5 Rzeczy, Które Kobiety Sukcesu Robią Przed Snem

Wszyscy wiemy, czego nie powinniśmy robić podczas snu: tracić poczucie czasu na TikTok, rezygnować z pielęgnacji skóry, pić kofeinę, wysyłać SMS-y do byłego itp. Te rzeczy nie ustawiają nas na energię, której potrzebujemy następnego dnia, a kiedy mamy rzeczy do zrobienia i cele do spełnienia, kto ma na to czas?

Uwielbiam produktywne poranne rutyny tak samo jak następna dziewczyna, ale nie zapominajmy, że rutyna przed snem, która przygotowuje Cię na następny dzień, jest równie ważna—jeśli nie bardziej. Dodając tylko kilka rzeczy przed snem, możesz uzyskać mile przed miejscem, w którym w przeciwnym razie pojawiłbyś się rano. Ale jakie są kroki, które możemy podjąć, aby przygotować się na sukces zamiast przewijać Instagram? Cieszę się, że zapytałeś, bo zagłębiamy się w pięć rzeczy, które robią kobiety sukcesu, zanim uderzą w prześcieradło.

 

1. Unwind

Spędzamy cały dzień odpowiadając na e-maile, odpowiadając na naszych współpracowników, wykonując zadania i robiąc # allthethings, że pod koniec nocy głęboki oddech jest nie tylko Zasłużony, ale jest potrzebny do ogólnego dobrego samopoczucia. Czy dostanę amen?

Aby zwiększyć odpoczynek i ulgę, uwielbiamy włączać produkty naszej ulubionej marki CBD, Equilibria, podczas gdy my odpoczywamy. CBD może pomóc regulować nastrój, zmniejszyć stres i sprawić, że poczujesz się bardziej zrównoważony, więc szybkie uspokojenie Equilibria, codzienne krople, świadome moczenie mineralne i żelki do spania to tylko niektóre z produktów, po które nasi redaktorzy stale sięgają, aby w pełni wykorzystać swoje odprężające procedury.

+ Nie ma lepszego czasu na zaopatrzenie się w CBD niż teraz, ponieważ Equilibria ma błyskawiczną sprzedaż-uzyskaj 50% zniżki na subskrypcje CBD z kodem THEVERYGIRL50, 20% zniżki na całą witrynę z kodem THEVERYGIRL, darmową torbę z pierwszymi zamówieniami 200 i darmowe gumie Mini Pear z zakupami dokonanymi w ciągu 48 godzin!  

 

Equilibria

Dzienne Krople

Te najlepiej sprzedające się krople CBD zaczynają działać w ciągu 10-30 minut, więc weź trochę na początku swojej rutyny przed snem, aby zwiększyć relaks i otrząsnąć się ze stresu z dnia, podczas gdy odpoczywasz.

Wybierz między unflavored lub krople mięty.

FLASH SALE: uzyskaj 50% zniżki na subskrypcje CBD z kodem THEVERYGIRL50, 20% zniżki na całą witrynę z kodem THEVERYGIRL, darmową torbę z pierwszymi zamówieniami 200 i darmowe gumie Mini Pear z zakupami dokonanymi w ciągu 48 godzin! 

Equilibria

Mindful Mineral Soak

To potężne moczenie jest nasycone 200 mg pełnowartościowego, premium CBD, aby oczyścić i destress. Po prostu wlej do ciepłej kąpieli, Zrelaksuj się i ciesz się korzyściami. Zaufaj nam, potem będziesz spał jak dziecko.

FLASH SALE: uzyskaj 50% zniżki na subskrypcje CBD z kodem THEVERYGIRL50, 20% zniżki na całą witrynę z kodem THEVERYGIRL, darmową torbę z pierwszymi zamówieniami 200 i darmowe gumie Mini Pear z zakupami dokonanymi w ciągu 48 godzin! 

Equilibria

Śpiące Żelki

Śpiące żelki pomagają kobietom zwalczać niepokój i niepożądane myśli za pomocą CBD, CBN, rumianku i L-theanine.

FLASH SALE: uzyskaj 50% zniżki na subskrypcje CBD z kodem THEVERYGIRL50, 20% zniżki na całą witrynę z kodem THEVERYGIRL, darmową torbę z pierwszymi zamówieniami 200 i darmowe gumie Mini Pear z zakupami dokonanymi w ciągu 48 godzin! 

 

 

2. Posprzątaj

Czysta przestrzeń to czysty umysł. Kto jest ze mną? Zanim pójdziesz spać, poświęć 10-15 minut na uporządkowanie głównych pomieszczeń mieszkalnych (kuchni, salonu, łazienki i sypialni). Nie mówię ci, abyś wszedł w tryb Marie Kondo, ale jej filozofia jest prawdziwa nawet w małych aspektach:kiedy deklujesz, tworzysz miejsce na jasność. Odkładając naczynia, które są w zlewie, prostując luźne papiery lub pocztę, które zaśmiecają blaty, pchając krzesła, składając koce w salonie itp. będziesz czuć się świeżo budząc się rano, zamiast rozpraszać się stosami przedmiotów leżących wokół, do których będziesz musiał dostać się później.

