Jak wspierać innych, gdy praca prowadzi ich do ściany

Wszyscy mieliśmy dni, kiedy nasza lista rzeczy do zrobienia jest długa na milę lub kiedy nasz szef każe nam wyrywać włosy. Może masz tydzień pracy w weeds nad specjalnym projektem lub masz wielką prezentację, którą przygotowujesz. Choć chciałbym powiedzieć, że praca nie powinna być całością twojej osobowości, naiwnością jest zakładanie, że stres w pracy czasami nie wpłynie na twoje życie. Ale co się dzieje, gdy jest tak źle, że nawet twój partner zauważy?

Może być trudno wiedzieć, co powiedzieć, gdy twój znaczący inny jest zestresowany z ich umysłu z pracy, ale jeśli ich ciągłe narzekanie na pracę również zaczyna prowadzić cię do ściany, istnieją sposoby, aby ich umysł od tego, pomóc im się zrelaksować i uczynić połączenie jeszcze silniejsze.

 

Zapytaj, czego potrzebują

Nie możesz wiedzieć, w jaki sposób twój partner ma nadzieję czuć się wspierany, nie pytając ich. Podczas gdy mogą po prostu chcieć słuchać i pocierać stopy w niektóre dni, inne dni, mogą chcieć porady. “Tak często staramy się zgadywać, czytać myśli naszego partnera lub zachowywać się tak, jak chcielibyśmy, aby nasz partner zachowywał się, gdybyśmy mieli frustrujące chwile” – powiedziała Jennifer Silvershein Teplin, LCSW, założycielka i dyrektor kliniczna Manhattan Wellness. “Chociaż miło jest starać się jak najlepiej wspierać naszego partnera w taki sposób, w jaki uważamy, że chce być wspierany, najprostszym sposobem, aby upewnić się, że dajemy mu to, czego potrzebuje, jest pytanie o ich preferencje.”

 

Źródło: Toa Heftiba | Pexels

 

Czy akty służby

Jeśli wiesz, że twój partner ma trudny czas i nie są zbyt chętni do rozmowy o tym (był tam), skup się na sposobach, które mogą ułatwić im dzień. “Myślę, że niewypowiedziane działania, takie jak podjęcie większej pracy w domu lub gotowanie ulubionego posiłku partnera, to małe rzeczy, które można po prostu zrobić bez większego namysłu i dyskusji” – dodał Teplin. Nawet jeśli akty służby nie są językiem miłości Twojego S. O., troskliwość poświęcania czasu na pomaganie im, gdy czują się przytłoczeni, sprawi, że poczują się trochę bardziej swobodnie.

 

Tworzenie nowej procedury

Odpowietrzanie o pracy często staje się naszą rutyną w związkach. Zazwyczaj jest to sposób, w jaki spędzasz większość dnia, więc ma sens, że chcesz podsumować to, jeśli to możliwe. Ale jeśli chcesz, aby twój partner umysł (i własne) z pracy, zmienić rutynę skupić się bardziej na relaks na koniec dnia. Teplin zalecał wspólne przygotowywanie kolacji, oglądanie ulubionego programu lub słuchanie ulubionej playlisty—nie musi to być skomplikowane. “Wspólne procedury i wspólne zachowania pozwalają poczuć się bliżej partnera i zwiększyć relaks”, dodała.

Jeśli praca nadal przenika twoje rozmowy, teplin zasugerował wprowadzenie zasady, aby zamknąć Komputery i przestać mówić o pracy po 18: 00.

 

Zaplanuj daty

Wszyscy wiemy, że nudne części życia (Przepraszam, Szefie) są łatwiejsze, gdy jest na co czekać. Zaplanuj daty z wyprzedzeniem i umieść je w każdym kalendarzu. Aby uczynić go bardziej relaksującym dla Twojego partnera, uzyskaj ich wkład w to, co byłoby najlepszym sposobem na odpoczynek, jednocześnie łącząc się z Tobą. “Niektóre pary uwielbiają się zrelaksować w domu i gotować razem kolację, podczas gdy niektóre nie cieszą sięhing więcej niż czysta kuchnia i wyjście na kolację, aby złagodzić ich stres, ” teplin powiedział. “Ruch i śmiech to najlepsze narzędzia relaksu i doładowania, a jednocześnie poczucie więzi z partnerem.”

