9 afirmacje, aby powiedzieć sobie, jeśli utknąłeś w koleinie

Prawdopodobnie próbowałeś prawdziwych afirmacji dla wdzięczności lub pewności siebie, ale co, gdy czujesz się niemotywowany, znudzony lub po prostu zwykły blah? Może to zmiana pór roku, powtarzanie wiadomości, czy brak motywacji, jak kiedyś. Wszyscy mieliśmy “meh” czując się zbyt długo zwlekać i wszyscy walczyliśmy, aby się z tego wydostać. Uczucie utknięcia w rutynę jest wtedy, gdy nie jesteś już chętny do pracy, wypełnić swój kalendarz społeczny, lub zrobić coś więcej, aby stymulować swoje życie. Ale dobra wiadomość jest taka, że to zupełnie normalna Faza. 

Bądźmy realni: uczucie utknięcia w koleinie nie jest do końca przyjemne. Kiedy patrzymy wstecz na nasze najlepsze chwile w życiu, często wiążą się one z osiągnięciem celu, otoczeniem przez bliskich, a może leżeniem na tropikalnej plaży (moim ulubionym). Ale czasami nasz kolejny świetny pomysł przychodzi do nas, gdy czujemy się zablokowani i może czasami potrzebujemy tych słabych dni, aby mieć nowe i ekscytujące. Więc jeśli utknęliście teraz w koleinie, nie jesteście sami. Poniżej znajduje się dziewięć afirmacji, które należy powtórzyć, aby pomóc ci przez to przejść. 

 

1. “Nie jestem sam.”  

Kiedy czujesz, że utknąłeś, łatwo jest wkręcić się w to, co lubię nazywać myślami “co jeśli”. Co jeśli moi przyjaciele mnie nie lubią? Co jeśli nie wykonuję wystarczająco dobrej roboty w pracy? A jeśli coś jest ze mną nie tak? Chociaż te myśli są często irracjonalne i sprawiają, że czujemy się gorzej niż wcześniej, często je mamy. Aby je przepracować, porozmawiaj o tym z kimś: bliskim przyjacielem, członkiem rodziny lub terapeutą. Jesteś swoim najgorszym krytykiem, a rozmowa z kimś może pomóc ci zdobyć perspektywę i uświadomić sobie, że nie jesteś sam w swoich lękach, nawet jeśli masz na to ochotę.

 

2. “Emocje są chwilowe.” 

Mam zasadę 24-godzinną: jeśli jestem zdenerwowany czymś, czekam 24 godziny przed podjęciem jakichkolwiek decyzji o sytuacji. W 75% przypadków mój sposób myślenia się zmienia. Innymi słowy, podczas gdy emocje mogą pomóc nam zrozumieć, co jest dla nas dobre w naszych związkach, pracy i wielu innych aspektach naszego życia, jeśli czujesz się zdenerwowany, zirytowany, znudzony lub zirytowany, wiedz również, że te uczucia nie trwają wiecznie, dlatego nie powinniśmy rezygnować z pracy tylko dlatego, że mieliśmy jeden zły dzień w pracy i dlaczego nie będziemy czuć się na zawsze w koleinie. Słuchaj i szanuj emocje, które pojawiają się w tym czasie, ale pamiętaj, że wszystkie emocje mogą się zmienić. 

 

 

3. “Co mówi mi moje ciało?” 

Jeśli czujesz się zbyt wyczerpany lub niemotywowany i nie jesteś w stanie trzymać się swojej rutyny, to jest OK. Podczas gdy niektóre dni, przećwiczymy i jesteśmy wdzięczni, że poszliśmy na trening, inne dni, nasze ciała mówią nam, żebyśmy zostali w domu, popijali Netflixa i odłączyli się. Oba sygnały są równie ważne. Tak jak twoje ciało mówi ci, kiedy jest głodne, ciało również mówi ci, czego potrzebuje, aby poczuć się zrelaksowanym, bardziej radosnym lub zmotywowanym. Może przeforsowanie do tej klasy treningu sprawi, że poczujesz się świetnie, a może biorąc kilka dni wolnego na odpoczynek i doładowanie, poczujesz się przywrócony. Podsumowując: kiedy dostroimy się do naszego ciała, możemy dać im wsparcie, którego potrzebują, aby byli odporni.

 

4. “Można odpocząć.” 

