamousinho

OK, to jest super bougie z mojej strony, ale pojechaliśmy na rodzinne wakacje do Grecji po tym, jak kilka lat temu ukończyłem studia i to było naprawdę moje Mamma Mia! chwila. Wyobraź sobie, że śpiewam Dancing Queen wzdłuż klifów Santorini, żyjąc moim najlepszym życiem. Udaliśmy się do Aten, Santorini i Mykonos i uwielbiałem historię i zwiedzanie Aten, ale Mykonos i Santorini zaparły mi dech w piersiach i z łatwością stały się moimi ulubionymi destynacjami wakacyjnymi. Jedzenie jest tak świeże i pyszne (jadłem płonący ser do każdego posiłku), a miejsca są absolutnie zapierające dech w piersiach (całkowicie białe budynki z niebieskimi dachami są tak moje estetyczne). Zakochałam się w kulturze i historii i będę śpiewać Mamma Mia! soundtrack dopóki nie wrócę.

– Josie, Redaktor Wellness

Park Narodowy Rocky Mountain, Kolorado

Źródło: Unsplash / @ aveedibya

Dorastając, nasze rodzinne wakacje zazwyczaj składały się z pakowania mini-vana i potknięcia się w góry, więc moja miłość do Parku Narodowego Rocky Mountain jest głęboka. Byłem tam, aby wędrować i/lub obozować niezliczoną ilość razy i nigdy nie przestaje mnie to zadziwiać. Śnieg lśniący ze szczytów, zapach sosen, kurz, który przylega do butów po długiej wędrówce-to wszystko jest dla mnie magiczne. Jest to jedno z tych miejsc wypoczynku, które każdy powinien doświadczyć przynajmniej raz w życiu.

– Jessica Bennett, Lifestyle Editor

Santa Barbara, Kalifornia

Źródło: Unsplash / @ jackiechou

Wiesz, że kiedy miejsca są popularne w filmach i telewizji, nigdy nie spełniają oczekiwań, gdy widzisz je osobiście? Santa Barbara jest jeszcze piękniejsza w prawdziwym życiu. Żeby było jasne, spędziłem tam mniej niż 24 godziny, ale jest na szczycie mojej listy miejsc, do których mogę wrócić tak szybko, jak to możliwe. Ma wszystko, czego możesz chcieć: malownicze plaże, niesamowite restauracje i urocze miasteczko, w którym można spacerować. Mógłbym spędzić tam cały miesiąc i być szczęśliwy.

– Maddie Galassi, Redaktorka Mody

Interlaken, Szwajcaria

ations-teg-switz.jpg” alt=”” width=”900″ height=”900″ / >

Źródło: Unsplash / @ tuckerlm20

Nie chcę być “tą dziewczyną”, która opowiada o swoich zagranicznych doświadczeniach po latach, ale… muszę o tym porozmawiać. Nie określiłbym siebie jako super-żądnego przygód, outdoorsy typu,ale po długiej weekendowej podróży z niektórymi z moich przyjaciół do Szwajcarii podczas mojego semestru w Europie, nigdy nie miałem większego uznania dla Zewnątrz! Wędrówka przez Alpy Szwajcarskie jest naprawdę surrealistycznym przeżyciem i wydaje się, że widoki są zbyt piękne, aby mogły być prawdziwe. Jeśli masz ochotę na niesamowite trasy, skoki spadochronowe i czyste, rześkie powietrze, to jest to twoje miejsce. Może być również idealnym miejscem na relaks i bycie jednym z naturą. Leżenie w hamaku z książką i słuchanie ptaków w pobliżu wynajętego domku jest naprawdę jednym z moich ulubionych wspomnień z mojego pobytu tam. Nie wspominając o tym, że ich fondue z winem i serem jest jednym z najlepszych.

– Andi, Koordynator Mediów Społecznościowych

Higgins Lake, Michigan

Źródło: @ ashleyselleke

To nie jest najbardziej wyszukane wakacje byłem na, ale pozwól, że powiem Ci: nie ma nic, co skupia mnie bardziej niż weekend z rodziną w naszym domku położonym w lesie Higgins Lake, Michigan. Chodzę tam od dziecka i nie mogę tego wystarczająco polecić. Woda jest czystsza niż jakiekolwiek jezioro, w którym byłem, pogoda w lecie jest absolutnie wspaniała i jest to idealne miejsce, aby oderwać się od rzeczywistości, nadrobić zaległości i spędzić trochę czasu z ludźmi, których kochasz. Kiedy swędzę uciec od zgiełku miasta, to miejsce jest lekarstwem.

– Ashley, Branded Content Editor

Cabo San Lucas, Meksyk

Źródło: Unsplash / @ toritimephotos

Gdybym miał nieograniczony budżet na podróże, do końca życia byłbym na plaży w Meksyku. Jestem o czytanie na plaży, margarita w ręku, niekończące guac rodzaju wakacje, i Cabo pasuje to idealnie. Niezależnie od tego, czy szukasz romantycznego wypadu, rodzinnej wycieczki, wieczoru panieńskiego, czy po prostu R&R, nie możesz pomylić się z Cabo jako miejscem wypoczynku. To naprawdę mój raj na plaży.

