12 działań, aby spróbować zamiast Bingeing TV dziś wieczorem

W każdą noc tygodnia, zazwyczaj można mnie znaleźć zwinięty pod kocem na kanapie, rewatching Gilmore Girls przez około milionowy czas. Wiem, że to nie jest najlepszy sposób na spędzenie moich cennych godzin po pracy, ale co dziewczyna może zrobić, gdy tak dobry program istnieje? Tak naprawdę, jest mnóstwo innych rzeczy, które mógłbym robić z tym czasem, i prawdopodobnie dobrze by mi zrobiło rozgałęzienie się trochę. Nie mówię, że trzeba być produktywnym w każdej minucie dnia, ale gdybym zrobił coś poza siedzeniem bezmyślnie przed telewizorem każdej nocy, może mniej narzekałbym na brak wystarczającej ilości godzin w ciągu dnia. W duchu samodoskonalenia, oto 12 zajęć w domu, które możesz zrobić dzisiaj, zamiast oglądać telewizję.

 

Dziennik

Po prostu weź zeszyt i zacznij pisać, a obiecuję, że poczujesz się o wiele lepiej niż gdybyś spędził tę godzinę oglądając telewizję. Dziennikarstwo może pomóc ci ustawić intencje, zastanowić się nad swoim dniem lub uporządkować niektóre z tych myśli wirujących w twoim mózgu. Nie wiesz, jak zacząć? Mamy mnóstwo dzienników, które pomogą Ci zacząć.

 

Przygotowanie Posiłków

Nie trzeba gotować w ciągu tygodnia jest absolutnie najlepsze uczucie. Zrób sobie przysługę i wymień wieczór z telewizorem na przygotowanie posiłków. Przygotuj porcję zdrowych obiadów na tydzień lub przygotuj obiady dla dorosłych, które możesz zabrać do biura.

 

Źródło: @ camillestyles

 

Wyjdź Na Zewnątrz.

Lato oznacza, że masz dużo więcej godzin światła słonecznego do pracy, więc dlaczego nie spędzić trochę więcej czasu Na Zewnątrz? Niezależnie od tego, czy masz patio na podwórku, czy mały balkon w mieszkaniu, weź książkę lub lampkę wina i wyjdź tam. Po uwięzieniu w środku przez cały dzień, trochę świeżego powietrza poczuje się wyjątkowo słodko. 

 

Stretch or Do Yoga

Jako były tancerz, wstydzę się mojego obecnego poziomu elastyczności. Okazuje się, że od rozciągania każdego dnia do prawie nigdy tak naprawdę nie ma numeru na twoich mięśniach! Teraz, jeśli po prostu wykorzystać mój czas TV, aby rozciągnąć lub pracować na mojej praktyce jogi, jestem pewien, że będę z powrotem robi podział w krótkim czasie.

 

Źródło: @ phyllicia.bonanno

 

Przeczytaj książkę

Jako dziecko zawsze miałem nos zakopany w książce, ale gdy dorosłem, zacząłem wymyślać wymówkę, że nigdy nie miałem czasu na czytanie. W rzeczywistości po prostu wybrałem oglądanie telewizji w wolnym czasie. Jeśli tak jak ja jesteście gotowi wrócić do nałogu, Czy Mogę zasugerować dodanie kilku rekomendacji naszych redaktorów do Waszej listy TBR?

 

Praktyka Medytacji

Każdemu przydałoby się trochę więcej uważności w życiu. Następnym razem, gdy będziesz chciał włączyć telewizor, spróbuj szybkiej medytacji. Wszystko, co musisz zrobić, to znaleźć wygodne miejsce, aby usiąść, zamknąć oczy i skoncentrować się na oddychaniu. Jeśli masz problemy z utrzymaniem swoich myśli na dystans, spróbuj medytacji z przewodnikiem (możesz znaleźć ich mnóstwo Na Spotify!), aby pomóc ci się skupić. Przy odrobinie praktyki medytacja może pomóc zmniejszyć stres, regulować nastrój, a nawet poprawić sen.

 

Słuchaj muzyki lub podcastu

Kiedy ostatni raz usiadłeś i po prostu słuchał na coś? Nie, kiedy gotujesz obiad albo ćwiczysz. Chodzi mi o to, że słuchanie jest jedynym działaniem. Prawdopodobnie nie jest to jedna z twoich zwykłych czynności w domu, ale po prostu siedzenie i słuchanie ulubionego albumu lub podcastu może być super relaksujące. To naprawdę pozwala Ci skupić się na tym, co słyszysz i jest świetnym sposobem na odłączenie się i odprężenie, jeśli medytacja nie jest twoją specjalnością.

 

Źródło: @ caitlinclairexo

 

Zorganizuj Coś

Nie polecam rozpoczynania sprzątania całego domu w weekendy, ale zajęcie się małym projektem organizacyjnym może być super satysfakcjonujące. Wybierz miejsce, takie jak szuflada na śmieci w kuchni lub obszar pod zlewem w łazience, i zacznij od edycji rzeczy, których nie potrzebujesz. Sortuj pozostałe elementy za pomocą organizatorów, takich jak przegrody szuflad lub kosze do przechowywania i voila! Zadanie, które prawdopodobnie odkładałeś na zawsze, jest skończone.

 

Maluj lub rysuj

Chwyć ten zestaw akwarel lub szkicownik: nadszedł czas, aby uzyskać trochę artyzmu. Niezależnie od tego, czy wolisz malować, rysować, czy po prostu wypełniać kolorowankę, podsycanie swojej kreatywnej strony to świetny sposób na relaks i pozwól swojemu umysłowi wędrować przed snem. Poza tym nie musisz być następnym Picassem, żeby zacząć. Nie ma osądu, jeśli twoje zdolności artystyczne nie wykraczają poza bazgroły i zawiłe linie.

 

Nic Nie Rób

Pomysł!!! Jest to sprzeczne z każdym włóknem mojego zapracowanego ciała, ale tak, jest w porządku, aby czasami po prostu nic nie robić. Przy tym wszystkim, co dzieje się na świecie, naszym mózgom przydałaby się chwilowa przerwa od stymulacji umysłowej. Nałóż maskę na twarz, odpręż się i wyluzuj.

 

Źródło: @ brooklynblonde1

 

Idź na spacer

Zwłaszcza po siedzeniu przy komputerze przez cały dzień, twoje ciało doceni trochę ruchu. Zamiast rzucać się przed telewizorem zaraz po kolacji, spraw, aby wieczorne spacery były częścią twojej rutyny. W końcu spacery gorących dziewczyn nie są ograniczone do godzin dziennych.

 

Zyskaj dodatkową godzinę snu

Jak tylko skończyłem 20 lat, osiem stałych godzin snu nagle stało się dla mnie bardzo ważne. Jeśli masz skłonność do nocnych wpadek w Netflix, skracają Ci czas na ten cenny odpoczynek. Zamiast włączać telewizor, aby zrelaksować się przed snem, wykorzystaj ten czas na dodatkową godzinę snu. Może to trochę potrwać, ale skrócenie czasu przed snem może pomóc Twojemu mózgowi przygotować się do spowolnienia i odpoczynku. 

 

15 Hobby O Ciepłej Pogodzie, Które Możesz Zacząć Już Dziś