17 Szalenie Prostych, Dobrych Nawyków, Które Odmienią Twoje Życie

Kto nie lubi dobrego filmu o metamorfozie? Pamiętniki Księżniczki: ikoniczny. She ‘ s All That Freddie Prinze Jr. był pierwszą miłością naszego pokolenia. Clueless: Brittany Murphy wyglądała niesamowicie przed oraz po tym, jak Cher ją zmusiła (mimo, że to było bardzo surowe, Tai). Ale życie nie jest rom-com z Lat 90. i potrzeba więcej niż pary kontaktów i prostownicy do włosów, aby zmienić swoje życie. Na szczęście jesteśmy po liceum i nauczyliśmy się, że nasze ubrania nie powinny określać naszej wartości i że rozgrywający powinien lubić nas z kręconymi włosami i aparatami ortodontycznymi lub bez (i tak wolałbym wybrać zabawnego najlepszego przyjaciela). 

Zamiast tego, prawdziwa, dorosła wersja makeover move z Lat 90. skupia się na tym, aby stać się naszym najszczęśliwszym, najzdrowszym, najlepszym sobą. Oznacza to przyjęcie nawyków, które sprawiają, że czujemy się dobrze, jesteśmy milsi dla siebie i załatwiamy sprawy (ponieważ zasługujemy na to wszystko). Nie, nowa szafa i popularna randka na bal nie zmieni Twojego życia, ale te 17 szalenie łatwych, dobrych nawyków po prostu może. 

 

1. Pościel swoje łóżko

Ryzykując, że zabrzmi to jak twoja mama-tak, musisz pościelić łóżko. Nie tylko dobrze jest spać w łóżku w nocy, ale jest to ważne dla sukcesu Twojego dnia. Pierwsze, co robisz każdego ranka, to jedno małe zwycięstwo, zanim w ogóle napijesz się kawy, co podświadomie zmotywuje cię do osiągnięcia tysięcy małych zwycięstw w ciągu dnia (a wiesz, co mówią o małych wygranych: prowadzą do naprawdę dużych). Plus, Gretchen Rubin w jej badaniach stwierdzono, że tworzenie łóżka jest najłatwiejszym i najczęstszym codziennym nawykiem, który można zrobić, aby zwiększyć szczęście.

 

2. Organizowanie list zadań na podstawie celów życiowych

Tworzenie listy zadań nie jest rewolucyjnym włamaniem, ale jak ustalasz priorytety, gdy przeglądasz, co musi być zrobione każdego dnia? Zanim zrobisz listę rzeczy do zrobienia, zadaj sobie pytanie, gdzie chcesz być za 5-10 lat. Wszystko na liście zadań powinno być krokiem w kierunku osiągnięcia tych długoterminowych celów. Na przykład zaplanuj rozwój firmy, poświęć 30 minut na zajęcia online lub sprawdź, czy Twoim celem jest bycie bardziej aktywnym. Innymi słowy, listy zadań nawet najprostszych zadań mogą mieć długoterminową perspektywę.

Tworzenie listy zadań z myślą o celach pokaże ci, gdzie powinieneś spędzać czas, a gdzie możesz spędzać mniej czasu. Oczywiście zawsze będziesz musiał wykonywać przyziemne prace domowe lub żmudne zadania, ale dowiedz się, gdzie możesz zlecić te przedmioty Na Zewnątrz. Następnie ustal priorytety, które przybliżą cię do Twoich celów, więc upewnij się, że to zrobisz (tak, oznacza to dopasowanie do treningu lub spotkania burzy mózgów, które odkładasz). 

 

Źródło: Ambitna Kuchnia

 

3. Jedz więcej zieleni liściastej

Coraz zdrowsze nie zawsze jest dramatyczną transformacją. W rzeczywistości jest to zazwyczaj seria małych nawyków i drobnych dodatków do diety, które zmieniają się w zdrowszy styl życia, który jest dla ciebie lepszy. Nie skupiaj się na wycinaniu grup żywności lub ograniczaniu tego, co możesz, a czego nie możesz jeść (co może prowadzić do obżarstwa lub niezdrowego związku z jedzeniem). Zamiast tego dodaj zielenie Liściaste do co najmniej dwóch posiłków dziennie: dodaj szpinak do omletu, rzuć jarmuż w sosie makaronowym, i zamów sałatkę, gdy jesz na mieście. 

 

4. Daj sobie terminy

Wiesz, ze studiów całonocnych i projektów w pracy, że jeśli jest termin, który musisz spełnić, znajdziesz sposób, aby to zrobić. Co sprawia, że zadanie, które dają nam nasi szefowie lub praca do “Szekspira 101” różni się od osobistego celu, to to, że zwykle nie mamy terminu, aby zmotywować nas do jego realizacji w określonym czasie. Bez względu na to, jak mały lub konkretny (jak wymiana starej kanapy, zaprzyjaźnienie się ze współpracownikiem, utworzenie funduszu ratunkowego lub przebiegnięcie trzech mil), daj sobie konkretny i realistyczny termin. 