– Jessica Jones, Redaktor Mediów Społecznościowych

Paryż, Francja

Źródło: Unsplash / @ dnovac

Bezkonkurencyjne zakupy, romans z filmu, rogaliki i makarony (*powiedział z francuskim akcentem*) jak nigdy nie jadłeś. Czego więcej może chcieć dziewczyna? Choć brzmi to banalnie, Paryż jest wszystkim, o czym można marzyć i nie tylko. Moja Francuska wycieczka była częścią szybkiego Europejskiego wyjazdu z S. O., więc musieliśmy trafić w turystyczne miejsca. Wiesz, Wieża Eiffla, Luwr (Hej tam, Mona Lisa), Pola Elizejskie i wszystkie kawiarnie na rogu, w których moglibyśmy się zmieścić. Co jeszcze mogę powiedzieć? Paryż ma pewne je ne sais quoi musisz tylko doświadczyć dla siebie.

– Katherine Chang, Pisarka Wellness Staff

Klucz Lido, Floryda

Źródło: Hailey Bouche

Siesta Key jest piękna, ale nie ma absolutnie nic na sąsiedniej wyspie na północy: Lido Key. Obawiam się, że powiedzenie ci tego przeludni moją ulubioną wyspę, ale nie mogę myśleć o innym miejscu, w którym wolałabym być. Lido jest luksusowe, nie jest duszne i wyluzowane, nie jest nudne—dlatego co roku wyjeżdżam tam na wakacje. Idealny dzień na Lido spędza się głównie na plaży, ale musisz zostawić miejsce, aby przejść się do St.Armands Circle na niekończące się zakupy i restauracje. Jeśli chcesz doświadczyć sceny nocnego życia na wakacjach, nie martw się. Wszystko, co musisz zrobić, to przejechać mostem do centrum Sarasota i udać się na dach na napoje i widok na wyspę. To naprawdę idealne miejsce, a spisanie tego wszystkiego sprawia, że chcę wracać jak najszybciej.

– Hailey, Asystent Redakcji

Kolumbia Brytyjska, Kanada

Źródło: Unsplash / @ leerob

Moje rodzeństwo i ja wybraliśmy się razem z mamą na wyjazd służbowy do Vancouver kilka lat temu. Ponieważ była to podróż służbowa w ostatniej chwili, nie mieliśmy bardzo wysokich oczekiwań, ale byliśmy po prostu podekscytowani zwiedzaniem nowego miasta. Jednak od tego czasu stała się naszą najbardziej mówioną podróżą. Samo Vancouver jest bardzo fajnym miastem z mnóstwem rzeczy do zrobienia i zwiedzania, ale pewnego dnia popłynęliśmy promem na wyspę Vancouver i mogliśmy doświadczyć miasta Wiktorii-i było to naprawdę najpiękniejsze miejsce, jakie kiedykolwiek widziałem. Poszliśmy do absolutnie zachwycającego Butchart Gardens, i nie sądzę, aby minął tydzień, w którym jeden z nas nie wspomina o tym. To zdecydowanie miejsce, które można dodać do listy życzeń jak najszybciej.

– Jess, Zastępca Redaktora

Londyn, Anglia

Źródło: Unsplash / @ sabrinamazzeo

To zabrzmi jak “ta dziewczyna” ze mnie, ale po ukończeniu studiów pojechałam z plecakiem po Europie, a naszym ostatnim przystankiem podróży był Londyn. Nie zrozum mnie źle, zakochałem się w kilku miastach podczas tej podróży, ale punktem kulminacyjnym zawsze był Londyn. Od chwili, gdy wysiadłem z pociągu, to było spełnienie marzeń. Na każdej ulicy jest coś nowego i ekscytującego; to miasto, które można odwiedzić kilkanaście razy i nigdy nie zabraknie nowych rzeczy do zobaczenia i wypróbowania. Oczywiście, będziesz chciał odwiedzić wszystkie duże przystanki-Pałac Buckingham, Piccadilly Circus—Harrod ‘ s-ale moje ulubione części Londynu to małe zakamarki, na które natkniesz się przez przypadek: używane Księgarnie, przypadkowe puby i spokojne parki. Mógłbym siedzieć i wspominać Londyn przez cały dzień, więc zostawię was z tym: jest tak magiczny, jak myślicie.

– Garri, Redaktor Naczelny

Los Angeles, Kalifornia

Źródło: Unsplash / @gersonrepreza

Kilka miesięcy temu upłynął mój pierwszy pełny rok podróży, i mimo, że nie wyjechałem (jeszcze) za granicę, moje wędrówki po Stanach zmieniły życie. Wyjazd do L. A. był doświadczeniem jak żadne inne. Oprócz możliwości jedzenia z tak wielu różnych kultur (nie przegap wszystkich ciężarówek z taco), nigdy nie było nudnej chwili. Pomiędzy (przerażająco) realistycznymi Escape roomami i niesamowitymi widokami na autostradę, naprawdę się zakochałam. Poznałam tam tylu niesamowitych, wyjątkowych ludzi, zakochałam się w plaży Santa Monica i czułam się bardziej sobą niż kiedykolwiek. To nie jest tak jak w filmach, jest lepiej, obiecuję.