Everygirl ‘ s Summer of Wellness Checklist

Niezależnie od tego, czy jest to grillowanie na patio podczas picia różowego, czy leżenie na plaży z dobrą lekturą, lato zostało stworzone, aby oddawać się większym radościom życia. Łatwo jest porzucić siłownię, gdy jest ładna pogoda lub zapomnieć o piciu wystarczającej ilości wody, gdy jesteś zajęty spędzaniem czasu z przyjaciółmi (wszyscy tam byliśmy), ale lato odnowy biologicznej nie oznacza, że musisz trzymać się tych samych zdrowych procedur; oznacza to po prostu dostosowanie w zależności od tego, czego potrzebuje twoje ciało na sezon.

Dobrą wiadomością jest to, że mając swoje najzdrowsze lato kiedykolwiek oznacza również mając swoje najlepsze lato kiedykolwiek. Nie jesteśmy tu po to, aby dać listę, która odbiega od wszystkiego, co oferuje lato; ta lista kontrolna jest tutaj, aby ulepszyć każdą chwilę, abyś mógł wygrzewać się na słońcu i wyruszyć w jesień, czując się lepiej niż kiedykolwiek. Oto 15 sposobów na najzdrowsze (najlepsze! jeszcze lato.

 

1. Ćwiczenia na świeżym powietrzu

Jeśli słońce świeci, równie dobrze możesz je moczyć. Lato to świetny czas na treningi na świeżym powietrzu, czy to bieganie, gra w tenisa, uprawianie jogi w parku, czy wędrówki. Będziesz nie tylko łamać pot, ale także moczyć się witaminą D i uzyskać świeże powietrze, którego twoje ciało rozpaczliwie pragnie po zimie w pomieszczeniu. 

 

2. Chroń swoją skórę

SPF powinny być twoim najlepszym przyjacielem tego lata, a—na szczęście dla nas-istnieje kilka niesamowitych marek do wyboru, które są lekkie i idealne do noszenia na co dzień. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, zacznij stosować krem z filtrem do codziennej pielęgnacji skóry. W końcu promienie UV są silniejsze niż kiedykolwiek i wszyscy chcemy zachować nieskazitelną skórę przez cały rok. 

 

3. Jedz w sezonie

Nie tylko jedzenie w sezonie jest bardziej pożywne, ale jest również bardziej przystępne i pochyla się do tego, czego pragnie twoje ciało. Tego lata wybierz owoce i warzywa, takie jak truskawki, brzoskwinie, wiśnie, ogórki, kukurydza, buraki i rzodkiewki. Możesz nawet pójść o krok dalej i zrobić zakupy na miejscu.

 

 

4. Kupuj lokalnie 

Porzuć sklep spożywczy i odwiedź lokalny targ rolników. Lato to najlepszy czas, aby znaleźć świeże i lokalne produkty, które zwykle smakują lepiej niż kupione w sklepie. Lokalne zakupy oznaczają również, że możesz również wspierać swoją społeczność.

 

5. Weź urlop

Czas dobrze wykorzystać WOM. Każdy potrzebuje wakacji, a tego lata, właściwie weź jeden. Niezależnie od tego, czy jest to miesięczna podróż, czy weekendowy wypad, poświęć trochę czasu na relaks i odpoczynek. Zdrowie psychiczne jest tak samo ważne jak zdrowie fizyczne, i biorąc trochę czasu z dala od zajęty dnia na dzień harmonogram jest konieczne dla ogólnego samopoczucia.

 

6. Hydrat

Jeśli osiągniesz jedną rzecz na tej liście, aby mieć zdrowe lato, niech to będzie to. Picie wody może czasem wydawać się uciążliwe, ale nawodnienie jest tak ważne, zwłaszcza gdy pogoda robi się cieplejsza. Możesz nawet spróbować dodać świeżą miętę, cytrynę lub limonkę, aby zwiększyć smak i składniki odżywcze.

