5 niedrogich sposobów, aby stać się dziewczyną Pilates w domu

Są trendy, które przychodzą i odchodzą (i powinny pozostać w przeszłości—patrząc na Ciebie, Kamizelki swetrowe), są też te, które były tak dobre, że zatoczyły pełne koło. A jeśli mówimy o świecie dobrego samopoczucia wellness, jest jeden trening, który mieści się w tej drugiej kategorii. Powrót: Pilates. ICYMI, to wielki powrót, i nie bez powodu. Debiutując w 1920 roku jako forma rehabilitacji, Pilates jest treningiem o niskim wpływie, który podkreśla siłę rdzenia, elastyczność i połączenie umysł-ciało. Ale nie lekceważ jego skuteczności—to mocny cios. 

Liczy celebrytów, takich jak Jennifer Aniston i Hailey Bieber, jako wielbicieli, i nie da się zaprzeczyć, że są # fitspo. Ale Pilates nie jest tylko dla słuchaczy z niekończącymi się funduszami. Podczas gdy jest to tradycyjnie wykonywane na maszynie reformer w miejscach fitness, możesz łatwo dostosować dyscyplinę za pomocą maty. Najlepsza część poza odpaleniem rdzenia i doznaniem całego ciała? Możesz uzyskać Pilates fix na budżet i w swoim własnym dedykowanym siłowni przestrzeni (AKA salon), a my jesteśmy tutaj, aby powiedzieć Ci, jak. Czytaj dalej na pięć sposobów, aby tanio ćwiczyć Pilates w domu. 

 

1. Weź udział w zajęciach Pilates online

Oczywiście, możesz wyginać mięśnie Pilates w jednym z wielu dedykowanych studiów, ale jeśli ostatnie kilka lat nauczyło nas czegoś, to jest to, że możemy pocić się z najlepszymi z nich w zaciszu własnego domu (i zaoszczędzić trochę ciasta). Nie wiesz od czego zacząć? Nie szukaj dalej niż internetowa platforma fitness Obé Fitness. Niezależnie od tego, czy masz pod ręką kilka sztuk sprzętu, czy nie ma w zasięgu wzroku ciężaru ręki, będą Cię osłaniać. Możesz filtrować treningi Pilates obé w oparciu o brak sprzętu lub tego, co masz. Masz tylko kilka minut, żeby ruszyć swoje ciało? Nie przejmuj się (nie mogę obiecać, że nie złamiesz). obé oferuje oferty na żywo i na żądanie, które wahają się od pięciu minut do 60.

Co więcej, możesz podnosić deski i nogi w dowolnym miejscu—od sypialni po balkon we Włoszech-z kibicującymi ulubionymi instruktorami. Nie żartuj—otrzymujesz pierwszorzędną instrukcję i energię grupowych zajęć fitness z wykopalisk. A jeśli chcesz wziąć to wycięcie, masz możliwość połączenia Pilates z innymi rodzajami ćwiczeń (pomyśl: HIIT, sculpt I Joga), aby uzyskać najlepsze z obu światów. Podczas gdy osobiste członkostwo w Pilates może ustawić cię z powrotem kilkaset dolarów każdego miesiąca, możesz trzymać się swojej letniej rezerwy hot girl robi Pilates w swoim skromnym mieszkaniu, korzystając z kodu TEG50 na 7-dniowy bezpłatny okres próbny + 50% od pierwszego miesiąca obé!

 

 

2. Zainwestuj w niedrogie urządzenia do Pilates lub użyj tego, co już masz

Solidny trening Pilates nie wymaga żadnych rekwizytów, ale jeśli chcesz podnieść poziom i urozmaicić swoje sesje potu, rozważ zaopatrzenie się w kilka elementów sprzętu lub znajdź alternatywy w domu.

Mat

Niezbędne akcesoria, które można mieć w zasięgu ręki? Wierna Mata. Dzięki bogactwu możliwości wyboru możesz mieć jeden na każdy dzień tygodnia, każdy nastrój i każdy pasujący zestaw (jeśli chcesz być dodatkowy). Zdecyduj się na grubszy z dobrym uchwytem, aby zapewnić dodatkowe wsparcie podczas wykonywania teaserów i zakrętów bocznych.

Aby uzyskać łatwy back-up maty, wyciągnij kilka ręczników lub koców z szafy na pościel i warstw je w zależności od ilości wsparcia, którego potrzebujesz. 

ia.theeverygirl.com/wp-content/uploads/2022/07/pilates-girl-1.png ” alt=”” / >

Piłka Mini Pilates

Nie daj się zwieść rozmiarom i wadze tego dodatku. Po kilku minutach poczujesz mięśnie, o których nie wiedziałeś, że masz. Użyj go między udami, aby aktywować podłogę miednicy lub pod kością ogonową, aby Twoje podstawowe ćwiczenia były trudniejsze. 

Nie jesteś gotowy na bal Pilates? Nie bój się. Chwyć poduszkę do rzucania, umieść ją między udami i bierz się do pracy! 

Suwaki (inaczej Szybowce lub tarcze)

Założę się, że nawiążesz z nimi związek miłosny i nienawistny. Szybowce są najbliżej naśladowania ruchów wykonywanych na reformerze, ułatwiają wysuwanie stóp lub kolan na zewnątrz, do środka i na boki, jednocześnie angażując rdzeń. 

