7 zdrowe odżywianie Hacki trener odżywiania Hilary Duff przeklina przez

Jest rok 2002. Właśnie wróciłaś ze szkoły, więc łapiesz pop z szafki i włączasz telewizor, bo Lizzie McGuire jest włączony. Życie jest dobre. 20 lat później Hilary Duff nadal jest ikoną. Może już nie szukamy dla niej porad dla chłopaka (Ethan Craft, You ‘ re so 2001) lub jak zręcznie zastosować 18 motylkowych klipsów do naszych włosów, ale możemy szukać dla niej wielu innych inspiracji: macierzyństwa, szykownej Mody i #fitspo (bądźmy szczerzy, teraz wygląda lepiej niż kiedy była nastolatką). 

Kluczowym elementem tego ostatniego (poza niewątpliwie zabójczymi genami) jest Erik Young, trener żywienia gwiazd. Duff przysięga na Younga, że utrzymuje ją w zdrowiu, jednocześnie delektując się chlebem, czekoladą i winem. Tak, dobrze to przeczytałeś. Gwiazdy są takie jak my! Z innymi klientami celeb (w tym na Molly Sims), Young jest w zasadzie najlepiej strzeżoną tajemnicą Hollywood. Wiedziałem, że muszę go grillować dla wszystkich jego najlepszych porad zdrowotnych (i gdzie, och, gdzie, pasuje chleb, czekolada i makaron?). Czytaj dalej na siedem zdrowego odżywiania hacki, że ten trener żywienia celebrity przysięga na zdrową dietę, która nadal zawiera wszystkie swoje ulubione potrawy. Teraz że to z czego powstają sny. 

 

Erik Young

Trener Żywienia Gwiazd

Erik Young jest certyfikowanym trenerem personalnym NASM, dietetykiem makro i trenerem żywienia celebrytów, a także właścicielem Body Shop, usługi treningu personalnego + coachingu żywieniowego z siedzibą w Arizonie.

 

1. Zdrowe odżywianie powinno być elastyczne

Young is called na elastyczny trener żywienia nie bez powodu. Podczas gdy on jest fanem zasady 80/20 (80 procent żywności jesz są pożywne, całe jedzenie, podczas gdy 20 procent to jedzenie, które jest “tylko dla Zabawy”), wie, że jest miejsce dla żywności, którą kochasz, nawet w pożywnej diecie. “Dzięki elastycznemu podejściu do diety możesz cieszyć się potrawami, których normalnie byś nie mógł, próbując wprowadzić zmiany w swoim ciele” – wyjaśnił. Podejście Younga polega na podawaniu klientom dokładnych procentów makroskładników odżywczych i celów kalorycznych w oparciu o skład ciała każdej osoby, aktualną dietę i cele zdrowotne. Oznacza to, że jest miejsce, aby dostosować te makro procenty i cele kaloryczne w oparciu o odpusty i posiłki, które kochasz. Jak mówi Young: “Śledź swoje makra, jedz, co chcesz i ciesz się życiem.”

 

 

2. Wiedza to potęga

PSA, nie można po prostu “zacząć od diety” jeden dzień i nadzieję na najlepsze. Wiedza o tym, co aktualnie jesz, nawyki związane ze stylem życia i jedzenie, do którego dążysz, ma kluczowe znaczenie dla sukcesu. “Zaczynam od uzyskania trzydniowego dziennika żywności, dzięki czemu mogę zorientować się, co jedzą klienci i ile jedzą”, wyjaśnia Young. Spróbuj namierzyć to, co jesz przez kilka dni. Zrób listę posiłków i przekąsek, a nawet Rób zdjęcia w telefonie. Zaczniesz widzieć wzory, w których pojawiają się apetyty, jakie potrawy lub smaki kochasz i co tak naprawdę jesz (w porównaniu z tym, co jesz think jesz). Nie chodzi tu o ocenianie, ale o ciekawość. Samoświadomość jest kluczem do zdrowia w każdej dziedzinie, więc ustalenie, gdzie jesteś i co jesz, jest kluczowe dla poznania kolejnych kroków. 

 

3. Przygotowanie posiłków

Niestety dla was przygotowywanie posiłków jest kluczem do utrzymania zdrowej diety. “Większość z nas nie mają dużo czasu w ciągu tygodnia, więc jest prawie niemożliwe, aby gotować trzy posiłki dziennie,” Young powiedział. “Na pewno przygotujesz się na udany tydzień, jeśli masz już przygotowane jedzenie.”Co do czego i jak się przygotować? Pewnie, że prosiłem o szczegóły! Young zaleca utrzymanie go prosto przez przygotowanie węglowodanów, białka i niektórych warzyw. Lubi gotować ryż lub ziemniaki luzem (super łatwe i nadal smakuje dobrze po podgrzaniu!) lub mając tortille pod ręką dla łatwych posiłków i zdrowych węglowodanów. Jeśli chodzi o białko, pieczony kurczak jest najłatwiejszy, ale mielony Indyk trzyma się lepiej. Jeśli nie jesz mięsa, spróbuj smażyć tofu lub płukać ciecierzycę z wyprzedzeniem. Jeśli chodzi o warzywa, można smażyć na początku tygodnia lub parować w dzień, ponieważ jest to dość łatwe. 

