Czujesz Się Znudzony Treningami? Jak stworzyć (i utrzymać) rutynę Fitness, którą pokochasz

Bądźmy szczerzy, jeśli chodzi o rzeczywiste i trwałe wyniki z rutynowego treningu, najważniejszym czynnikiem nie jest co robisz, ale jak konsekwentnie to robisz. Media społecznościowe prezentują nam różnego rodzaju nowe trendy treningowe, takie jak tegoroczny “Hot Girl Walk”, ale jeśli chodzenie po twojej okolicy jest bardziej uciążliwe niż cokolwiek innego, nie będziesz się go trzymać. Jeśli naprawdę nie kochasz swój trening, jesteś znacznie bardziej prawdopodobne, aby zrezygnować z siłowni na rzecz happy hour z margarita (lub trzy), więc znalezienie rutynowego treningu jesteś podekscytowany jest kluczem do sukcesu. Bez względu na to, co sprawia, że czujesz, że brakuje rutynowego treningu, zebraliśmy przewodnik, który pomoże Ci ćwiczyć w sposób, na który będziesz czekał każdego dnia, dzięki czemu jest to najgorętsze Gorące Lato Dziewczyny!

 

Jeśli czujesz się znudzony treningami, które wykonujesz…

Fitness, jak praca, pierwsze randki, i dobrą plażę czytać, będzie trzymać swoją uwagę tak długo, jak to sprawia, że czujesz się dobrze. Jeśli nie jesteś naprawdę zainwestowany, prawdopodobnie nie uczynisz tego priorytetem w swoim życiu, więc znalezienie treningu, który cię ekscytuje, jest kluczem do zaangażowania. Trend treningowy z dużymi obietnicami wyników przyjdzie i odejdzie, ale to trening, który regularnie wykonujesz, spowoduje prawdziwe i trwałe zmiany w twoim ciele i umyśle. 

Spróbuj tego: Jeśli czujesz się znudzony lub nie podniecony, aby dostać się do treningu, jest to znak, że nadszedł czas, aby wstrząsnąć swoją rutynę. Niezależnie od tego, czy chcesz wypróbować nowe zajęcia treningowe, znaleźć inny program szkoleniowy online, skontaktować się z lokalnym trenerem, który przyjmuje nowych klientów, czy po prostu zmienić popołudniową trasę biegową, aby uwzględnić nowe zabytki, zmiana rutyny ma kluczowe znaczenie dla zachowania ekscytujących rzeczy. Podsumowując: jeśli obawiasz się swojej obecnej rutyny, Przełącz ją i spróbuj czegoś nowego!

 

 

Jeśli masz problem ze znalezieniem czasu na ćwiczenia…

Jesteś zapracowaną dziewczyną, a ciepła letnia pogoda ma sposób na wypełnienie kalendarza dodatkowymi zajęciami towarzyskimi, co utrudnia znalezienie czasu na wyciskanie treningu. Podczas gdy niektórzy specjaliści zalecają ćwiczenia z samego rana, a inni zalecają Sesh potu wieczorem, jeśli chodzi o spójność, najlepszy czas na trening będzie zawsze wtedy, gdy najlepiej pasuje do Twojego harmonogramu. Jeśli nie jesteś osobą rano, nie ma sposobu, będziesz zgodne z wcześnie rano treningi. Jeśli priorytetowo potraktujesz Napoje Po pracy z dziewczynami, prawdopodobnie nie zrezygnujesz na rzecz nawet najfajniejszych nowych grupowych zajęć fitness. Spójność Fitness wymaga, że działa z harmonogramem, więc znaleźć okno czasowe, które można zobowiązać się do bez tworzenia nierealistycznych oczekiwań lub FOMO.

Spróbuj tego: Twórz spotkania w kalendarzu dla swoich treningów, niezależnie od tego, czy chodzi o tę samą godzinę każdego dnia, czy o różne godziny w zależności od harmonogramu. Blokując swój kalendarz i zobowiązując się do czasu, który rzeczywiście działa dla ciebie, znacznie bardziej prawdopodobne jest, że to zrobisz. A jeśli uważasz, że treningi muszą trwać godzinę lub dłużej, aby być skuteczne, pomyśl jeszcze raz. Strzelaj przez długi czas, który utrzymuje Ciebie (i twoje mięśnie) zaangażowane i że możesz utrzymać odpowiednią formę—nawet 10-minutowe przyrosty robią różnicę. Bądź szczery ze sobą na temat czasu, który możesz poświęcić na rutynę fitness,a następnie wykonaj.

 

Jeśli jesteś nie napełnia ciała prawidłowo…

Znasz to uczucie mdłości, które dostajesz, gdy próbujesz wycisnąć trening po dużym posiłku? IYKYK. Czas posiłku jest bardzo ważną częścią tworzenia i utrzymania udanego rutynowego treningu. Podczas gdy wymagania żywieniowe każdego są różne, zapotrzebowanie na paliwo przed i po treningu jest stosunkowo uniwersalne i może sprawić, że różnica między energią, aby zmiażdżyć klasę bokserską, a ledwo energią, aby w ogóle dotrzeć do klasy. Prawidłowe tankowanie wymaga odrobiny prób i błędów, ale gdy już masz system, który działa dla ciebie, nigdy nie zgadniesz.

