10 Hacki Zdrowe Kobiety Zawsze Używać Podczas Zakupów Spożywczych

W każde niedzielne popołudnie, czekam na cotygodniowe zakupy. Zapomnij o ścianach wypełnionych kolorowymi butami-daj mi sekcję produktów przepełnioną dojrzałymi warzywami, a będę się tym zachwycać przez cały tydzień. Jest coś w spożywczym zaciągu, który pozostawia nie tylko pełny i zadowolony na tydzień, ale także uczucie spełnione.

Nie zrozum mnie źle, nie zawsze byłam tą dziewczyną. Kiedyś bałem się zakupów spożywczych. Linie, przytłaczająca selekcja, i nie każ mi zaczynać od ceny owoców. Opuszczałem sklep, czując, że wydałem za dużo pieniędzy i nie miałem planu posiłków, aby to pokazać. Dobre wieści? Jesteśmy tu, by to zmienić. Czytaj dalej hacki zdrowe kobiety zawsze używać podczas zakupów spożywczych. 

 

1. Napisz listę zakupów

To może być największy hack oszczędności, jeśli chodzi o zakupy spożywcze, i to jest tak proste! Nie tylko będzie pisanie listy zaoszczędzić od overbuying żywności, która kończy się wyrzucony, ale również pomoże Ci określić, jakie elementy można użyć do wielu posiłków, zwłaszcza jeśli kupujesz tylko dla siebie. Po prostu dowiedzieć się, co chcesz gotować na tydzień, a następnie zobaczyć, gdzie przedmioty mogą być używane więcej niż raz. Kiedy już to zrobisz, będziesz oszczędzał pieniądze i jedzenie.

 

2. Nigdy nie kupuj na pusty żołądek

Gdy poziom cukru we krwi spada, organizm chce natychmiastowej ulgi. Jeśli tak się dzieje, gdy robisz zakupy spożywcze, może to oznaczać dodanie do koszyka więcej słodkich i słonych przekąsek, których prawdopodobnie nie potrzebujesz. Chociaż wszyscy byliśmy winni tego w pewnym momencie, spróbuj zaplanować zakupy spożywcze po zjedzeniu, aby uniknąć wydawania większej ilości pieniędzy niż potrzebujesz. 

 

 

3. Sklep w sezonie

Nasze ciała naturalnie pragną owoców i warzyw, które są w sezonie, i ważne jest, aby to uszanować. W sezonie produkty smakują lepiej i są zazwyczaj tańsze. Jeśli jest lato, zaopatrz się w brzoskwinie, wiśnie i inne owoce pestkowe, które są słodkie i zapewniają dodatkową energię. Lub zdecydować się na warzywa, takie jak papryka, ogórki i pomidory, które są idealne na letnią sałatkę. Zimą spróbuj owoców cytrusowych, które są bogate w witaminę C i świetnie nadają się do walki z przeziębieniami i grypą, a także warzyw, które możesz dodać do zup, takich jak squash, słodkie ziemniaki i marchew. 

 

4. Przeczytaj etykietę nutrition

Przemysł spożywczy jest bardzo dobry w ukrywaniu tego, co wkłada do produktów, dlatego tak ważne jest przeczytanie etykiety odżywczej. Kiedy element mówi “niski sodu” lub “bez cukru” na nim, nie może być inne nie tak dobre dla Ciebie składniki czai się w nich, jak inne formy cukrów lub dodane toksyny. Jeśli nie jesteś pewien produktu i nie możesz wymówić połowy jego składników, sprawdź, czy istnieje zdrowsza alternatywa. Najlepsze w dzisiejszym przemyśle spożywczym jest to, że istnieje wiele alternatyw. Sklepy takie jak prosperować rynku lub Whole Foods (podczas gdy trochę drogie) może mieć czystsze substytuty.

