6 Sposobów, Aby Trzymać Się Swoich Celów Zdrowotnych, A Jednocześnie Cieszyć Się Latem

Ach, lato-sezon, w którym relaks jest osadzony w naszej codziennej rutynie i oddając się dodatkową gałką lodów jest zawsze dopuszczalne. Łatwo jest pozwolić, aby nasze cele zdrowotne upadły, gdy wszędzie, gdzie spojrzymy, ludzie albo podróżują po Europie samolotem, albo wylegują się nad jeziorem z kieliszkiem różu. Czuję się tak, jak dawno temu, kiedy postawiliśmy sobie za cel ćwiczenie trzy razy w tygodniu lub medytowanie codziennie przez 10 minut 1 stycznia. Jeśli Nowy Rok ma na celu ustalenie postanowień, lato jest ostatecznym sprawdzianem tych celów.

Chociaż może to być kuszące, aby trzymać się swoich celów zdrowotnych tego lata, istnieje sposób, aby trzymać się ich i nadal maksymalnie wykorzystać ciepłą pogodę. Niezależnie od tego, czy chcesz nadążyć za rutynowym treningiem, utrzymać zdrową dietę, czy poprawić swoje zdrowie psychiczne, oto sześć hacków, aby utrzymać swoje cele zdrowotne w ryzach (a jednocześnie w pełni cieszyć się sezonem). 

 

1. Dostosuj się do sezonu i stwórz plan

W styczniu, kiedy ustalałeś swoje cele zdrowotne, prawdopodobnie byłeś chętny, zmotywowany i zaangażowany. Sześć miesięcy później, początkowy entuzjazm, który czułeś, aby je zobaczyć, mógł się zmniejszyć, i to jest w porządku. Oznacza to tylko, że nadszedł czas, aby ponownie ocenić i zrobić nowy plan, specjalnie na lato. Przejrzyjcie swoje cele i zobaczcie, gdzie możecie dokonać zmian, aby jak najlepiej wykorzystać ten sezon. Na przykład, jeśli twoim celem było więcej ćwiczeń, ale pomysł chodzenia na siłownię, gdy na zewnątrz jest słonecznie, brzmi okropnie, Przenieś swój trening na zewnątrz. Spisanie planu pomaga wprowadzić go w życie i pociąga za sobą odpowiedzialność za swoje intencje. 

 

 

2. Poświęć czas na cele

Dla większości z nas lato to najbardziej ruchliwa pora roku. Więcej podróżujemy, uczestniczymy w weselach i mamy bardziej ruchliwy kalendarz towarzyski, co utrudnia znalezienie czasu na priorytetowe traktowanie naszych celów zdrowotnych. Ale możliwość cieszenia się wszystkim, co lato ma do zaoferowania, zależy od naszego zdrowia, więc musimy znaleźć na to czas. Wyrzeźbienie czasu na wykonanie wyżej wymienionego planu powinno być traktowane priorytetowo w ten sam sposób, w jaki spotkasz się z pracą lub spotkasz się z przyjaciółmi. Zaplanuj blok czasowy w kalendarzu każdego dnia lub każdego tygodnia na czas trwania lata i trzymaj się go!

 

3. Zapewnij pozytywne wzmocnienie

Pamiętasz, jak byłeś nagradzany za coś dobrego, co zrobiłeś jako dziecko? Być może było to ciastko po obiedzie za odrabianie lekcji lub zabawa z przyjaciółmi po wykonaniu obowiązków domowych. Nie mówię, że powinieneś nagradzać się za każdym razem, gdy zbliżysz się o krok do osiągnięcia swoich celów, ale czasami zmiana sposobu myślenia może pomóc. Spróbuj zmienić sposób podejścia do swoich celów, planując Zabawne wydarzenia lub wycieczki jako “poklepanie po plecach” za ciężką pracę. To najlepszy sposób, aby upewnić się, że trzymasz się swoich celów bez poświęcania lata.

 

4. Dostosuj do podróży

Jeśli jesteś podobny do mnie, chętnie odliczasz dni do wakacji, ale także denerwujesz się, zastanawiając się, jak zamierzasz zachować pozory rutyny odnowy biologicznej podczas nieobecności. Przez lata nauczyłam się dostosowywać swoją rutynę odnowy biologicznej do podróży, aby nadal cieszyć się czasem wolnym i czuć się dobrze ze swoim zdrowiem. Może to oznaczać dopasowanie 15-lub 30-minutowego treningu rano, zanim wszyscy inni się obudzą, pakowanie suplementów, które mogą pomóc w utrzymaniu Twojego systemu (zawsze przynoszę enzymy trawienne, kompleks B, probiotyki i zielony proszek) lub poświęcenie trochę czasu każdego dnia dla ysiebie do medytacji lub dziennika. Bez względu na to, jakie są Twoje cele zdrowotne, istnieje sposób, aby dostosować je do podróży. Twoja rutyna może nie być dokładnie taka sama jak w domu, ale jest to część życia w równowadze.

 

 

5. Znajdź kumpla

Mając kumpla odpowiedzialności nie tylko sprawia, że bardziej prawdopodobne, aby trzymać się swoich celów, ale także sprawia, że wykonywanie ich o wiele więcej zabawy. Znajdź kogoś, kto dzieli z Tobą podobne cele zdrowotne i wspólnie opracuj plan ich utrzymania. Zapisz się na te same zajęcia treningowe, umów się na zakupy lub Zamelduj się ze sobą przez SMS każdego dnia. Posiadanie kogoś, z kim możesz dzielić się swoją podróżą zdrowotną, pozwala na bardziej zachęcające środowisko. 

 

6. Zastanów się nad swoimi postępami

Przy każdym długoterminowym celu należy poświęcić trochę czasu na zastanowienie się nad postępami, ocenę wszystkiego, czego się nauczyłeś, i wprowadzić wszelkie zmiany, jeśli są potrzebne, aby kontynuować. Jeśli jesteś sześć miesięcy w swoim celu medytacji codziennie, a masz trzymać się z nim, gratulacje! Ale jeśli jesteś kimś, kto wypadł z wozu kilka razy, to też jest OK. Bez względu na to, gdzie jesteś na swojej drodze, bądź dumny z tego, co osiągnąłeś. Wellness to podróż przez całe życie, a refleksja nad swoim postępem jest jedną z wielu radości.

 

Zapomnij # HotGirlSummer – Oto najlepsze wskazówki Lizzo na Lato miłości własnej