Spróbuj tego: Łatwo przyswajalne węglowodany są doskonałym paliwem przedtreningowym, dostarczającym organizmowi energii potrzebnej do wykonania. Jeśli powolne uczucia uniemożliwiają Ci dotarcie do treningu, spróbuj szybkiej dawki węglowodanów (które nie zaszkodzą żołądkowi) około 30 minut przed czasem, jak chleb i masło orzechowe lub koktajl owocowy. Glikogen (znany również jako cukier) pobudzi cię do działania i sprawi, że będziesz gotowy zmiażdżyć wszystko, co twój trener ma na pokładzie.

Podobnie, jeśli kończysz trening i zmierzasz prosto do happy hour, możesz nie dawać swojemu organizmowi tego, czego potrzebuje po intensywnym treningu, który może wyczerpać poziom energii na następny trening. Uzupełnianie zapasów glikogenu węglowodanami (które mogą być bardziej złożone i mniej lekkostrawne teraz, ponieważ twój trening się skończył) i uzyskanie spożycia białka do naprawy mięśni są ważne, więc unikaj zaspokajania tego głodu po treningu z fast foodami. Porozmawiaj z dietetykiem lub lekarzem, aby dowiedzieć się więcej o swoich specyficznych potrzebach żywieniowych, aby upewnić się, że w pełni wykorzystujesz swój trening.

 

 

Jeśli starasz się znaleźć czas dla siebie…

To opowieść tak stara jak czas: starasz się wprowadzić rutynę fitness do swojego harmonogramu i wszyscy, z którymi możesz przebywać w tej godzinie, jak przyjaciele, rodzina lub inni znaczący, próbują przekonać cię, abyś pominął ją, aby spędzić z nimi czas. Nawet jeśli ich intencje są dobre, to może być naprawdę trudne do równowagi fitness “ja Czas” i “nas czas” ze wszystkimi innymi. W niektórych przypadkach brak wsparcia wynika z braku zrozumienia. Jeśli Twój system wsparcia nie rozumie ważnej roli, jaką odgrywa praca w twoim życiu, są mniej skłonni do przenoszenia planów kolacji, aby dostosować się do twojej rutyny. Jeśli wszyscy Twoi znajomi są biegaczami i uważają, że Twoje zajęcia rowerowe to strata czasu, możesz czuć presję, aby biegać z nimi. A jeśli bieganie nie jest Twoją pasją, nie stanie się rutyną, której się trzymasz. 

Spróbuj tego: Miej otwartą i szczerą rozmowę o tym, jak się czujesz. Po rozpoczęciu dialogu możesz być proaktywny, zapraszając znajomych, aby dołączyli do Ciebie w treningu, planując datę fitness z innymi lub dodając dodatkowy czas w kalendarzu na zdrową kolację po treningu z rodziną. Często po prostu znalezienie czasu dla swoich bliskich (bez przerywania rutynowych ćwiczeń) może złagodzić napięcie. Pod koniec dnia, dopóki ludzie w twoim życiu chcą dla Ciebie tego, co najlepsze, są warci żonglerki. Jeśli jednak zaczniesz zauważać czerwone flagi w sposobie, w jaki twoi przyjaciele, rodzina lub partner reagują na Ciebie, czyniąc siebie i swoją kondycję priorytetem, może to być czas, aby ponownie przeanalizować te relacje. Keep ton rozmowa idzie i pamiętać, że jest mnóstwo czasu w ciągu dnia dla nas i ludzi, których kochamy.

 

Jeśli brakuje Ci motywacji…

Motywacja to trudna sprawa. Kiedy go mamy, może sprawić, że poczujemy się niepowstrzymani, ale kiedy już go nie ma, może być naprawdę trudno go odzyskać. Jeśli nie czujesz się zmotywowany do ćwiczeń, prawdopodobnie nadszedł czas, aby ponownie skupić się i ustalić swoje cele. Motywacja nie musi być w formie sukienki, w którą próbujesz się dopasować lub wydarzenia, na które chcesz być “fit”. Najlepsza motywacja nie ma daty końcowej, jak na przykład to, jak praca sprawia, że czujesz się lub o ile silniej stajesz się z tygodnia na tydzień.

Spróbuj tego: Zrób listę rzeczy, które chcesz osiągnąć za pomocą rutynowych ćwiczeń, które są zorientowane na proces, a nie zorientowane na wyniki. Na przykład zamiast skupiać się na tym, jak chcesz wyglądać na mecie, skup się na tym, jak chcesz się czuć (fizycznie i emocjonalnie), czego chcesz się nauczyć, jak robić dalej lub na pewności siebie, którą chcesz zdobyć. Koncentrując się na celach, które nie mają daty końcowej, znacznie bardziej prawdopodobne jest, że utrzymasz ten nawyk. Kiedy skupiamy się na procesie, a nie na linii mety, uczymy się kochać podróż, a to jest różnica między długoterminowym sukcesem a porażką.

 

Ten trening jest zatwierdzony przez Gisele Bündchen, a wszystko, czego potrzebujesz, to 10 minut