10 bezproblemowych kroków, które podejmuję dzisiaj dla lepszego jutra

Jeśli chodzi o miłość do siebie, Zawsze byłam dziewczyną w stylu “wszystko albo nic”. Albo jestem na szczycie moich procedur robi absolutną większość (6 rano pobudka, 7 rano gorąca joga, 9 rano mówiąc pozytywne afirmacje do siebie w lustrze)lub czuję się niespokojny i mało motywacji, jednocześnie unikając kontaktu z ludźmi i obowiązków, ponieważ po prostu nie mogę-nie ma pomiędzy. Więc jeśli są jakieś porady odnowy biologicznej, do których się w życiu przyciągam, są to te, które są realistyczne, bezproblemowe i osiągalne, co okazuje się być szczególnie ważne w tych dniach, w których czuję się, jakbym był w małym kryzysie.

W celu znalezienia równowagi i spójności między tym, kim jestem, gdy jestem bardzo wysokoenergetyczny, a tym, kim jestem w dniach, w których po prostu tego nie czuję, zbudowałem repertuar porad dotyczących odnowy biologicznej, do których zwracam się, aby pozostać kochającym siebie, nawet jeśli nie jestem w stanie przenosić gór. Wypróbowane i prawdziwe, oto 10 bezproblemowych kroków, które podejmuję dzisiaj, aby poczuć się lepiej do jutra:

 

1. Zakupy spożywcze i napełnianie lodówki dużą ilością odżywczych pokarmów

Jeśli jest jeden pewny sposób, w jaki wiem, że mogę się wydostać z funku, to robienie zakupów, aby napełnić moją lodówkę mnóstwem odżywczych pokarmów. Raz po raz, wpadłem w” I ‘ll just get fast food delivered” pit, który, choć początkowo pobłażliwy, dziewięć razy na 10 pozostawia mnie uczucie ospały i super winny o tym, że właśnie spadła $30 zamiast coś, co sprawi, że czuję się lepiej. Kiedy chcę ustawić się na lepsze jutro, uwielbiam napełniania mojej lodówki z dużą ilością owoców, warzyw, i żywności z dobrych tłuszczów i błonnika, aby czuć się dobre opcje w zasięgu ręki.

A jeśli chodzi o upewnienie się, że okazuję sobie miłość, zasilając się odżywczymi pokarmami, uwielbiam mieć świeże awokado pod ręką. Jest to praktycznie jedyny świeży owoc z dobrymi tłuszczami i odgrywa podwójną rolę w pomaganiu mi spełnić zarówno moje owoce, jak i dobre zalecenia dotyczące tłuszczu. Ustalanie priorytetów pokarmów o dużej zawartości składników odżywczych pomaga mi uhonorować moje ciało w mały sposób, który ma ogromny wpływ. Od czasu przekąski do kolacji i nie tylko, świeże awokado są jednym z moich ulubionych chwytaków, gdy trafiam do sklepu spożywczego i pomagają mi zaspokoić głód, jednocześnie odżywiając moje ciało i umysł. Ponadto smakują niesamowicie. Kliknij poniżej, aby otrzymać bezpłatną jałmużnę z pysznymi przekąskami na bazie awokado inspirowanymi śródziemnomorskim stylem jedzenia!

 

 

2. Słuchanie playlisty poprawiającej nastrój

Jeśli mam dzień “off”, jednym z moich ulubionych wypróbowanych i prawdziwych sposobów, aby wrócić na tor, jest impreza taneczna dla jednej kobiety do jednej z moich ulubionych list odtwarzania. Słuchaj-nie uderzaj, dopóki nie spróbujesz. Wpadam na moją ulubioną playlistę i zaczynam tańczyć i śpiewać, jakby nikt nie patrzył. I TBH, to jest super terapeutyczne. Jest coś w krzyku-śpiewaniu do mojej ulubionej piosenki, która sprawia, że chcę biegać przez ścianę i zdecydowanie poprawia mój nastrój. 10/10 polecam.

 

Źródło: Social Squares

 

3. Sprzątanie mojej przestrzeni roboczej 

When I ‘ m feeling overwhelmed, jedną z pierwszych rzeczy do zrobienia i jednym z obszarów, na które najmniej zwracam uwagę, jest czystość mojego mieszkania. Z kolei bałagan w moim otoczeniu sprawia, że czuję się, cóż, niezbyt dobrze. Nie jestem super Typ A, ale przyznam: czuję się o wiele lepiej, gdy sprzątam nawet mały obszar, zwłaszcza jeśli spędzam tam przyzwoitą ilość czasu (kaszel, kaszel: Moja przestrzeń robocza).