 

5. Nie lekceważ mrożonych produktów

Chociaż uważam mrożoną sekcję za jedną z bardziej pobłażliwych przejść w sklepie spożywczym (mrożona pizza i lody zawsze wołają Moje Imię), zawiera ona również ukryte klejnoty, takie jak mrożone produkty. Oczywiście, uwielbiamy nasze produkty świeże, ale produkty nie zawsze trwają przez tydzień, więc zawsze posiadanie mrożonych warzyw i owoców jest koniecznością (smażyć lub smoothie, ktoś?). Plus, będą trzymać przez długi czas, więc nie musisz się martwić o nich zepsućw najbliższym czasie. 

 

 

6. Wybierz mięso i nabiał karmione trawą i organiczne

Znasz powiedzenie: “Jesteś tym, co jesz?”Cóż, nie może to być bardziej istotne niż w przypadku zakupów mięsa i produktów mlecznych. Nie może cię zaskoczyć, że nie wszystkie zwierzęta są traktowane tak samo lub karmione tylko trawą, dlatego ważne jest, aby starannie dobierać produkty mięsne. Tak, droższe jest kupowanie produktów ekologicznych i karmionych trawą, ale jest to jeden z obszarów, w których większość ekspertów zgadza się, że warto się nim zająć. Przeczytaj etykiety i zrób zakupy na miejscu, jeśli są dostępne. 

 

7. Poznaj swoje plamy a oszczędności

Jak wszystko w życiu, są obszary, w których się rozlewa i obszary, w których się oszczędza. Jeśli chodzi o zakupy spożywcze, dotyczy to również. Rozważ rozlewanie na produkty mięsne, nabiał i parszywą dwunastkę (najwyższe uprawy opryskiwane pestycydami, więc idealnie będziesz chciał kupić je ekologiczne). Jeśli chcesz zaoszczędzić trochę na wymienionych wyżej ekologicznych opcjach, kupuj przyprawy, a także orzechy i nasiona luzem. Możesz również zaoszczędzić na konserwach i bulionach.

 

8. Wybierz zdrowe i sycące przekąski

Jestem wielkim podjadaczem. W południe, później po południu-jak chcesz, podjadam. Podczas gdy zawsze powinieneś jeść, gdy jesteś głodny, zamiast opierać się na porach dnia (to się nazywa intuicyjne jedzenie!), podjadanie może często oznaczać pakowane pokarmy bogate w cukier, dodane toksyny i sód. Zaplanuj czas przekąsek, kupując zdrowe i napełniające przekąski, które zapewnią ci satysfakcję. Niektóre gry zmieniają hummus z krakersami lub warzywami, popcorn, mieszane orzechy lub grecki jogurt z jagodami.

 

 

9. Don ‘ t overshop

Ustalanie wielkości porcji nigdy nie jest łatwe (zawsze zmagam się z makaronem). I chociaż nie chcemy robić wielu wycieczek do sklepu spożywczego, ponieważ nie kupiliśmy wystarczająco dużo, nie chcemy też robić zakupów. Zbadaj, co masz już w domu przed udaniem się do sklepu i zachowaj nastawienie, że mniej znaczy więcej. Podczas gdy niektóre przedmioty mogą być przechowywane w zamrażarce lub trwać dłużej niż ich termin ważności w sklepie, świeże produkty mają okres przydatności do spożycia, więc upewnij się, że kupujesz tylko to, czego potrzebujesz, aby zmniejszyć marnowanie żywności i wydawać tylko potrzebne pieniądze.

 

10. Sklep dla Twojego ciała

Świat Zdrowia i odnowy biologicznej jest pełen wielu opcji, a jeśli chodzi o wybór produktów w sklepie spożywczym, ważne jest, aby słuchać swojego ciała ponad wszystkimi innymi radami. Nawet żywności, które są uważane za “zdrowe” może nie sprawiają, że czujesz się dobrze, lub odwrotnie. Dowiedz się, co działa, a co nie działa dla Twojego ciała i kupuj zgodnie z tymi informacjami przede wszystkim.

 

7 zdrowe odżywianie Hacki trener odżywiania Hilary Duff przeklina przez