Jeśli nadal masz problemy z trzymaniem się celów, ponieważ wiesz, że terminy są “elastyczne”, gdy je ustawiasz, zapisz się na maraton, ogłoś rozpoczęcie swojego projektu pobocznego lub firmy z datą premiery lub Poinformuj znajomego lub członka rodziny o swoim terminie, aby pociągnęli Cię do odpowiedzialności.

 

Źródło: @ charmedbycamille

 

5. Zamiast robić przerwę w mediach społecznościowych, wstań i ruszaj

Wiesz o tym, kochasz to, na tym polegasz: chwilowa przerwa od nieprzerwanej pracy, aby zrobić szybkie przewijanie w mediach społecznościowych. W tym momencie otwarcie aplikacji społecznościowej może wydawać się drugą naturą, gdy właśnie ukończyłeś jedno zadanie i potrzebujesz odświeżenia, zanim przejdziesz do następnego. Ale zamiast przewijać Instagram, sprawdzać Snapchat lub odświeżać TikTok, wstań i przenieś swoje ciało, aby odświeżyć siebie pomiędzy zadaniami. Kilka podnośników do skakania, mini impreza taneczna, przepływ jogi lub po prostu kilka odcinków wystarczą, aby pobudzić twoje ciało, zresetować umysł i pomóc ci skupić się lepiej przez resztę dnia. 

 

6. Czytaj więcej

Jestem królową wymówek, jeśli chodzi o czytanie częściej. “Jestem zbyt zmęczony”,” nie mam żadnych nowych książek “i” jak mam robić cokolwiek innego w wolnym czasie, gdy co sezon Real Housewives of Beverly Hills jest na Peacock!?”to wymówki, których używam regularnie. Ale czytanie jest nie tylko przyjemne; jest dobre dla Ciebie. Niezależnie od tego, czy jest to likwidacja przed snem, przerwa po południu, czy rytuał, na który czekasz, rozpoczynając dzień, zmieść się w trochę więcej czasu na czytanie. Co do co czytać? Zacznij od inspirujących książek, książek do edukacji lub przyjemnych książek, które powinny znaleźć się na twojej liście letnich lektur. 

 

Źródło: @ twentysomethingplus

 

7. Powiedz “dziękuję” zamiast “przepraszam”

Mam okropny nawyk mówienia “przepraszam” przez cały czas. Mówię “przepraszam”, gdy ktoś musi powtórzyć to, co powiedział lub wpadam na nieznajomego, i bardzo przepraszam za spóźnienie lub popełnienie błędu. Podczas gdy “przepraszam” jest tylko słowem, język może wpływać na sposób, w jaki myślimy i czujemy o sobie, a kobiety, w szczególności, uczą się być uprzejme, stawiając się w dół. Zamiast “przepraszam”, zrób świadomy wysiłek, aby powiedzieć “dziękuję” zamiast. “Dziękujemy za cierpliwość!”zamiast,” przepraszam za spóźnienie!”jest innym sposobem praktykowania wdzięczności, ale jest to również konsekwentny sposóbbądź dla siebie milszy. BTW, przepraszanie w związkach jest kluczowe, gdy popełniłeś błąd lub zraniłeś uczucia drugiej osoby, ale okazywanie wdzięczności może być jeszcze ważniejsze.

 

8. Uporządkuj swoją przestrzeń przed snem

Wiem, wiem: ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić na koniec długiego dnia jest czyste (horror!). Ale naczynia w zlewie lub pranie ułożone na krześle (wszyscy mamy to jedno krzesło), mogą uniemożliwić nam poczucie pełnego relaksu podczas chodzenia do łóżka w nocy lub mogą sprawić, że będziemy bardziej zestresowani od następnego dnia. Bałagan w Twojej przestrzeni może przełożyć się na bałagan w twoim umyśle, więc poświęć dodatkowe pięć minut przed snem, aby uruchomić zmywarkę, wytrzeć blaty kuchenne i usunąć wszelkie papiery lub pranie, które zalegają w sypialni. Mniej zagracona sypialnia może pomóc ci spać w nocy, a czysta kuchnia może sprawić, że będziesz szczęśliwszy następnego ranka. 