Jeśli u mnie jest bałagan, ustawię pięciominutowy timer, aby posprzątać tyle, ile mogę, zaczynając od jednego małego obszaru na raz. Zaczynając od zaledwie pięciu minut, zwykle wystarcza mi, abym przekraczał tę ilość czasu. Jestem zdecydowanie zmotywowany postępem, więc kiedy już zacznę, zwykle jestem wystarczająco zainspirowany, aby nie przestawaj.. I jeśli z jakiegoś powodu nie mogę kontynuować po tych pięciu minutach, nadal jest to pięć minut sprzątania, czego nie zrobiłbym inaczej. To naprawdę korzystna sytuacja, w której inwestuję niewielką ilość czasu w coś, co wiem, że poprawi mi humor. 

 

4. Łączenie się z innymi

Kiedy nie czuję się najwspanialszy, jest jedno zadanie przede wszystkim, którego jednocześnie boję się najbardziej i Wiem, że prawdopodobnie mnie wyleczy. A to, moi przyjaciele, jest dzwonienie do kogoś, kogo kocham. Praca na odwagę i energię, aby poprosić o pomoc lub po prostu postawić się tam nie zawsze jest najłatwiejszym zadaniem, ale nigdy nie opuściłem rozmowy telefonicznej z moją przyjaciółką lub moją mamą, czując się gorzej lub tak samo jak wcześniej. Łączenie się z ludźmi, których kocham, nawet jeśli jest to tylko kilka minut na czacie wideo, daje mi poczucie przynależności, przypomina mi, że nie jestem sam, i zwykle skutkuje dobrym, nieoczekiwanym śmiechem, który podnosi mój nastrój wykładniczo.

 

5. Lekkie ćwiczenia 

Jednym z obszarów, w którym dokonałem skokowych postępów w ciągu ostatnich kilku lat, jest mój związek z poruszaniem moim ciałem. Zgodnie ze sposobem, w jaki zwykle zajmuję się rzeczami (wszystko lub nic), wierzyłem, że jeśli nie kapię potu, nie spalam ponad 500 kalorii lub nie miażdżę nowego celu fitness każdego dnia, po prostu się to nie liczy. Dla mnie spowodowałoby to mnóstwo strachu, gdy zmierzałem do siłowni i było szkodliwe dla mojej motywacji do poruszania moim ciałem w ogóle. Zwłaszcza w te dni o niskiej energii, nie mogłem zebrać tego, co trzeba, aby uderzyć w te treningi o wysokiej intensywności, więc—*Spoiler alert * – nie zrobiłbym nic.

Odkąd uzdrowiłem mój związek z fitnessem, wiem, jak bardzo szybki trening o mniejszej intensywności może zrobić dla mojego ciała i umysłu. Minęły czasy totalnego niszczenia siebie na siłowni. Nie zrozumcie mnie źle: Kiedy gwiazdy są wyrównane, będę wykonywać silny trening tu i tam. Ale moje 15-do 30-minutowe spacery, 12-3-30 dni na bieżni i rozciąganie okazały się poprawiać mój nastrój dziesięciokrotnie (nie wymagany strach przed ruchem ani niepokój).

 

Źródło: Colorjoy Stock

 

6. Pisanie w moim dzienniku

Jeśli jest jedna terapia, do której zwracam się ponad wszystkie inne, to Dziennikarstwo. Kiedy czuję się niespokojny lub przygnębiony, jednym z moich najbardziej wypróbowanych i prawdziwych sposobów na przeniesienie moich przeżuwających myśli i uczuć do świata fizycznego jest zrzucenie ich z mózgu na papier poprzez Dziennikarstwo. Próbowałem kilku bardziej ustrukturyzowanych podpowiedzi w przeszłości, ale odkryłem, że działają one lepiej dla mnie kiedy czuję się bardziej natchniony i energiczny. W te dni pomiędzy, albo jeśli jestem w małym załamaniu psychicznym, wyrzucanie mózgu było moją zbawienną łaską. Po dobrej sesji dziennikarskiej mój umysł czuje się czysty, a nowe myśli i wyzwania, które wchodzą do mojego mózgu, są o wiele łatwiejsze w zarządzaniu. 