Pamiętasz te stare ręczniki, które trzymasz pod ręką na” na wszelki wypadek”? Cóż, teraz jest czas, aby je dobrze wykorzystać. Zastąp je suwakami i wyczyść podłogi, gdy już będziesz przy tym (to oczywiste, że wszyscy wygrywają). A jeśli masz tylko dywan sitch, zamień papierowe talerze. 

Wagi

Niezależnie od tego, czy wybierasz się na trasę hand, czy wearable wearing, oh-so-good burn zakradnie się na ciebie. Idealne do wzmocnienia równowagi, poprawy koordynacji i pracy górnej lub dolnej części ciała, zmaksymalizujesz swój pot z 1-, 2-lub 3-funders. 

Nie chcesz wydawać ciężko zarobionych pieniędzy na wagi? Weź butelki z wodą lub dzbanki, konserwy, torby z ryżem lub fasolą, et voilà– problem rozwiązany. 

Opaski oporowe

Rzuć trochę oporu na swoje ulubione ruchy z pasmami o różnych poziomach, a możesz łatwo zmienić rutynę Pilates. Niedrogie, ale skuteczne, są idealne do budowania siły i elastyczności. Umieść wybrany pasek wokół ud, kostek lub nadgarstków, aby uzyskać większą intensywność.

Jeśli chcesz nie wydać opcji, wykopać stare pary legginsy Zakopane w szufladzie komody i DIY kilka opasek oporu. Związać dwie nogi pary razem (to zrobić trochę prób i błędów) i owinąć go wokół kolan, kostek, lub nadgarstków. 

Pilates ring

Proste w teorii, to narzędzie robi wiele. Otoczone wyściełanymi uchwytami, możesz wcisnąć lub wypchnąć, aby celować w wewnętrzne i zewnętrzne uda, klatkę piersiową i ramiona oraz podłogę miednicy. Punkty bonusowe: może dać ci nogę w górę na postawie i równowagi zbyt. 

Umieść wałek z pianki na podwójnym obciążeniu i użyj go zamiast pierścienia Pilates. Lekki i wystarczająco kompaktowy, aby trzymać lub ściskać, zrobi to dobrze. 

 

3. Weź książkę o Pilates 

DIY swój trening Pilates z przewodnikiem dobrej, staromodnej książki. Bez względu na poziom doświadczenia, jest miękka okładka dla ciebie. Od regeneracyjnego rozciągania do serii złożonych ruchów (Czytaj: rozpalanie więcej niż jednej grupy mięśni na time), możesz dostosować swoją praktykę Pilates. Poszukaj tytułów, które zawierają jasne ilustracje i szczegółowe opisy ćwiczeń, które poprowadzą Cię na każdym kroku (lub ściśnięciu) drogi.  

Jeśli jesteś nowicjuszem, nie ma problemu! Podniesienie książki na temat podstaw daje wprowadzenie do techniki i formy, nauczy Cię różnicy między ” sto ” i “Swan Dive,” i daje solidne podstawy do budowania rutynowych Pilates. Podsumowując: robisz to, i idź we własnym tempie (nie zastraszaj ani nie osądzaj). 

 

 

4. Zobacz Pilates

Myślę, że wszyscy możemy się zgodzić, że nie ma to jak nowy zestaw treningowy, który zmotywuje cię do dobrego potu. Więc zrobić miejsce w swoim budżecie” hot girl summer “i zafunduj sobie” dopasowanie, które dopełni wygląd Pilates dziewczyna. Szybkie wyszukiwanie Amazon “zestawy treningowe dla kobiet” daje nieskończone zwoje pasujących dwuczęściowych dudów, które nie rozbiją banku. Pro tip: zwróć uwagę na osoby z opcją” Prime Try Before You Buy ” (darmowy siedmiodniowy okres próbny, w którym będziesz obciążany tylko za to, co trzymasz). I byłbym niedbały, gdybym nie wspomniał, że Amazon Lululemon oszukuje naszą własną edytorkę mody, Maddie, wystawioną na próbę (i dała jej pieczęć aprobaty).

Kiedy jesteś na trzecim biegu docelowym w tym tygodniu (ktoś mnie rozumie?), przejrzyj ich sekcję joylab activewear, a znajdziesz przyjazne dla portfela, godne pożądania elementy do wypełnienia koszyka. Jest też Old Navy z szalenie dobrą, obszerną kolekcją ćwiczeń, która zawiera oferty w różnych tkaninach i rozmiarach XS-4X. więc śmiało i załóż swój najnowszy zestaw treningowy, jakbyś chodził na siłownię, zapalił świeczkę i uderzył “play” na liście odtwarzania Pilates na kolejną Sesh pompującą serce w domu. 

 

 

5. Follow Pilates influencers

Dzięki IG i TikTok, można nawiązać połączenia i zanurzyć się w świecie Pilates z kilku zwojów i kliknięć i zero. Może to zająć trochę eksploracji, aby znaleźć swój nowy ulubiony, musi przestrzegać Pilates Guru i społeczność, z którą vibe większość, ale dobra wiadomość? Nie brakuje inspo, hacków i porad, aby wypełnić swoje #fitspo. Znajdź filmy instruktażowe, treningi ukierunkowane na określoną część ciała i porady dla początkujących i profesjonalistów. Więc na następnym zwój, być na polowanie na pilates to dziewczyna inspirować swój następny trening.

 

10 treningów gwiazd, które możesz wypróbować w domu RN

 

Ten post zawiera wpis sponsorowany of obé Fitness, buwszystkie opinie są opiniami redakcji Everygirl.