I Grilled a Life Coach and her Tips Will change your Mindset

Goniące myśli, bijące bicie serca, ciężkość w klatce piersiowej, wszechogarniające, czasami wyniszczające poczucie strachu-to tylko niektóre z niepokojących sposobów lęk pojawia się jak niezapowiedziany, niepożądany gość. Jeśli jesteś jednym z 40 milionów dorosłych w USA, którzy doświadczają lęku jak ja, te objawy są trudne do otrząśnięcia. Chociaż może być pocieszające wiedzieć, że jesteśmy w dobrym towarzystwie, mając garść mechanizmów radzenia sobie w gotowości do pracy przez ataki lęku może zrobić różnicę. Ponieważ– bądźmy prawdziwi-czasami żadna ilość logiki tego nie przetnie. Zwróciłem się do Alany Warlop, psychoterapeuty i trenera życiowego, aby poznać jej wskazówki dotyczące lęku, aby odzyskać spokój, gdy uderzy. Zajmiemy się tym. 

 

Alana Warlop

Life Coach

Alana Warlop jest duchową psychoterapeutką i trenerką transformacyjną, która poprowadziła niezliczoną liczbę kobiet na kolejne poziomy przywództwa i wpływu. Od tradycyjnej terapii transpersonalnej po pracę oddechową i medytację, spędziła większość swojego życia ucząc się, co to znaczy leczyć i doświadczać życia poza granicami.

 

Czym dokładnie jest lęk?

Jasne, mógłbym spróbować wskazać zbyt znajome sposoby, w jakie lęk objawia się dla mnie, ale dla każdego wygląda to inaczej. Dla jednych jest stała, dla innych wywołana stresującą sytuacją (patrzenie na Ciebie, strach przed zdrowiem) lub skrada się znikąd, gdy wszystko się zbliża. Ujęcie w słowa tego, czym naprawdę jest lęk, może pomóc nam zidentyfikować i przejąć nad nim kontrolę, bez względu na osobę. “[Niepokój jest] przebiegłym sposobem rozpraszania uwagi i trzymania energii świadomości jako zakładnika w niekończącym się poszukiwaniu ‘rozwiązania’, które łagodzi dyskomfort, którego doświadczasz ” -wyjaśnił Warlop. “Wytrwaliśmy w nadziei, że znajdziemy logiczny powód, dla którego czujemy się zranieni, przygnębieni, osądzeni, zawstydzeni, winni, obwiniani lub samokrytyczni. A jeśli wiemy, dlaczego, to myślimy, że rozumowanie usprawiedliwia nasze uczucia i One się ustatkują.”Warlop ostrzegł, że takie podejście rzadko działa, a jeśli tak, to tylko na krótką metę.

Ale dlaczego rozumowanie nie działa, pytasz? “Lęk jest produktem utkniętej, czerstwej lub stagnacji energii emocjonalnej i niekompletnych wzorców traumy stłumionych w układzie nerwowym”, opracował Warlop. “Emocje i traumy, które są nierozwiązane, tkwią w naszych ciałach i budują swoją moc, aby przejąć układ limbiczny i nerwowy, które kontrolują nasze zachowanie ponad wszelką logikę, którą kiedykolwiek mógłbyś zebrać.”Krótko mówiąc, u podstaw lęku leży naturalna obrona umysłu przed odczuwaniem lub doświadczaniem czegoś bolesnego. Podczas gdy zawsze powinieneś porozmawiać ze swoim lekarzem lub terapeutą, jeśli doświadczasz lęku, Warlop pozwala nam na niektóre hacki, które możesz spróbować nie tylko zarządzać lękiem, ale leczyć się z niego, aby nie przeszkadzał w życiu najlepszego życia. 

 

 

Wskazówki, które pomogą w chwilach niepokoju:

Wnieś świadomość do oddechu

Nie brakuje memów “weź głęboki oddech” pływających w sieci world wide web, ale nie bez powodu. Praktyka stała się metodą go-to w czasach stresu, a Warlop podkreślił, że jest to jedna z najlepszych rzeczy, które możesz zrobić, gdy doświadczasz lęku. “Poczuj oddech poruszający się i wychodzący z ciała tak, aby uwaga od umysł wchodzi do ciała-pouczyła. “Niech ciało wie, że bezpiecznie jest doświadczyć wszystkiego, co tam jest, a następnie zapytać:” czego się boję czuć?’” 