Dodatkowo, gdy sprzątasz co noc, zapobiegniesz gromadzeniu się większych bałaganów, a to ostatecznie uchroni Cię przed całym popołudniem sprzątania w weekend—pochwała.  Wskazówka: jeśli coś zajmie 60 sekund lub mniej, zrób to teraz i tam. Tuż przed snem nie jest czas na reorganizację szuflady śmieci, ale jest to czas, aby umieścić rogue długopisy, które siedzą na blacie z powrotem w szufladzie śmieci. 

 

3. Tworzenie listy zadań

Koniec z robieniem mentalnych list rzeczy do zrobienia, kiedy leżysz w łóżku w nocy. Zamiast tego spędź kilka minut podczas snu, spisując to, co musisz poradzić sobie następnego dnia, zanim uderzysz w prześcieradła. Zanotuj wszystko, co przychodzi mi do głowy (Wkładanie pióra na papier jest moim preferowanym sposobem robienia tego, ale jeśli wolisz korzystać z aplikacji, Idź do niego!), nawet jeśli jest to tak małe, jak “Kup ręczniki papierowe”, dzięki czemu możesz priorytetyzować nawet najmniejsze zadania, które muszą być obsługiwane następnego dnia.

Nie tylko tworzenie fizycznej listy lub dumping mózgu pomaga uzyskać bardziej spokojny sen, ponieważ nie jesteś budzony przez myśli o rosnącej liście zadań do wykonania, ale kiedy masz lepsze zrozumienie tego, co należy zrobić w życiu zawodowym i osobistym, jesteś bardziej prawdopodobne, aby 1) faktycznie je zrobić i 2) nie czujesz się jak mieszasz się, aby sprawdzić wszystkie pola.

 

4. Ustaw Ubrania

Idziesz rano na trening? Ustaw pasujący zestaw. Masz wczesne spotkanie? Ustaw swój strój biurowy cool-girl. Zwłaszcza jeśli okaże się, że spędzasz zbyt długo wybierając w co się ubrać (winny) i wybiegając z tego powodu przez drzwi, Ta wskazówka całkowicie odmieni początek dnia.

Przed snem przejrzyj listę rzeczy do zrobienia i harmonogram spotkań i sprawdź pogodę. Jaki strój będzie najbardziej złożony, profesjonalny i praktyczny? Na przykład, jeśli pracujesz w mieście i będziesz chodzić na kilka spotkań, Zaplanuj swój strój wokół wspierającej, ale stylowej pary trampek lub slip-onów. Zapobiegnie to chwytaniu sandałów rano i kończeniu dnia z opuchniętymi stopami i pęcherzami. Nie, dziękuję..

Spędź 10 minut podczas snu, wybierając swój strój i nie pozostawiaj nic do pytania. Ustaw wszystko ze skarpetek (bo nikt nie lubi szukać tych na 6 a.m.) do twojej biżuterii. Jeśli chcesz posunąć się o krok dalej, weź też torbę do kupy, aby mniej zapomnieć o czymś rano.

 

 

5. Unplug

Koniec nocy to czas, w którym powinieneś spędzać czas na relaksie i ładowaniu, więc koniecznie odłóż telefon lub przynajmniej włącz “Nie przeszkadzać”.”Prawdziwe jest powiedzenie: nie możesz nalać z pustego kubka. Kiedy chcesz się pokazać jako najlepsza wersja siebie, musisz się pokazać na ty pierwszy. Oznacza to, że późne wiadomości tekstowe, e-maile i zadania, które nie zostały wykonane w ciągu dnia, mogą być obsługiwane rano. Spraw, aby odłączanie urządzeń było priorytetem, abyś nie czuł się wyczerpany do końca tygodnia.

Skieruj swoją wewnętrzną dziewczynę zen, kopając stopy w górę i oglądając swój ulubiony program na streamingu, obracając strony innej książki na liście TBR lub słuchając odcinka podcastu. Spędzając godzinę lub dwie (lub więcej, jeśli masz szczęście!) przed pójściem do łóżka nie Robienie nic innego niż to, co przynosi ci radość, przywróci energię potrzebną do porannego uderzenia o ziemię.

 

Sen to nowa dbałość o siebie: oto jak powinieneś ulepszyć swoją rutynę

 

 

Ten post zawiera sponsorowany wpis, ale wszystkie opinie w nim zawarte są opiniami redakcji Everygirl.