 

7. Stretch więcej

Rozciąganie jest bardzo niedocenianym działaniem, które wszyscy powinniśmy robić więcej, a nie tylko po treningach. Rozciąganie może nie tylko pomóc wzmocnić mięśnie i zmniejszyć możliwość urazu, ale może również pomóc w trawieniu. Spróbuj wziąć 10 minut każdego dnia, aby rozciągnąć i powoli zobaczyć różnicę to sprawia, że w organizmie.

 

 

8. Ulepszaj swoje koktajle

Kto nie lubi letniego koktajlu? Znajdziesz mnie na patio z szklanka frosé przez całe lato. Ale w tym sezonie, spróbuj modernizacji swoje letnie koktajle, decydując się na wegańskie i organiczne wina, mniej słodkie koktajle, a nawet koktajl. Obudzisz się w niedzielę rano bez hangxiety.

 

9. Wypróbuj nowe hobby

Zawsze chciałeś chodzić na zajęcia z malarstwa? A może wypróbuj paddleboarding po raz pierwszy? Tego lata rozpocznij nowe hobby-coś, co zawsze chciałeś robić, ale nigdy nie miałeś czasu. Zdrowe lato to równowaga, co oznacza priorytetowe traktowanie czasu dla siebie i realizowanie pasji, zainteresowań i nowych przygód.

 

10. Kup strój kąpielowy, który kochasz

Tego lata znajdź strój kąpielowy, który sprawi, że poczujesz się pewnie, ponieważ dni na plaży powinny być czymś, na co czekasz, a nie czymś, o co się stresujesz. Ale lęk strój kąpielowy jest prawdziwe, i #1 Sposób możemy zwalczyć to jest kochając nasze ciała więcej, więc to twoja misja, aby znaleźć stroje kąpielowe, które sprawiają, że czujesz się tak niesamowite i pewne siebie, jak już jesteś.

 

 

11. Odłącz od tech

Jeśli kiedykolwiek był czas, aby odłączyć od naszych telefonów i komputerów, to w lecie. Spróbuj spędzić cały dzień bez mediów społecznościowych i zaplanuj Czytanie Książki w nocy przed snem zamiast oglądania telewizji. Podsumowując: poświęć trochę czasu, aby żyć chwilą i z dala od ekranów. 

 

12. Złuszczać

Niezależnie od tego, czy depilujesz, golisz, laserujesz, czy po prostu spędzasz dużo czasu na słońcu, nasza skóra może stać się bardzo sucha latem. Poświęcenie czasu na złuszczanie może pomóc zablokować krem nawilżający i zmniejszyć zaczerwienienie i guzki, które mogą wynikać z wielu rzeczy, które robimy naszej skórze. Nasza skóra jest naszym największym organem i musimy o nią dbać.

 

13. Start ogród ziołowy

Obejmij swojego wewnętrznego zielonego kciuka tego lata i rozpocznij ogród ziołowy. Możesz zacząć jeden bez względu na wielkość domu, a biorąc kilka gałązek świeżej mięty na sałatkę lub kolendrę do tacos, poczujesz się jak właściwy kucharz.

 

 

14. Zmień swoje zamówienie na kawę

Jest sezon na mrożoną kawę, ale zamiast po prostu zmieniać napój z ciepłego na zimny, spróbuj zmienić dodatki. Składnik taki jak cynamon jest pełen przeciwutleniaczy, a kolagen doskonale nadaje się do włosów, skóry i paznokci. Wkrótce będziesz chwalił się wszystkim zamówieniem kawy.

 

15. Manifestuj swoje najzdrowsze lato

Mając swoje najzdrowsze lato kiedykolwiek jest naprawdę o przyjęcie pozytywnego nastawienia. Zapisz wszystkie sposoby, w jakie będziesz miał zdrowe lato(biorąc z tej listy i dodając własne). Kiedy już wyjaśnisz, jak i dlaczego chcesz zamanifestować zdrowe lato, nic nie powstrzyma cię od tego, że jest to jeszcze Najlepsze.

 

10 sposobów na ulepszenie rutyny na lato