Warlop zasugerował również skierowanie waszej uwagi na serce: “wyobraźcie sobie wdychanie pięknej, ciepłej, złotej energii do przestrzeni serca każdym oddechem. Niech to światło rośnie w wielkości i uspokajającej mocy w tobie. To również przeniesie Cię do przodu w ukojenie siebie, zamiast marnować energię na poszukiwanie rozwiązania bez odpowiedzi (i przez większość czasu Zmyślonego) problemu lub niepewności.”

 

Poczuj swoje uczucia

Posiadanie uczuć jest tak naturalne i mimowolne jak oddychanie, ale Warlop wyjaśnił, że uczucie jest po prostu fizycznym uczuciem, a wszystko poza tym to historie i percepcje, które przywiązujemy do tego uczucia. “Jesteśmy uwarunkowani, aby myśleć o naszych uczuciach, a nie faktycznie je odczuwać, tak wielu ludzi, z którymi pracuję, nie ma pojęcia, że tak naprawdę nie wiedzą, jak odczuwać uczucia, nie opowiadając historii i nie przywiązując do nich znaczenia”, stwierdziła. Z drugiej strony, przeniesienie skupienia z tego, co dzieje się poza Tobą, na twoje wewnętrzne doświadczenie zmysłów, energii i emocji (AKA “odczuwalny sens”) przeniesie Twoją świadomość do chwili obecnej. Wynik? Nie ma niczego, czego nie można naprawdę poczuć i pozwolić sobie na naprawdę. Poczuj wszystko, co przychodzi wraz z niepokojem pomoże kopnąć go na krawężnik.

 

Nie oceniaj swoich myśli

Nie jestem obca myślom przejmującym mój umysł i pogrążającym się w niepokojącym epizodzie. Wiesz, jak “co, jeśli coś się nie uda”, “nikt mnie nie lubi”, albo ” nie jestem wystarczająco dobry.”Warlop poradził sobie, aby dać sobie miejsce na ciekawość tych przekonań i rozpraszanie się od nich, zamiast reagować na nie: “noś olejek eteryczny, który uwielbiasz wąchać, kiedy możesz zacząć czuć, że podążasz w kierunku powtarzających się i niepokojących myśli. Umyj opuszki palców wzdłuż skóry ramienia lub twarzy i skup się na przyjemnym odczuciu. Włącz uspokajającą muzykę i skup się na częstotliwościach dźwięku.”Innymi słowy, wykorzystaj wszystkie swoje zmysły-wzrok, węch, dotyk, smak i słuch—aby natychmiast przenieść cię do chwili obecnej.  

 

Codziennie dbaj o swoje podstawowe potrzeby

PSA: lęk jest sposobem ciała pozwalając Ci wiedzieć, że jest w niebezpieczeństwie i wymaga więcej opieki. Nazwijmy to dbałością o siebie lub tworzeniem solidnej, niezawodnej rutyny, ale priorytetowe traktowanie podstawowych nawyków zdrowotnych i odnowy biologicznej nie podlega negocjacjom. Jeśli nie łapiesz wystarczająco dużo Zzzs, mam dla ciebie (złą) wiadomość: brak snu sprawia, że lista największych sprawców niepokoju. Warlop zasugerował rezygnację z dziennego kieliszka przed snem lub kolejnego odcinka na Netflixie i umożliwienie resetowania ciała. “7-9 godzin snu, dobre odżywianie, czas Natury i ćwiczenia są niezbędne do zmiany wewnętrznego krajobrazu”, podkreśliła. “A aby uzyskać dodatkowe punkty, spróbuj medytacji. Konsekwentna medytacja to przełom w resetowaniu układu nerwowego i limbicznego.”

 

Wskazówki te nie mają służyć jako leczenie zaburzeń lękowych. Jeśli zmagasz się z lękiem, skontaktuj się ze swoim lekarzem, terapeutą lub innym zaufanym profesjonalistą o wsparcie.
Crisis Textline wyślij SMS o treści: 741741

 

7 końcówkaS, aby zmienić sposób myślenia, abyś mógł zamanifestować swoje wymarzone życie