 

Źródło: @ homeyohmy

 

9. Usiądź prosto

Zła wiadomość dla wszystkich innych slouchers tam: twoja postawa może mieć wpływ na zdrowie fizyczne i psychiczne. Ćwicz lepszą postawę dla ogólnego zdrowia, prostując plecy i rozluźniając ramiona(i przestań patrzeć na telefon, gdy jesteś na to!). Siedziałeś wyższy? Dobrze. Zacznij konsekwentnie pracować nad poprawą postawy przez cały dzień pracy. Jeśli chcesz być tak ekstra jak ja, Możesz również spróbować ustawić przypomnienia za pomocą alertów telefonicznych lub karteczek samoprzylepnych w swoim mieszkaniu, lub możesz ustawić notatkę jako tapetę telefonu, aby przypomnieć ci o poprawieniu postawy za każdym razem, gdy sprawdzasz godzinę lub czytasz wiadomość tekstową.

 

10. Wejdź po schodach lub przejdź dodatkowe kroki

Skorzystanie ze schodów zamiast schodów ruchomych lub parkowania nieco dalej od sklepu spożywczego będzie się sumować. Jeśli twój harmonogram jest tak zapakowany, że dopasowanie do treningu powoduje większy stres, może to zaszkodzić zdrowiu, zamiast go poprawić. Nadszedł czas, abyśmy przestali myśleć o” ćwiczeniach ” jako godzinnych zajęciach HIIT i uczynili je o bardziej aktywnym życiu, poruszając się, kiedy tylko możemy. Z reguły, częstsze poruszanie się niż siedzenie będzie miało duży wpływ na ogólny stan zdrowia i samopoczucie.

 

Źródło: @ chrissyford

 

11. Powiedz ” NIE “Kiedy masz na myśli “nie”

Jak często unikasz mówienia “Nie”, kiedy chcesz? Czy znajdujesz się robi przysługi dla innych, gdy jesteś już rozciągnięty zbyt cienki? Czy podejmujesz pracę dla współpracowników, gdy jesteś zbyt zajęty, zgadzasz się na plany, którymi nie jesteś podekscytowany, lub spędzasz czas z przyjaciółmi, aby uniknąć FOMO (nawet jeśli chcesz się zrelaksować w nocy)? Jedną z najpotężniejszych rzeczy, które możesz zrobić dla siebie, jest mówienie, co masz na myśli i wierność temu, czego potrzebujesz. Opanuj sztukę mówienia ” nie.”Powiedz:” chciałbym ci pomóc, ale nie mogę poświęcić czasu i wysiłku temu zadaniu, na które zasługuje” i “potrzebuję nocy sam, ale chodźmy na kawę w ten weekend”, kiedy tylko poczujesz potrzebę zadowolenia. 

 

12. Zarządzaj swoimi pieniędzmi w oparciu o to, co przynosi ci radość

Jestem ostatnią osobą, która powinna udzielać porad finansowych. Nigdy nawet nie myślałem o kursie biznesowym na studiach, a zakres mwiedza o pieniądzach po ukończeniu szkoły była sposobem na budżet dla Starbucks. Ale jedna z porad finansowych naprawdę mnie zaskoczyła: pieniądze są energią twojego życia. Zacząłem rozumieć pieniądze w inny sposób, kiedy zdałem sobie sprawę, że pieniądze to tylko wymiana wartości na wysiłek i energię, którą poświęcamy około 40 godzin tygodniowo.

Więc zastanów się, jak chcesz spędzić energię swojego życia; czy to naprawdę. przynieść Ci radość pójścia na drinka z tym przyjacielem, z którym się nie bawisz, czy kupić top, którego nigdy nie założysz? Zarządzanie pieniędzmi w oparciu o to, co robi i nie przynosi ci radości, zmniejszy stres związany z wydawaniem pieniędzy na wakacje, przedmioty i doświadczenia, które naprawdę kochasz. Zainwestuj również w siebie: Zdobądź członkostwo w siłowni, kup ten kurs online i otwórz konto oszczędnościowe. Im więcej pieniędzy włożysz w coś, tym bardziej prawdopodobne jest, że utrzymasz to jako nawyk. 

 

Źródło: @ thelittletembo

 

13. Wycisz (lub nie obserwuj) większość kont w mediach społecznościowych

Możesz być sumą pięciu osób, z którymi spędzasz czas, ale jesteś także sumą pięciu osób, które konsumujesz na Instagramie. Przestań obserwować lub wyciszyć wszystkie konta, które nie sprawiają, że czujesz się zainspirowany, szczęśliwy lub pewny siebie, a następnie wytłocz konta, które nie służą Ci kontami, które Cię inspirują. Śledź inne kobiety, których kariery podziwiasz, i znajdź konta, które przyniosą Ci pozytywność, gdy będziesz miał ochotę przewinąć (na przykład, Nie wiem, @theverygirl, na zupełnie przypadkowy przykład).  