 

Źródło: Liza Summer / Pexels

 

Jeśli zauważysz, że praca twojego partnera ma duży wpływ na twój związek, miłość nie jest stracona! Zamiast tego, wypróbuj te wskazówki, aby pomóc im wydostać się z tej koleiny i, z kolei, aby twój związek silniejszy.

 

Spróbuj zmienić rozmowę

Jeśli twój partner jest stale odpowietrzania o pracy, po wystarczająco dużo czasu, zaczyna się odbić na Tobie zbyt. Ale jak możesz okazać swoje poparcie i potwierdzić je, a jednocześnie sprawić, by, z całym szacunkiem, zamknęli się? “To, jak reagujemy, wpływa na kierunek dialogu, więc następnym razem, gdy twój partner skarży się na pracę, zastanów się, jak możesz zmienić temat rozmowy, pytając o coś innego lub skupić się na swoich uczuciach, a nie na rzeczywistych doświadczeniach w pracy” – zasugerował Teplin. “Często koncentrujemy się na logistyce, gdy jesteśmy czymś zirytowani, a nie jest to rozmowa w ramach partnerstwa, ale jeśli skupiamy uwagę na tym, jak coś sprawia, że się czujemy lub jak się teraz czujemy, często jest to bardziej przyjemny Dialog dla Partnerów.”

Jeśli zauważysz, że pillowtalk zaczyna przejmować rozmowy w pracy, delikatnie odwróć się, utrzymując krótkie odpowiedzi na rzeczy, o których nie chcesz dalej dyskutować. Rozmowa będzie prawdopodobnie naturalnie obracać. Jeśli jednak nie przyjmują podpowiedzi (często, gdy ktoś ma dużo na głowie), Teplin zalecał bycie “zabawnym”, przypominając partnerowi, że pillowtalk jest zarezerwowany dla osobistych rozmów, a nie pracy. Następnie zadaj swojemu partnerowi pytanie, na przykład na co czeka go Ten tydzień lub co sprawi, że jutro będzie wspaniałe. Zmiana dialogu na coś pozytywnego może nawet sprawić, że poczują się nieco bardziej optymistyczni jutro rano!

 

Źródło: Polina Zimmerman / Pexels

 

Porozmawiaj z nimi o tym

Po pierwsze, teplin zauważył, że powinieneś upewnić się, że ty i twój partner jesteście w “dobrej przestrzeni”, kiedy rozpoczynasz tę rozmowę. Zapewnia to, że oboje jesteście gotowi do rozmowy, a nie czujecie się zirytowani lub sfrustrowani, zanim w ogóle w coś wejdziecie. “Możesz to zrobić, stwierdzając, że chcesz szybko porozmawiać o tym, jak się czujesz i zapytać, czy to dobry moment” – powiedział Teplin. Jeśli czują się komfortowo, śmiało, ale jeśli mówią, że nie są na to teraz, powiedz im, żeby dali Ci znać, kiedy będą gotowi.

Gdy zaczniesz mówić, teplin powiedział: “skup się na tym, jak sytuacja sprawia, że czujesz się, zamiast skupiać się na tym, co robią źle, aby uniknąć ataku na twojego partnera.”Nie próbujesz wzywać ich do ciągłego narzekania na ich pracę; próbujesz poprawić swój związek. Teplin powiedział, aby podzielić się tym, jak się czujesz, wyjaśnić, jak chcesz, aby rzeczy się zmieniły, i dać partnerowi pokój, aby powiedzieć, co myśli. “Mów w kategoriach swoich życzeń i nadziei, zamiast skupiać się na to, co robią źle.”

 

Jedna wspólna Niezgoda, która prowadzi do większości rozstań-oto jak jej uniknąć