 

7. Pięciominutowa medytacja

OK, nie mogę kłamać. Mogę być najgorszym medytatorem, jakiego znam. Ale z mojego punktu widzenia, to również czyni mnie kimś, kto ma mnóstwo potencjału (moja nagroda” most improved ” będzie tutaj lada chwila). Odkryłem, że medytacja z przewodnikiem działa o wiele lepiej dla mnie i, podobnie jak mój mózg zrzucany przez dziennik, pomaga mi najbardziej, gdy mam zbyt pełny mózg i nie mam dużo energii do stracenia.

Czasami medytuję w środku dnia pracy, aby oczyścić umysł przed spotkaniem lub gdy przytłoczą mnie zadania (zwłaszcza gdy każdy z nich jest oznaczony jako wysoki priorytet). Cofnięcie się było tak dobre dla mojego niepokoju i pomogło mi poradzić sobie z moim dniem z większą koncentracją i spokojem. Innym razem będę medytować pod koniec dnia pracy, aby pomóc mi wydostać się z “trybu pracy”, który zmienił moje procedury zamykania na koniec dnia.

 

8. Przesunięcie mojej nocnej rutyny o 30 minut, aby uzyskać przewagę nad snem

Jestem o wiele lepszy w ustalaniu priorytetów mojej nocnej rutyny, ale rzeczywistość jest taka, że nawet z dobranym systemem snu, nie zawsze zasypiam tak wcześnie, jak bym chciał. A im jestem starszy, tym bardziej zdaję sobie sprawę, jak dużo snu wpływa na mój nastrój, czujność i wydajność następnego dnia.

Odkryłem, że skrócenie moich wieczornych sesji telewizyjnych o zaledwie 30 minut pomogło mi rozpocząć rutynę nocną wcześniej i pomogło mi położyć się spać w zamierzonym czasie snu lub przed nim. Zdecydowanie nie odcinam całkowicie mojego czasu telewizyjnego, ale trzygodzinne odcinki są nieco przesadne. Tak długo, jak mówię sobie “to będzie dla mnie jutro”, Zwykle mogę oderwać się od ekranu i uzyskać dobrą przewagę nad moją grą snu.

 

Źródło: Amanda Vick / Unsplash

 

9. Zamiana przewijania w mediach społecznościowych z lekkim czytaniem, aby uspokoić się i zrelaksować

Instagram Facebook—ty to nazwij) jako sposób na “uspokojenie”, kiedy raz po raz dowiaduję się, że robi to dokładnie odwrotnie. Między zaślepieniem przez niebieskie światło, widzeniem czegoś, co może mnie niepokoić i pobudzać adrenalinę, lub spadaniem z króliczej nory TikTok do drugiej w nocy, nauczyłem się mojej lekcji, jeśli chodzi o przewijanie. Zacząłem czytać lżejsze powieści Przed snem, co zdziałało cuda dla mojej odprężającej rutyny. Po kilku stronach skoncentrowanego relaksu jestem w stanie pozwolić, aby sen mnie dogonił i zabrał mnie w noc.

 

10. Ustawianie jutrzejszego alarmu na 20 minut wcześniej niż normalnie 

Jeśli jest jeden sposób” nienawidzę-przyznać-to”, że mogę zapewnić, że zacznę jutro na właściwej stopie, to ustawienie mojego alarmu na zaledwie 20 minut wcześniej niż zwykle. Rozpoczynając dzień od dodatkowych 20 minut, aby ustalić priorytety-Dziennikarstwo, medytacja, Robienie rutyny pielęgnacji skóry w wolnym czasie, romantyzowanie porannej filiżanki coffee, czyli czytanie (świat naprawdę jest moją ostrygą) – to chyba mój ulubiony sposób na rozpoczęcie dnia. Nawet jeśli dzień kończy się gorączkowym, świadomość, że wyrzeźbiłem kilka minut, aby pokazać sobie trochę miłości, jest tak dobrym uczuciem, które mnie zaskakuje każdy single czas.

 

8 Prostych Codziennych Nawyków, Które Pomogą Ci Zamanifestować Swoje Cele

 

Ten post zawiera sponsorowane włączenie świeżych awokado-Love One Today, ale wszystkie opinie w ramach są te z redakcji Everygirl.