6 prostych sposobów na walkę z południowym spadkiem

Uwielbiałam pracować w domu z wielu powodów: dwóch puszystych współpracowników (moje zwierzęta), wygodne ubrania, dostęp do pełnej kuchni z moimi ulubionymi przekąskami i brak dojazdów. Ale moją ulubioną częścią pracy w domu była możliwość szybkiej drzemki, gdy przerażający kryzys w południe uderza każdego dnia. Nawet jeśli to było tylko 20 minut, zrobiło to tak ogromną różnicę, że pomogło mi przetrwać resztę dnia. 

Teraz, gdy wróciłem do biura, najbardziej Tęsknię za tym atutem WFH (oprócz całodziennego przytulania się do moich kotów) i każdego popołudnia mocno polegam na trzeciej lub czwartej filiżance kawy, aby utrzymać mnie przy życiu. Ale są dni, kiedy nawet kawa nie wystarcza, aby mnie obudzić, więc wypróbowuję inne naturalne sposoby, aby pomóc w walce z tym spadkiem energii o 15: 00. Jeśli również znajdziesz się w potrzebie południe pick-me-up, Czytaj dalej dla sześciu metod, których używam, aby poczuć energię w godzinach popołudniowych. Dla twojej informacji: te wskazówki mają na celu złagodzenie sporadycznego braku energii lub zmęczenia, które przychodzi po południu od czasu do czasu, ale jeśli doświadczasz ekstremalnego zmęczenia na bieżąco, powinieneś skonsultować się z lekarzem. 

 

1. Ruszaj się.

Dzięki Legalna Blondynka, wszyscy wiemy, że “ćwiczenia dają endorfiny” i ” endorfiny sprawiają, że jesteś szczęśliwy.”Według Johns Hopkins Medicine, uwalnianie endorfin z powodu ćwiczeń fizycznych może tworzyć aktywność w mózgu, która może pomóc Ci nie zasnąć. Poza tym ćwiczenia podnoszą temperaturę ciała, co sygnalizuje zegarowi, że powinno się obudzić. Chociaż możesz nie być w stanie podnieść ciężarów lub ukończyć pełnego treningu HIIT w swojej kabinie, istnieje kilka sposobów na włączenie ćwiczeń do dnia pracy. Spróbuj poćwiczyć szybką jogę, pedałować na orbitreku pod biurkiem, a nawet po prostu przespacerować się po biurze. Bez względu na wszystko, wstać i przenieść jednak można obudzić ciało i uzyskać więcej energii. 

 

2. Pij wodę

Odwodnienie może powodować różnego rodzaju problemy: bóle głowy, nieświeży oddech i– jak się domyślacie-zmęczenie. Według Healthline, nie picie wystarczającej ilości wody może powodować zmęczenie, ponieważ odwodnienie prowadzi do mniejszego przepływu krwi do mózgu, powodując senność. Niektóre badania wykazały, że nawet łagodne odwodnienie może negatywnie wpływać na nastrój. Pozostań konsekwentnie nawadniany przez cały dzień każdego dnia, ale jeśli znajdziesz się w popołudniowym kryzysie, spróbuj sięgnąć po szklankę wody, aby zwiększyć poziom nawodnienia, a nie filiżankę kawy. Jeśli zmagasz się z codziennym spożyciem wody (winnym), spróbuj zaparzać wodę owocami, używając dzbanka na wodę o pojemności 64 uncji lub popijając szklanką wody do każdego posiłku. 

 

 

3. Wyjdź na zewnątrz. 

Codzienne spacery w porze lunchu były kolejną zaletą pracy w domu i tak bardzo je kochałem, że włączyłem je do mojej codziennej rutyny w biurze. Oprócz tego, że jest miłą zmianą scenerii z mojego biurka, Business Insider poinformował, że spędzanie czasu na zewnątrz może pomóc pokonać uczucie zmęczenia i zwiększyć poziom serotoniny dzięki witaminie D. spędzanie czasu w przyrodzie również wykazano, aby pomóc w koncentracji i rozwiązywaniu problemów, które wszyscy moglibyśmy użyć więcej w dzień pracy. Jeśli jesteś w mieście, spróbuj wybrać się na spacer po bloku lub zjeść lunch na zewnątrz, aby zaczerpnąć świeżego powietrza i wygrzewać się na słońcu.    

 

4. Zjedz coś.

… ale nie byle jaką przekąskę. Jeśli kiedykolwiek doświadczyłeś krachu energetycznego po słodkim traktuj, wiesz, że nie wszystkie pokarmy są sobie równe. Sięgnij po węglowodany złożone, takie jak płatki owsiane, słodkie ziemniaki i fasola w połączeniu z białkami, takimi jak ser, orzechy lub jajka na twardo. Te pożywne przekąski zapewnią ci pełnię na dłużej, zapewniając długotrwałą energię, co oznacza, że będą tankować twoje ciało do końca dnia pracy. 

 

 

5. Wypróbuj aromaterapię 

Kiedy myślę o aromaterapii, zazwyczaj myślę o użyciu uspokajających zapachów, takich jak wanilia lub lawenda, aby zrelaksować się po długim dniu, ale mogą mieć również właściwości pobudzające. Według Healthline wiadomo, że olejek miętowy zwiększa czujność, rozmaryn może pomóc w skupieniu i funkcjonowaniu mózgu, a olejek cytrusowy (w szczególności cytryna, limonka i dzika pomarańcza) może poprawić nastrój. Inne energetyzujące oleje to bergamotka, cynamon, eukaliptus, kadzidło, Francuska bazylia, korzeń imbiru, jagoda jałowca, trawa cytrynowa, sosna i tymianek. Skorzystaj z tych orzeźwiających olejów, ustawiając mały dyfuzor w biurze lub zwijając je na nadgarstkach, gdy poczujesz, że twoja energia zaczyna zanikać. 

 

6. Zacznij coś nowego

Moje popołudniowe upadki są najgorsze, gdy pracuję nad tym samym zadaniem zbyt długo. Przerwa od bieżącego zadania-zwłaszcza jeśli pracujesz na komputerze – może pomóc zapobiec zmęczeniu oczu i skupić umysł na nowym zadaniu. Osobiście lubię sprawdzać się z moimi współpracownikami, pisać listę rzeczy do zrobienia lub dzwonić, aby pomóc zmienić bieg i pobudzić umysł, zmieniając sposób, w jaki używam mózgu. Harvard Business Review zasugerował rozwiązanie bardziej szczegółowych lub decyzyjnych zadań, gdy masz najbardziej energooszczędne i prostsze zadania, takie jak czyszczenie skrzynki odbiorczej na później w dniu, w którym czujesz się bardziej zmęczony.

 

Brakuje Ci Ostatnio Energii? My Też

Oto 5 Sposobów Na Zwiększenie Energii