6 Expert Hacki, Które Pomogą Ci Poczuć Się Bardziej Stonowany Do Jutra

Jako holistyczny trener zdrowia, jedno z pytań (i wiadomości tekstowych) dostaję najczęściej jest na linii, “OMG, mam ślub/Pierwsza Randka/duże wydarzenie w ten weekend. Jak Mogę uzyskać więcej stonowanych ASAP?”Podczas gdy my powinien Graj długo, jeśli chodzi o nasze zdrowie, Rozumiem: czasami chcesz szybkiej naprawy dla małego wzmocnienia. Niezależnie od tego, czy jest to wydarzenie, dla którego chcesz poczuć się jak najlepiej, czy po prostu potrzebujesz odrobiny motywacji, zebrałem moje najlepsze wskazówki i wskazówki, aby poczuć się bardziej stonowanym jutro

Żeby było jasne, “stonowany” nie jest sposobem patrzenia w lustro. To nie znaczy sześciopak abs lub zdefiniowane biceps. W Everygirl na nowo definiujemy bycie “stonowanym”, aby oznaczać uczucie silnego i zdrowego ciała. Bez względu na rozmiar dżinsów lub ile funtów można wycisnąć na ławce, zasługujesz, aby poczuć się jak silny, stonowanych badass jesteś, i zasługujesz, aby poczuć go do jutra. Czytaj dalej, aby uzyskać natychmiastowe wskazówki, które pomogą Ci się tam dostać. 

 

1. Sweat it out

Nie powinno dziwić, że praca jest na szczycie listy. Pompowanie serca (i endorfin) nie tylko sprawi, że poczujesz się jak najlepiej, ale także wzmocni pewność siebie w ciągu dnia. Aby uzyskać jak najwięcej z treningu i pozostawić uczucie silniejsze, spróbuj treningu siłowego. Najlepsza część? Pompowanie żelaza przyspiesza metabolizm, więc twój trening się opłaci, nawet po wprowadzeniu pracy. Nie masz czasu na siłownię? Posyp ruch przez cały dzień: wybierz schody zamiast windy, zaparkuj dalej, aby uzyskać dodatkowe kroki podczas załatwiania spraw lub zrób sobie przerwę w pracy i przejdź się po bloku.

 

2. Pij dużo wody

Woda wydaje się magicznym lekarstwem-wszystko—bo tak naprawdę jest. Woda nie tylko pomaga w trawieniu, ale także pomaga mięśniom czuć się silniejszym. “Woda pitna jest ważna, jeśli chcesz budować mięśnie, ponieważ jest podstawowym naczyniem do przenoszenia składników odżywczych, których potrzebują twoje mięśnie”, powiedział Tami Smith, trener osobisty z certyfikatem ACE. “Pomaga również zapobiegać rozpadowi mięśni, unikając kurczenia się komórek mięśniowych.”Następnym razem, gdy będziesz miał ochotę sięgnąć po suplement przedtreningowy, pamiętaj, że woda to najlepszy możliwy dodatek do twojego treningu siłowego. Pobyt odpowiednio nawodniony nie tylko pomaga uzyskać jak najwięcej z treningów, ale także pomaga mięśnie nadal rosnąć. 

 

 

3. Przemyśl swoją nocną przekąskę

Zapomnij o tych zasadach, które mówią, że powinieneś przestać jeść dwie godziny przed snem lub że przekąska o północy jest dla ciebie zła. Podsumowując: jedz, gdy jesteś głodny (tak jest z ciałem meaned do pracy), ale po prostu bądź świadomy tego, po co sięgasz, gdy zaczynasz dostawać te przed snem warczenie głodu. Na przykład Heather Hanks, MS CAM, doradca medyczny rozwiązań medycznych, zalecane produkty i chudego białka. “Spróbuj świeżej, pełnej żywności i warzyw, które zawierają składniki odżywcze odtłuszczające i toksyczne, takie jak witaminy, minerały, błonnik, woda i przeciwutleniacze”, zasugerowała. “Jedzenie beztłuszczowego białka może również zapewnić odpowiednie ilości aminokwasów, które są potrzebne do syntezy mięśni.” 

 

4. Rozciągnąć przed snem

Rozciąganie jest jednym z najlepszych hacków zdrowotnych, ale jest również jednym z najbardziej pomijanych. “Rozciąganie mięśni może pomóc wydłużyć je z powrotem po tym, jak były w stanie zakontraktowanym”, wyjaśnił Smith. “Kiedy twoje mięśnie są luźne, masz tendencję do bardziej chudego, stonowanych uczucie niż gdy są napięte.”Aby być twoim najzdrowszym, najsilniejszym ja, nie musisz po prostu pracować nad mięśniami, aby je wzmocnić; musisz je też rozciągać. Rozciąganie pomaga mięśni naprawy, ale niektóre odcinki i joga pozy mogą być również wykorzystywane do trawienia lub zmniejszyć wzdęcia czuć się najbardziej stonowanych. Spróbuj rozciągnąć grupę mięśni, którą pracowałeś, zrób kilka odcinków dla całego ciała (bonus: te odcinki mogą również pomóc złagodzić niepokój) lub użyj wałka z pianki, aby wejść głębiej w mięsień. 

 

 

5. Prześpij się dobrze

Sen jest korzystny dla odzyskania energii do pracy tych mięśni ponownie jutro. Hormony budujące mięśnie są również wytwarzane podczas snu, co oznacza, że twoje mięśnie są w stanie rosnąć podczas i ze względu na sen—czyli najprostszy sposób, aby poczuć się bardziej stonowany do jutra. Według Sleep.org, hormon wzrostu (lub hormon odpowiedzialny za budowanie mięśni) jest zwykle produkowany podczas głębokiego snu. “Podczas snu ludzkie hormony wzrostu są aktywowane, pomagając mięśniom odzyskać, naprawić, leczyć, rosnąć i odpocząć od mikro łez, które wystąpiły w ciągu dnia”, zgodził Dasha Einhorn, instruktor Pilates i certyfikowany specjalista fitness NASM. Jakbyś potrzebował więcej powodów do wyłączenia Sprzedam Sunset i idź spać wcześnie wieczorem, wzrost mięśni faktycznie dzieje się podczas uzyskiwania swój sen piękno, więc odpocząć, aby pomóc ciału czuć się bardziej stonowane przez AM. 

 

6. Wybierz swój ” dopasuj mądrze

Czasami, uczucie bardziej stonowane nie chodzi o to, jak zmieniamy ciało, ale o to, jak świętujemy ciało, które już mamy. Wszyscy mamy ten jeden strój, który uderza inaczej, i nie można zaprzeczyć pewności siebie, którą emanujesz, gdy go kołysasz. Niezależnie od tego, czy jest to strój siłowy, czy strój sportowy, twój strój może mieć znaczenie między poczuciem, że jesteś na szczycie świata, a po prostu bleh. Ustaw wygląd od stóp do głów, który podkreśli Twoje ulubione cechy: Pochwal się tymi seksownymi ramionami topem bez ramiączek lub bez rękawów, podkreśl swoje silne łodygi zalotną sukienką lub spódnicą lub obnoś się z tymi krzywymi, chwytając pasek i grając w talię. Podsumowując: Daj swojemu ciału główną rolę, na którą zasługuje. 

 

10 nawyków kobiet, które są zawsze w formie