Społeczeństwo mówi nam, że chyba, że budzimy się codziennie o 6 rano i ściskamy w pięciostopniowej pielęgnacji skóry i godzinnej pracyprzed pójściem do biura, nie jesteśmy produktywni ani osiągnięci. I chociaż jestem za poranną rutyną, nie każdy dzień będzie taki sam. Czasami musimy odpocząć i, co najważniejsze, nie czuć się winni, kiedy to robimy. Dni odpoczynku są tak samo niezbędne, jak dni, w których pakujemy nasze harmonogramy z pracą, ćwiczeniami i szczęśliwymi godzinami. Nasze ciała i mózgi nie mogą prawidłowo funkcjonować, jeśli nie pozwolimy im się naładować. 

 

 

5. “To też minie.”

A teraz moja ulubiona afirmacja na tej liście i taka, którą często sobie powtarzam. Kiedy przechodzisz trudny okres, może się wydawać, że nigdy się nie skończy. Ważne jest, aby przypomnieć sobie, że to, z czym obecnie masz do czynienia, jest tymczasowe i przejdziesz przez to. Ta afirmacja przypomina nam, że to, przez co przechodzisz, nie potrwa wiecznie. Zmieniają się Pory roku, zmieniają się ludzie i zmieniają się kariery—nie utkniesz na zawsze w rutynę. Po każdym dołku zawsze jest Haj.

 

6. “I am enough.” 

Od czasu do czasu przydałoby nam się przypomnienie, by docenić to, kim jesteśmy, tak jak jesteśmy dzisiaj. Łatwo wpaść w grę porównawczą lub pomyśleć o tym, że nie jesteś tam, gdzie myślałeś, że będziesz w swojej karierze, związkach lub sytuacji finansowej—tak bardzo, że możesz nawet być narażony na ryzyko wpadnięcia w rutynę, ponieważ czujesz się jak porażka w porównaniu z wpływowymi na Instagramie lub nawet celami, które postawiłeś sobie lata temu. Zamiast tego świętuj swoje sukcesy, bez względu na to, jak małe. Bądź wierny sobie i swojej wersji, którą pragniesz być. A skoro już przy tym jesteś, wyrzuć wszelkie stare ramy czasowe i oczekiwania, których się trzymałeś. Nie będziesz ich już potrzebował. 

 

7. “Odpuszczam to, co już mi nie służy.” 

Przechodząc przez meh faza może wydawać się bezproduktywna, ale może to być świetny czas na autorefleksję. Poświęć trochę czasu na dziennik lub pomyśl o wszystkich różnych dziedzinach swojego życia. Co sprawia, że jesteś najszczęśliwszy? Co Cię ciągnie w dół? Jeśli coś lub ktoś wysysa twoją energię, nadszedł czas, aby odpuścić. To może nie być łatwe, ale poczujesz się lżejszy i stworzysz przestrzeń dla odnowionej energii. Uczucie braku motywacji lub utknięcia w koleinie nigdy nie jest oznaką, że coś jest z tobą nie tak, ale coś nie tak z tym, co dzieje się wokół ciebie—może czujesz się wypalony z powodu wewnętrznego ciśnienia lub może twoje przyjaźnie są toksyczne, a nie spełnione. Wykorzystaj ten czas jako sposób, aby lepiej zrozumieć, co puścić, aby naturalnie pozwolić sobie wyjść z koleiny.

 

 

8. “Jestem narratorem własnej historii życia.”

Każdego dnia budzisz się, decydujesz, czy chcesz spać, w co się ubrać i jak poruszysz swoje ciało. Chociaż te decyzje mogą wydawać się małe, składają się one na całe życie. Jesteś odpowiedzialny za swoje życie i masz moc decydowania o codziennym spojrzeniu. Oznacza to, że możesz również przestać czuć się utknięty w koleinie lub przynajmniej przyjąć inny sposób myślenia. Spójrz na pozytywną stronę rzeczy i wyznacz cele, a zanim się obejrzysz, poczujesz się lepiej.

 

9. “Wybieram postęp ponad doskonałość.”

Niektórzy powiedzieliby, że jestem perfekcjonistą-Jestem Koziorożcem i Enneagramem typu trzeciego. Chociaż staram się porzucić perfekcjonizm, nauczyłem się, że kiedy to robię, życie staje się o wiele łatwiejsze. Nie każdy dzień będzie tak produktywny lub pozytywny jak następny, i to jest OK. Wybór postępu nad doskonałością może być tak łatwy, jak pokazanie się na zajęciach treningowych, nawet jeśli obawiasz się, że nie wszystkie ruchy w dół. Tak długo, jak staramy się lepiej, możemy iść do przodu pomimo meh dni.

 

50 Pozytywnych Afirmacji, Które Odmienią Twoje Życie