 

 

4. Przekąski są twoimi przyjaciółmi

Podjadanie nie tylko ma miejsce w zdrowej diecie, ale jest również kluczowe dla utrzymania zdrowej diety. Wyobraź sobie: miałeś pożywne śniadanie, pysznie zdrowy lunch i jesteś w pełni przygotowany na smaczny, wegetariański obiad. Ale wtedy twój głód zaczyna kopać około 16: 00, a zanim dotrzesz do restauracji, schylasz się do kosza z chlebem i zamawiasz Fettucine Alfredo nad smacznym łososiem, które zaplanowałeś. Nie ma nic złego w jedzeniu chleba lub Fettucine Alfredo (mniam i mniam!), ale jeśli nie lubisz tego i po prostu bezmyślnie jesz, ponieważ jesteś tak głodny, to nie jest to dobre dla zdrowej diety lub zdrowego związku z jedzeniem. Spróbuj dodać przekąski między posiłkami (ponieważ FYI: kiedy twoje ciało czuje się głodne, powinieneś jeść). Młodzi polecani klienci próbują przekąsek, takich jak orzechy, owoce, hummus, jogurt, twarożek, popcorn, ser sznurkowy i batony.

 

5. Podczas jedzenia zaplanuj z wyprzedzeniem

Mówiąc o restauracjach, możesz jeść na mieście i nadal mieć zdrową dietę. W rzeczywistości, jeśli dieta kiedykolwiek mówi ci, aby pozostać w domu, aby uniknąć jedzenia na mieście, run (życie jest po to, aby cieszyć!). Ponieważ wielu Klientów Younga to Celebryci, jest przyzwyczajony do zdrowej diety, nawet gdy restauracje, imprezy i jedzenie na wynos są częścią codziennego życia. Klucz? Planowanie z wyprzedzeniem. “Klienci, którzy są w podróży lub często jedzą na mieście, powinni mieć zaplanowany dzień” – wyjaśnił. “W każdej restauracji można kupić mięso i warzywa lub białko i węglowodany. Jeśli klient chce mieć naleśniki na śniadanie, to po prostu jeść mniej węglowodanów przez resztę dnia, aby zrekompensować. Chodzi o równowagę!”

Innymi słowy, sprawdź menu z wyprzedzeniem, aby zaplanować, co jeść, lub zbuduj swój dzień, pozwalając na odpusty, które chcesz. Young wie, że węglowodany i tłuszcze nie są wrogiem celów zdrowotnych (są ważnymi składnikami odżywczymi, których potrzebuje twój organizm). Zamiast tego uczy, że kluczem do osiągnięcia celów jest zachowanie równowagi między wszystkimi makroskładnikami odżywczymi w ciągu dnia, a planowanie posiłków pomaga w osiągnięciu tego celu. 

 

 

6. Jeśli nie czujesz się na “diecie”, robisz to dobrze

Co sprawia, że program Younga jest wyjątkowy (Czytaj: elastyczny) jest to, że pyta klientów, co oni lubię jeść we wszystkich kategoriach (takich jak białka, węglowodany, tłuszcze, owoce i warzywa), a także ich niezbywalne, aby mógł dopasować te do planu. “Naszym celem jest, aby klienci nie czuli się jak na diecie, więc są bardziej skłonni trzymać się planu i sustzmiany.”Wszystko, co ma być tymczasowe lub zbyt restrykcyjne, nie działa. Ograniczenie jest z natury niezrównoważone, więc w najlepszym przypadku “zawiedziesz”, ale w najgorszym doświadczysz szkodliwych emocji, poczucia winy za jedzenie i braku składników odżywczych. “Zdrowe odżywianie” nie oznacza tylko jedzenie niektórych pokarmów, to rzeczywiście po prostu oznacza świadomość coraz w odpowiednich składników odżywczych dla organizmu, a jednocześnie korzystających z żywności kochasz. Nie tylko jest miejsce na twoje odpusty w zdrowej diecie, ale także nie byłoby “zdrowe” bez nich. 

 

7. Mentalność jest wszystkim

“Bardzo ważne jest, aby ustawić oczekiwania i być we właściwym nastawieniu, gdy zaczynasz swoją podróż do zdrowego odżywiania”, radzi Young. “Skup się na szerszej perspektywie i nie porównuj się do innych ludzi. W mediach społecznościowych jest dużo dymu i luster, więc skup się na sobie i swoich celach.”Innymi słowy, jedz zdrowo z właściwych powodów. Zmień swoją dietę, ponieważ chcesz czuć się najlepiej w swoim ciele, i utrzymać go jako zdrowy, energetyzowany i zrównoważony, jak to możliwe. Również, nie zniechęcaj się, jeśli nie od razu osiągnąć swoje cele zdrowotne lub jeśli zmagasz się z trzymanie się planu zdrowego odżywiania. Pamiętaj o kluczowej zasadzie, którą młody (i Hilary Duff) wie, że jest prawdziwa: zdrowa dieta ma być elastyczna.

 

7 Hacki, Które Sprawiają, Że Jedzenie Zdrowe Rzeczywiście Łatwe