Zastanów się również, czy Blogerzy, Celebryci i marki, które obserwujesz, dostarczają Ci inspirujących treści, czy też ich posty sprawiają, że czujesz się źle z powodu tego, gdzie jesteś w życiu. Podobnie, nadszedł czas, aby wyciszyć lub przestać obserwować tę frenemy, którą miałeś w liceum lub kuzyna byłego chłopaka twojej siostry z Bractwa, którego spotkałeś kilka razy. Zamiast oglądać życie innych ludzi, żyj własnym życiem. 

 

14. Więcej snu

Łatwiej powiedzieć niż zrobić, prawda? Ale nie martw się: nawet jeśli może się wydawać, że więcej snu jest niemożliwe to nawyk, jak Wszystko inne. Detox rutynowych snu, spróbuj niektóre z naszych ulubionych produktów, lub przestać patrzeć na swój cholerny telefon, aby zmieścić się w trochę więcej (jakość) snu piękna. Możesz także spróbować położyć się spać zaledwie pięć minut wcześniej niż w nocy, dopóki nie obudzisz się odświeżony i pobudzony zamiast przypominać zombie. Poza tym, przestańmy naciskać przycisk drzemki, OK? To tylko myli ciało, a jeśli idziesz spać wystarczająco wcześnie (przeklinaj, Netflix!), powinieneś budzić się naturalnie i łatwo. 

 

Źródło: @ missenocha

 

15. Przekaż $ 5 na nową organizację lub organizację charytatywną co miesiąc

Często wydawać pieniądze może wydawać się sprzeczne z intuicją, jeśli jesteś taki jak ja, a Twoje konto bankowe jest stałym źródłem stresu; jednak uczucie braku czegoś (czy to czasu, miłości, czy pieniędzy) jest psychiczne, bez względu na wszystko. To banalna sytuacja ze szklanką w połowie pustą; uświadomienie sobie, że masz wystarczająco dużo wody (lub pieniędzy), aby ją oddać, pokaże ci, że szklanka jest w połowie pełna. 

Ale więcej imponawet nasze własne finanse są tym, co możemy zrobić, aby pomóc innym ludziom. Współczucie, wsparcie i empatia powinny być częścią naszych procedur, podobnie jak mycie zębów lub pranie. Poświęć czas, aby kształcić się w organizacjach i organizacjach charytatywnych, które potrzebują twojej pomocy, a następnie regularnie przekazuj to, co możesz (dla twojej wiadomości, nawet cena jednej latte może mieć znaczenie). 

 

16. Ustaw alarm kilka minut wcześniej niż potrzebujesz

Jeśli Twoje poranki przypominają raczej wyścig z czasem lub epizod Posiekany, rozważ wstawanie bardzo wcześnie, aby mieć powolny, spokojny początek dnia. Możesz mieć ograniczoną kontrolę nad porankami (jak wczesny czas rozpoczęcia pracy lub dziecko do opieki), więc obudzenie się zaledwie 10-15 minut wcześniej niż potrzebujesz, pomoże Ci poczuć się bardziej kontrolowanym i spokojniejszym przez cały dzień. Niezależnie od tego, czy spędzasz czas na medytacji, oddając się luksusowej pielęgnacji skóry, czy po prostu parzy filiżankę kawy z chwilą ciszy, będziesz nie przegapić 10 minut dodatkowego snu. 

 

Źródło: Sassy Red Lipstick

 

17. Ogranicz podejmowanie decyzji

Każdego dnia podejmujemy wiele decyzji, nawet w ciągu pierwszych kilku minut po przebudzeniu: czy nacisnąć drzemkę, w co się ubrać (czyli około 100 różnych decyzji), kiedy włączyć dzbanek do kawy, być czy nie być (takie jest pytanie–zwłaszcza, gdy nie wyspałeś się w nocy). Małe decyzje są przytłaczające. Zmęczenie decyzyjne jest realne i dlatego wybieramy dostawę pizzy zamiast gotować pod koniec długiego dnia lub rezygnujemy z treningu, jeśli musimy zastanowić się, który przedział czasowy działa najlepiej.

Aby nadążyć za zdrowymi nawykami, ogranicz podejmowanie decyzji w jak największym stopniu i zmniejsz zmęczenie decyzyjne. Posiłek przygotuj wszystkie obiady, zapisz się na zajęcia treningowe z wyprzedzeniem (lub umieść trening w kalendarzu, aby nie można go pominąć) i wypróbuj formułę stroju, aby nie myśleć o tym, w co się ubrać. Celem kształtowania nawyków jest to, abyś nie musiał myśleć o tym, czy obudzić się wcześniej, iść spać wcześniej, czy pozmywać po kolacji; robisz to, ponieważ nie ma opcji, aby tego nie robić. 

 

Nasz Redaktor Wellness Przysięga, Że Te 9 Realistycznych Nawyków Przekształciło Jej Ciało