5 realistycznych hacków, aby utrzymać rutynę Fitness na wakacjach

Wszyscy tam byliśmy: regularnie ćwiczymy, aby przygotować się do wakacji, a potem ciężko jest wrócić na właściwe tory po powrocie do domu. Jeśli po powrocie z podróży czujesz się gorzej niż po wyjeździe, nie jesteś sam. Na szczęście Istnieje proste rozwiązanie wakacyjnej zagadki: nie przerywaj zwyczaju, nawet podczas wyjazdu all inclusive lub napiętego harmonogramu. Treningi wakacyjne nie muszą być długie, intensywne, a nawet zgodne z regularnym planem treningowym, ale mogą pomóc utrzymać nastrój wzmocniony, twoje ciało czuje się najlepiej i utrzymać zdrowe nawyki, które tak ciężko pracowałeś, aby zbudować. Ponadto, postępując zgodnie z prostymi wskazówkami poniżej, jak ćwiczyć na wakacjach, znacznie łatwiej będzie wrócić do rutynowego treningu po powrocie do domu. 

 

1. Obudź się (trochę) wcześniej 

Może się to wydawać oczywiste, ale wczesne wstawanie, aby przenieść swoje ciało podczas wakacji, to świetny sposób, aby upewnić się, że twoje ciało porusza się, nie tracąc żadnej zabawy dnia. Dodatkowo, budzenie się o wcześniejszym czasie (zamiast spania do południa tylko dlatego, że nie masz budzika do odpowiedzi) sprawia, że znacznie łatwiej jest twojemu ciału wrócić do normalnej rutyny po powrocie do domu. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na siłownię w hotelu, czy na spacer po ośrodku, danie sobie czasu na ruch przed rozpoczęciem dnia pomoże Ci utrzymać zdrowy harmonogram snu i wprowadzi cię w lepsze samopoczucie. Możesz spróbować obudzić się całą godzinę wcześniej na pełną sesję na siłowni, lub możesz wstać 10 minut przed tym, jak musisz być na śniadanie, aby wybrać się na szybki spacer lub uzyskać ruch w pokoju hotelowym.

 

 

2. Go sightseeing

Niezależnie od tego, czy jesteś w Nowym Mieście, na pięknej odległej wyspie, w kurorcie, czy odwiedzasz rodzinę w domu, skorzystaj z okazji, aby zobaczyć nowe rzeczy, wybierając się na bieg lub “gorący spacer”. Ruch to świetny sposób na poznanie nowego miejsca, zwłaszcza jeśli masz tendencję do priorytetowego relaksu na wycieczkach i rezygnujesz z wycieczek na rzecz leżaka plażowego i dobrej lektury. Nadaj priorytet swojemu bezpieczeństwu, wchodząc w grupę, udostępniając swoją lokalizację, podróżując tylko w świetle dziennym, przebywając w bezpiecznych miejscach i, jeśli zajdzie taka potrzeba, pozostając w ośrodku. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na wędrówkę, bieganie, spacery, rowery czy rolki, sprawdź, co ma do zaoferowania Twoje miejsce na wakacje.

 

3. Wykonaj 10-minutowy Obwód 

Czas ma kluczowe znaczenie podczas wakacji, więc zamiast przytłoczyć się ideą długiego i wyczerpującego treningu, po prostu poświęć 10 minut na podniesienie tętna. Szukasz szybkiego hotelu przyjaznego dla pokoju? Spróbuj naprzemiennie burpees i przysiadów do pracy całego ciała, wykonaj kilka rund swoich ulubionych ruchów, które nie wymagają sprzętu (deski, podnośniki, pompki, przysiady itp.), lub włączyć muzykę i tańczyć wokół pokoju hotelowego. Wystarczy 10 minut, aby poczuć się dobrze, pomóc ustalić priorytety swojej kondycji i zwiększyć swoje endorfiny, dzięki czemu można skupić się na cieszeniu się tym, co jest w sklepie przez resztę dnia.

 

4. Znajdź zabawną, lokalną klasę

Jeśli chodzi o odkrywanie nowych miejsc, co może być bardziej zabawne niż życie jak lokalny i biorąc zajęcia treningowe? Niezależnie od tego, czy jest to zajęcia jogi przy plaży oferowane w ośrodku, czy sesh rowerowy w butikowym studio w mieście, spróbuj treningu, którego nie robiłeś wcześniej lub nie masz w domu. Sprawiając, że zajęcia będą okazją do poznania tego, co ma twoje miejsce na wakacje aby zaoferować zamiast zadania na liście rzeczy do zrobienia, będzie znacznie bardziej prawdopodobne, aby cieszyć się nim. Punkty bonusowe za zdobycie miejsca na brunch po zajęciach!

 

 

5. Uważaj na siebie.

Co najważniejsze, pamiętaj, że Twoje wakacje są dokładnie takie: Twoje. Jeśli nie masz ochoty się ruszać, nie musisz. Najlepszym sposobem na uhonorowanie swojego ciała jest słuchanie go, więc jeśli czujesz, że potrzebujesz dawki relaksu bardziej niż pot i ruch, Zrelaksuj się (całkowicie bez poczucia winy!). Celem wakacji jest powrót czując się naładowanym i odmłodzonym, więc jeśli odpoczynek i regeneracja są sposobem na osiągnięcie tego, za wszelką cenę. Prawdziwe życie—i siłownia-będą na ciebie czekać, kiedy wrócisz.

 

Porady dietetyka jak zapobiegać wakacyjnym wzdęciom