7 nawyków kobiet, które zawsze mają zdrowe Libido

Podobnie jak ćwiczenia, aby pozostać w formie lub utrzymanie praktyki medytacji dla zdrowia psychicznego, ustanowienie nawyków, aby uzyskać libido w ryzach niekoniecznie zdarza się z dnia na dzień. Czasami wymaga to pracy. Ważne jest, aby pamiętać, że każda część ciała przechodzi przez fazy w czasie—nawet nasze libido. I chociaż wszyscy chcielibyśmy zdrowego libido 24/7, czasami nasze popędy seksualne idą pełną parą, a innym razem są w martwym punkcie. Jeśli przechodzisz fazę, w której po prostu nie możesz wejść w nastrój, wiedz, że nie jesteś sam i istnieją sposoby, aby się z tego wydostać. Każdy zasługuje na seks i czekamy na niego. Czytaj dalej na Siedem nawyków kobiet używać do utrzymania ich libido zdrowe.

 

1. Ustal priorytety w samotności

Samoopieka może dotyczyć wielu różnych obszarów, w tym libido. Spędzanie czasu na własną rękę pozwala na ponowne połączenie się z ciałem i sprawdzenie samopoczucia psychicznego. Nasze ciała są połączonymi organizmami, a jeśli jesteśmy zestresowani, często może to skutkować czymś więcej niż tylko objawami zmęczenia lub drażliwości; może objawiać się fizycznym bólem (ból pleców, ktoś?) lub nawet niskie libido. Poświęcenie czasu na opiekę nad sobą-czy to poprzez ćwiczenia, medytację, Dziennikarstwo, miłą kąpiel pod koniec dnia, czy gotowanie posiłku, który kochasz—jest tak ważne. Jest to przerwa psychiczna, którą wszyscy musimy zresetować i poczuć się bardziej uziemionym i połączonym, zwłaszcza gdy świat zewnętrzny może czuć się przytłaczający. 

 

 

2. Spróbuj czegoś nowego

Nie ma lepszego sposobu na stymulowanie libido niż próbując czegoś nowego. Może ty i twój partner wpadliście w trudny okres i nie możecie się połączyć tak, jak kiedyś, a może jesteś singlem, a Twój Wibrator zaczyna zbierać kurz w szufladzie. Nie ma w tym żadnego wstydu, ale zmiana może być dokładnie tym, czego potrzebujesz, aby złamać zaklęcie. Jeśli lubisz seks solo, zainwestuj w nową zabawkę erotyczną, eksperymentuj z różnymi pornografiami lub odłóż na bok noc, w której weźmiesz kąpiel, zapalisz Świece i oddasz się przyjemności. 

Jeśli chcesz zwiększyć seks z partnerem, spróbuj wybrać co najmniej jedną noc w tygodniu. Planowanie seksu może wydawać się niewygodne, ale może to być coś, co pomoże wam obu wyjść z koleiny. Możesz także spróbować przynieść zabawkę erotyczną do sypialni, afrodyzjak lub oglądać razem porno. Najlepsza część? Cokolwiek wybierzesz, może nie tylko zwiększyć swoje libido, ale także zbudować silniejszą i zdrowszą relację. P. S. Nie zatrzymuj się tylko na jednym-nadal próbować nowych rzeczy, aby utrzymać zdrowe libido.

 

3. Dowiedz się, co lubisz i czego nie lubisz

Część utrzymania zdrowego libido jest wiedząc, co lubisz i nie lubią (AKA co Cię cieszy lub włącza w porównaniu z tym, co nie), ale to jest OK, jeśli nadal dowiedzieć się, że się—to część zabawy w eksperymentach. Być może mógłbyś spróbować nowej pozycji i odgrywania ról lub pochylić się nad przyjemnością, która mogła czuć się haniebna w przeszłości. Spróbuj wokalizować to, co Cię napędza i co możesz zrobić bez. Odkrywanie tego, co lubisz i czego nie lubisz, oznacza wyrzucanie narracji, której możesz się nauczyć o tym, co kobiety powinny lubić, a czego nie powinny lubić w seksie. Możesz cieszyć się czymkolwiek ty i nikt nie powinien Ci mówić inaczej. To twoje ciało i libido, więc ty decydujesz. 

 

4. Zbuduj silne zaufanie i komunikację z partnerem

Czy chcesz poprawić intymność w twój związek lub jesteś coraz w dół i brudne z FWB lub przypadkowy hookup, musisz czuć się bezpiecznie, aby czuć się na tyle narażone, aby dzielić swoje pragnienia. Jeśli czujesz, że czegoś ci brakuje, to może być czas, aby rozpocząć otwarty dialog z partnerem na temat Twoich potrzeb. Zacznij od planowania check-in lub data noc, gdzie czujesz się komfortowo wokalizacji swoje uczucia i przyjść do stołu otwarte i gotowe do dzielenia się i słuchać. Jeśli jesteś w związku, pamiętaj, że twój związek fizyczny może być tylko tak silny, jak jego emocjonalny odpowiednik. A jeśli nie jesteś w LTR, zasługujesz na to, aby czuć się na tyle bezpiecznie, aby komunikować się z każdym, kto ma szczęście być z Tobą.

 

 

5. Ćwicz regularnie

Nie powinno dziwić, że ci, którzy regularnie ćwiczą, częściej mają zdrowe libido. Podczas pracy ma mnóstwo korzyści, endorfiny, które uwalnia i wpływ, jaki ma na to, jak postrzegamy nasze ciała, bezpośrednio wpływa na nasze libido. Badania wykazały, że istnieje ” związek między masą ciała, negatywnym wizerunkiem ciała i unikaniem sytuacji seksualnych.”Innymi słowy, jeśli chcemy czuć się pewnie w sypialni i zwiększyć nasze libido, ćwiczenia na regularne i priorytetowe nasze ciała jest jak się tam dostać.

 

6. Take the pressure off

Jest rzeczą oczywistą, że kobiety są pod dużą presją społeczną. Presja wywierana na kobiety, aby zmieściły się w określonym pudełku jest powszechna, a ja jestem tutaj, aby powiedzieć, że nadszedł czas, aby zmniejszyć presję. Wszyscy jesteśmy cudownie różni, nawet jeśli chodzi o nasze libido. Niektórzy ludzie naturalnie mają wyższy popęd seksualny niż inni, i to jest w porządku. Puść wszelkie ograniczające przekonania dotyczące Twojego seksualnego samopoczucia i po prostu słuchaj swojego ciała i ciesz się seksem na własnych warunkach.

 

7. Porozmawiaj z lekarzem

Zdrowie Twojego libido zasługuje na taką samą uwagę, jak wszelkie inne medyczne obawy, które możesz mieć. I podczas gdy twój popęd płciowy może poprawić się z wyżej wymienionych nawyków, mogą istnieć podstawowe czynniki, które wymagają dalszego badania. Oprócz bloków psychicznych, w tym leków, zmian fizycznych i zmian hormonalnych, istnieje wiele innych czynników, które mogą przyczynić się do niskiego libido. Jeśli masz stale niski popęd płciowy, może to być czas, aby porozmawiać z lekarzem. Utrzymuj regularne kontrole z ginekologiem i priorytet zdrowia seksualnego, jak w każdej innej części ciała.

 

Chcesz Zwiększyć Swoje Libido? Przysięgam na te 7 produktów